![]() |
Duren a.s. zondag
|
??? Gaat er niemand naar Edition 38 dan???:);)
|
Wij gaan ook Peter!
Moeten we maar even kijken, misschien dat we kunnen overrijden... :hug: |
Quote:
Pik je me thuis op dan? :) |
Pieter ,aangezien jij 3 auto's hebt en ik maar 1 lijkt het me een goed plan als jij rijdt :tongue:
Emiel,ik hou je niet tegen ;) kevin , lijkt me leuk . we spreken wel iets af. |
iets te ver weg voor mij helaas :(
Dan maar naar Hoogeveen ;) |
golf 1 gts en ik gaan ook....
|
ik en beserker ook :D
|
ZO! Net terug... Was erg gezellig!!
@ Peter: was erg leuk, zeer gaaf ook om zo'n lage boos kijkende xenon voerende bora in je achteruit kijk spiegel te hebben :D Erg dikke bak!! Helaas hebben we geen foto's kunnen maken... |
Kevin van heel dichtbij gezien samen met vriendin....
en veel mooie polo's 1/audi 50s foto's volgen... |
misschien :rolleyes:, Düren is maar een half uurtje rijden van bij mij, als ik erheen ga, dan bij goed weer met de Golf 1, bij slecht weer met de Golf 3 :D
|
bedoel je volgend jaar of zo ? of ben je wel geweest vandaag ?
was leuk kevin :cool: , sorry dat ik op de terugweg wat haast had ... |
Quote:
ohwww shit, te laat gezien :redface: , jammer, dan maar volgend jaar. |
was toch wel behoorlijk warm...
mooiste ding van de meeting, '74(?) er scirocco **edit** aan kenteken te zien 75? ik heb er nog veel meer vooral van mooie motorruimtes en ook hogere resolutie, dus als iemand iets zoekt... |
@ Berserker:
En je zegt dan niets?? zonde... :) @ Peter: Geeft niet hoor, was ook geen bijhouden aan met mijn banden :D Heb hem nog op 200 gehad maar ik zat op de linkerbaan langs de betonnenrand, airride helemaal plat met 215/35 nankang banden in de regen.... We vonden het niet echt een supertoll idee zeg maar :D |
nog een paar schone motorruimtes..
|
Geil he, heb me daar de ogen wel uitgekeken! damn wat stonden daar mooie golfjes!!
Vooral die witte mk1 op die gepolijste pirelli's!! |
ziet er goed uit toch wat gemist..
heb je van die groene golf 1 met 16v en carbs nog een foto van de buitenkant? Volgens mij komt ie uit luxemburg. zat ik in wörthersee mee in het hotel. als ik het goed zie. |
Quote:
niet echt goeie foto... |
thanx,
ja dat is hem andy heet ie, beetje rare vent maat wel een hele mooie auto! |
All times are GMT +1. The time now is 16:05. |