![]() |
MK1 meeting Assen
Hallo,
Aangezien we 11 februari de eerste bespreking hebben over de MK1 meeting, wordt dan ook de datum overlegd... Zijn er ook data waar we rekening moeten houden als het kan? We willen natuurlijk niet weer samen met een andere meeting vallen op dezelfde datum ;) Dus: Waar rekening mee te houden bij het prikken van de datum voor onze meeting? |
Datum kan me niet zoveel schelen, als het maar niet te vroeg in het seizoen is. Want ik heb je beloofd dat ik erbij ben met de GTI, maar ik ben nog wel even aan het bouwen !!!
Zoals September vorig jaar ongeveer, dat is een prima tijdstip !!! Groeten, LRR |
Idd September, lekker na de grootste binnen en buitenlandse meetings.
|
gelieve niet op 16 september a.u.b.!!
wat er dan staat te gebeuren is nog een verrassing! |
Quote:
Veltmaat meeting ? http://www.marktplaats.nl/index.php...ember-2007.html |
strijk!!!
|
zoals verleden jaar, half september is altijd goed.
|
Quote:
Moet jij nog niet met Alex om de tafel over jullie datum? ;) :tongue: Alex heeft me al gemaild, dus we houden rekening met elkaar :) Dikke kans dat wij ook bij jullie aanwezig zijn :thumbup: |
Dan kom ik ook bij jullie met de 1 :D:D:D:D:D:D
|
goed plan...ben dr bij met de 77er
|
Vanaf 11 februari weten we meer..
Zijn al veel discussiepunten die aangesneden zullen worden, en daar nemen we dus ook de datum in mee... Dus nog meer belangrijke dagen waarop de MK1 meeting niet goed uitkomt? |
Quote:
nou ja om de tafel.moet nog vanalles geregeld worden dus houden het nog even spannend! komt goed!! ;) |
Wil binnenkort wel es een Grunniger meet houden ergens hier in de buurt van Knoal ofzo, industrieterrijn bij winschoten maybe?
Wil wel es weten wat hier int noorden allemaal voor leuks rondtuft, kan ik ook btje beter gezichten bij de wagens plaatsen :) |
All times are GMT +1. The time now is 16:10. |