![]() |
16 Mei 2004 ....regio meeting kcn
16 Mei 2004 ... van 10:00 - 16:00
Locatie : VW Dealer 'Wittebrug' Donau 120 (Forepark) Den Haag (direct naast de A12) www.wittebrug.nl *Historische showroom *Concours d'elegance *Kinderactiviteiten *Kraampjes & Terrasjes *Kofferklepverkoop *en veel luchtgekoelde Volkswagens !! meer info op :www.keverclubzh.nl |
Staat al op de kalender :)
|
Jep, ik ben er ook weer bij !!
Hoop niet dat ze weer forepark afsluiten, hahhahahaa |
Ik kom ook!! (wanneer kom ik niet?) :D
|
staat ook in de keveragenda
|
Ja ik ben er ook, al zit ik in Spanje
Loek komt met de Pick Up |
nou ik kan natuurlijk ook niet achterblijven......... weet je wat ik ga de 15e alvast. hehhehhhehh
|
Ik ben zeker van de partij !!
Volksaddiction zal daar vanaf 10.00 uur aanwezig zijn met een stand met de spijlbus erbij :D Zullen daar staan met Smartbanden, diverse N.O.S. typI, II en III onderdelen en ter promotie van de 2e aircooled Cruise Night op 1 Juni ! |
wie weet....is toch dicht bij dus kom waars. wel ff langs
|
I'll be there !
Misschien wel op de fiets :D |
uiteraard is de organisatie er ook ,
neem mooi weeer mee en laat ''overvaller" thuis tot 16 mei ps dennis ben er ook de 15 al ff een spijlbus afleveren |
Quote:
is er niks te regelen dat je ook een stapeltje flyers van hier neerlegt? |
Quote:
Daar wilde ik het nog over gaan hebben ja, of er wat te regelen valt van een volksforum vlag/poster o.i.d., stickers en flyers............. Hebben een stand gehuurd, spijlbus mag er naast komen te staan, en we nemen flink wat spulln mee...............dus moet op gaan vallen ! |
ik hoop dat me bus op tijd door de keuring is
ik hoor net dat er een remcylinder lek is en dat de voeringen vet zijn. moeten ze opnieuw laten beleggen (hebben ze niet meer nieuw voor die ouwe bussies). zou eind v/d week in orde moeten zijn, maar je weet natuurlijk nooit. |
Heeee ?!
Hebben ze daar geen remvoeringen meer voor ? Lijkt me sterk....... als ze dik genoeg zijn kan je ze gewoon schoonbranden hoor ! Bij ons zat de kleine leiding klem in de trommel en is gaan lekken 1 maand na complete remrevisie Gewoon remschoenen schoongemaakt met remmen reiniger en daarna flink warmgestookt met gasbrander Geen punt bij karwei ;) rijden er nu al weer 1 1/2 jaar probleemloos mee rond Suc6 |
nope. 4 jaar terug (toen ik de bus kocht) hebben we er ook naar gezocht, maar dat ouwe type (het is een bus van 60) is niet meer te krijgen. ik laat die jongens van paruzzi het maar oplossen op hun manier. dan is het in iedergeval goed gedaan (als ik er zel aan ga klooien wordt het niks) en werkende remmen zijn wel erg lekker als je zoveel kilometers maakt als ik met die bus. over 2 weken weer een tripje naar het buitenland (super vw meeting, frankrijk)
|
Regio meeting he?
Welke regio? |
Geen gelderland iig....
|
Quote:
Ah... en jij komt uit den haag zeker? :-) |
nee nee nee, ik kom helemaal uit wageningen met de kever!!!!
Sportief toch?? |
All times are GMT +1. The time now is 22:42. |