![]() |
nieuw project oane, caddy '87 matzwart
Vw Caddy
1.6 diesel jan '87 5 bak ats classics matzwart ingeruild via mijn oude grijze daily ![]() ![]() ![]() ![]() plannen: nieuwe wielkastranden achter ats'en opknappen interieur opknappen verlaging dr onder nieuw lakje met de roller, kleur is nog niet bekend maar zal wel speciaal worden |
Haha, die auto ken ik! :D Is van een collega van mij geweest. Als het goed is is hij wit geweest? Dat was hij nog bij hem, ik herkende hem aan het kenteken.
Anyway, veel suc6 ermee! :) |
leuk pla, maar wat de heck heb jij aan crap in je trunk liggen
|
hey oane goed bezig :D
eindelijk weer een caddy rijder er bij in friesland :hug: |
Succes! Ben benieuwd!
|
Okee dan oane!!
Moet er ook niet een stevige verlaging op je verlanglijstje staan?? |
Caddy blijft leuk vind ik succes
|
Quote:
ja vergeten |
mijn broer heefd nog wel een achter klep liggen van z'n ding
met groote letters volkswagen er op oeps vandaag even gebeld maar hij was al verkocht sorry |
ff aan het strippen geweest:
![]() ![]() nieuwe aanwinst van mijn broer t2 pick up met westfalia bak erbij en huif echt een stoer ding. komen eerst weer stalen kleppen op. orginele nederlander ![]() |
leuk spul allemaal Oane,
succes met de werken :) |
hele gave t2 heeft je broer dr bij
veel fun en suc6 |
Je hebt/had toch ook een Passat 32b TD nog voor project? :)
|
Quote:
passat ligt op het kerkhof, heeft 3 jaar in gras gestaan, was straal verrot. motor met alle toebehoren eruit gehaald en blok gaat misschien in de caddy als het past. |
Gaat lekker ofniet Oane, succes met je projecten !
|
...ben benieuwd, Oane!
Als het net zo gaat als je Golfje twee, dan hoeven we ons geen zorgen te maken!!! René type twee |
de caddy is inmiddels wit gerold, gaat over 2 weken naar de lasser om bijgeholpen te worden.
heb nu ook al een amerikaanse voorbumper gescoord + dubbele vierkante koplampen van een bbs pakket. zal van de week even foto's maken. |
ben benieuwd naar de pictures!!
|
staat nog een aanhanger in kolumerzwaag langs het spoor
het is een laadbak van een caddy 1 ...staat bij mensen achter huis ..lijkt of ze hem niet gebruiken .iets voor jou oane voor iets meer pick up |
topic kan gesloten worden auto is verkocht
|
All times are GMT +1. The time now is 23:53. |