![]() |
Wat is hierop uw antwoord: (NU MET FOTO'S!!)
JA!! Dat was er vrijdag in delft te horen...
We zijn dus getrouwd! :wee: En als je het doed, moet je het goed doen: Rollin' in style! ![]() bij het stadhuis ![]() Thanks Niels voor de picca: ![]() Line-up bij mijn ouders voor de deur.. met de karmann van mijn schoonvader en zelfs mijn eigen pa had een kever geregeld voor die dag! ![]() Binnenkort nog wat foto's van de shoot... errug cool geworden!! :rock: |
super van harte proficiat:)
|
gefeliciteerd! en het ziet er zeker stijlvol uit!!
|
gefeliciteerd!! mooie foto's
|
gefeliciteerd, ziet er goed uit.
|
Feli!!
Erg stoer, in zo'n vette kever trouwen!!! |
kijk dat is nog eens stijlvol trouwen!mooie foto's!
van harte gefeliciteerd!! groeten hajee. |
Van Harte ,mooie line up :thumbup:
|
Van harte gefeliciteerd!! Het weer was iig goed :D . Ben benieuwd naar de rest van de foto's. Ziet er goed uit!
|
btw: was de rest van the udb crew er niet?
|
proficiat, zal een geslaagde dag geweest zijn zo te zien
|
Onwijs gefeliciteerd van Andrea en mij. :woowoo:
Gave foto's ook. En peggie, nog bedankt voor de tip betreffende de slecht schakelende kever. Schakelt nu als een zonnetje. |
gefeliciteerd nogmaals Mr. en Mrs. Keverpech
jullie zagen er top uit die dag ('s avonds iets minder na een aantal borrels :D ) het feestje was ook helemaal top die avond..... hebben jullie verder nog een leuk weekend gehad???? |
Van harte pechje!! Heeft het blokje het wat gehouden??? ;)
Zondag iig nog op Lelystad gezien. |
Nogmaals gefeliciteerd! Foto's zijn top! Mooie combi! Veel geluk saampjes. Enne... feestje was toppie, hoop dat jullie een ontzettend leuke trouwdag hebben gehad!
|
Quote:
Als je het doed.........moet je het wel goed spellen :chair: :hug: hahahaha, maar iig, VAN HARTE !!! Was een top bruiloft en een nog beter feestje ! Op naar brons, zilver, goud :cool: ![]() |
niceeee! moet ik ook doen later!
van harte! |
Gefeliciteerd gozer!!!!
|
Quote:
Weet je hoe naar de klote ik was toen ik dat poste! ;) Bedankt allemaal!!! :hug: |
En ook vanuit het Hoge Noorden de felicitaties aan het bruidspaar !!!!!!!
Grtz........... LRR |
All times are GMT +1. The time now is 11:16. |