![]() |
2 Mei - Aircooled Cruise Night #18
2 Mei a.s. is het weer zover... Volksaddiction en AirMighty.com organiseren:
voor de 18e keer de enige echte Aircooled Cruise Night in Zevenhuizen (Z-H)! ![]() We hopen jullie dan ook weer allemaal te mogen verwelkomen on 19.30 uur op het parkeerterrein bij "La Baraque" (tenzij je natuurlijk gezellig blijft mee eten (op eigen kosten :tongue: ) dan zitten we er vanaf ± 18.00 uur). Kijk voor een routebeschrijving en meer informatie op: AircooledCruiseNight.nl |
Ja hoor! Ik ben weer van de partij!
|
ik ben er hoogst waarschijnlijk ook weer bij :D effe lekker een snitsol eten in het restaurant was erg lekker laatste keer ;)
|
jepperdepep we zijn d'r bij!
Met de Notch... |
Check.
|
@ volksaddiction...
vergeet je de stickers niet mee te nemen als je ze nog heb ;) |
Helaas niet aanwezig....de camper is gestript en ben dr zwaar druk mee bezig....hoop hem over twee maanden klaar te heben en dan kom ik hem zeker ff showen...
grtz..Vic.. |
Quote:
Dat zal ik dan moeten doen... aangezien ik ze in mijn bezit heb momenteel. ...ga mijn best doen ze niet te vergeten ;) ! Tot dinsdag!! :woowoo: |
ok dan gaat over sticker voor op me zijraam van me polo ;) niet om stickers van jullie cluppie he ;) maar gewoon van alles wat stickers...
|
Quote:
hahaha, idd ! :giggle: Als ik het niet vergeet neem ik e.e.a. mee, want ik ben uitteraard van de partij ! :rock: |
Hey Niels, Leon,
hoe zit het met het ontwerpje? ik heb nog niks binnen? mzzl Toob.. |
Quote:
Niieeeeeeeeeelsssssssssssssss !! Heb je nou niks gestuurd ?? :( You naughty boy :chair: |
Quote:
ok dan helemaal goud... ik zal de rest van de jongens ook effe alarmeren dat ze ook weer een hapje komen eten en gezellig komen buurten :D |
Quote:
Ik dacht ff dat je het over een ACN sticker had!?! ...die heb ik namelijk liggen... of had jij er daar ook nog een aantal van Leon? :confused: |
Quote:
Sorry... druk, druk, druk, je kent 't wel... Ik zal ff kijken og het vandaag nog gaat lukken!!! :hug: |
doe maar rustig aan niels!
ik red het nu toch niet meer voor de ACN... dus kijk maar wanneer je er tijd voor hebt... |
Quote:
Oh... okay dan, dan zal ik er op mijn gemak 1tje ontwerpen, dan kan de rest deze ook nog ff goed keuren enzo, dan stuur ik hem daarna a.s.a.p.! :woowoo: cool hoor! |
is goed! mail maar door dan zie ik het wel verschijnen!
|
Quote:
Ik heb er idd ook nog een stuk of 50 :) |
Kom misschien ook wel even, combiritje maken... Even kijken hoe het gaat weekend ook nog naar Maikäfertreffen dus beetje heen en weer gevlieg ...
|
All times are GMT +1. The time now is 10:17. |