![]() |
golf2 GTI 16V 1990 (PLAT op SEBRINGS!!)
|
hier wat meer info
GTI 16V motor: 1800 kr 139ps ophanging: kw regelbaar variant1 velgen: zomer sebrings 6x15 ( 165 50 15 britgestone potenza) winter zwarte fire and ace 6x15 (195 45 15 dunlop sp 2040) opties: half lederen recaro interieur digitaal dashboard open dak ABS enz... |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Superdik! superstrak! superlaag! superorgineel! ..ik vind hem super!!! |
ja ik ook eigenlijk... nooit een hele grote golf 2 fan geweest maar dit is wel vet! Sebrings zijn mooi zo!
|
Helemaal goed!!! :cool: Ik had alleen het kenteken op de originele plek gehouden...
|
zal mijn vrouw haar familie edition ook maar eens verlagen als deze gespoten is
lijkt toch mooi he die sebring wielen onder een groene |
dikke sjit :thumbup:
|
Snap ik dat je hem nooit meer weg doet.....!!!!!
Wat een vette ride...!!! |
Superding dit !!
Echt een hele mooie nette GTI hoor :eek: en vind die sebrings ook wel erg nice, die andere wielen van je daarentegen vind ik niet echt wat. Maar verder echt een hele mooie MK2 !! :thumbup: |
Mooi wagen !!!!
|
Echt fantastisch!!!!! :woowoo:
|
Zo hoort n type II uit te zien :thumbup:
Niks 18"wielen, niks lexuslook lampen, etc.etc. Ik vind m wel extreem laag voor het Belgische wegennet |
Goeiedag wat een auto! Prachtding!:rock:
|
Quote:
"I rest my case" :thumbup: |
hey mercy voor jullie leuke reacties allemaal ;)
|
zeer mooie auto, niks meer aan doen verder!!!
'k zal zo ook weer verder met mijn sebrings, volgende week zaterdag zitten ze onder de jetta als het goed is! Wordt mooi hopelijk! |
die is gewoon af zo.
|
Geile kar :thumbup:
|
heel erg mooi!
|
Zo hoort een Golf 2 te zijn; strak, origineel en laag :D Sebring staan vet!
|
All times are GMT +1. The time now is 07:40. |