![]() |
Aircooled Cruise Night, 5 September !!
Volgende week dinsdag is het weer zo ver !!
De Aircooled Cruise night in Zevenhuizen (Z-H) Iedereen is weer welkom vanaf een uurtje 6 (voor het eten) en een uurtje of 7 voor de meeting ! Volgens de weersverwachting (voor zover dat betrouwbaar is over 6 dagen?!) word het na het weekend beter ! Tot volgende week !! |
Ik/we gaan het weer proberen! :)
|
Als het weer is kom ik wel die kant uit uit...
Kom de bus wel ff showen in zn nwe jasje!!! grtz..Vic.. |
We zijn er ook weer bij deze x niet met de kubel, maar met de kevert,nie dan fons?
|
Quote:
SPANNEND, wij gaan het ook proberen :) |
Quote:
Ja na Spa moeten we we Zevenhuizen ook kunnen redden!!! ![]() |
Als het droog is, ben ik er ook.
|
Ik ben er ook en eet een happie mee!
|
Zo dan dat is idd alweer erg snel zeg!!!
Maar het wordt natuurlijk weer erg gezellig! Tot dinsdag dan IEDEREEN! :D |
Nog 2 nachtjes slapen... :D
|
Dan zijn we er ook weer... Ook weer bekers net als vorige keer? Dat was wel lache!
|
Quote:
Nope...........deze keer geen bekers helaas :( Misschien dat we voor de laatste ACN (oktober) nog wel wat leuks in petto hebben ! Wel gaan we met een flinke club na de ACN nog even feesten in de skihut, dus als er nog mensen zijn die mee willen ? :cool: |
Quote:
Feeste? Morge? :P. Klinkt goed,maar bij ons was er weinig animo bij de andere,jammer genoeg,maar zeg nooit,nooit. |
Quote:
Serieus?? :eek: Dat zou dan de eerste x zijn ? :rolleyes: Denk dat ze morgen nog wel over te halen zijn :giggle: |
Quote:
Nee ben hard voor mezelf hahahaha Deze maand een x niet :tongue: |
Wir sind dabei!
|
laat ik mijn daily eens kennis laten maken met zijn familie :tongue:
|
Ik ben erbij, alleen of met z'n 2.5. Als we met z'n 2.5 komen eten we lekker mee! :dance:
|
Er komt ook nog een teamlid van me en die eet ook mee!
|
Kijk wordt weer gezellig vanavond!!! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 10:41. |