![]() |
Verbreed staal gezocht!
Hey!
ik ben op zoek naar verbreed staal, minimaal 15", groter ook goed :D! Als iemand nog wat heeft liggen hoor ik het graag! Het mogen slechte velgen zijn (wel recht, maar slecht eruit zien) en met of zonder banden maakt niet uit... En hoe breder hoe beter! Grtz en alvast bedankt! |
misschien handig de steek te vermelden ;)
|
Tuurlijk....stom van my! Voor een Golf II Gti...4x100
|
Niemand nee...? :(
|
ik kan wel aan origineel 15" komen van opel,
ff naafgat uitdremelen en dan laten verbreden ik laat de mijne binnenkort ook doen 4 stuks voor 60 euro Groetjes Frankie |
ja ik heb het liefst al verbrede velgen...want naar mijn weten is er niets in de buurt bij wie ik ze kan laten verbreden! Maar toch bedankt :D
|
Schopje! :D
|
Ik laat ze bij van de mik verbreden in vinkeveen kosten 18 eur per velg miss dat je daar wat aan hebt.
|
Quote:
heb je daar een site van? mijn google ligt vandaag behoorlijk plat... |
die hebben geen site hoor, zijn twee oude mannetjes die het als hobby doen. hun telefoonnr zwerft hier wel ergens op de site rond. even de search functie gebruiken!
|
Ja ik weet wel adresjes, maar dat is allemaal uit de buurt! ik woon in GLD...dus ik heb het liefst kant en klaar verbreed staal :D! Banden hoeft niet, staat maakt ook niet uit (maar niet krom o.i.d., als het dus maar te fixen is...) en minimaal 15" :D
In elk geval bedankt voor de reacties tot dusver! |
15 inch verbreed staal is moeilijk te vinden waarom niet naar de sloop en 15 inch staal kopen kost geen drol en laten verbreden ben je nog goedkoper uit ook
|
Quote:
Van de mik in vinkeveen tel 0297261777 kosten per velg 18 eur ;) |
Dan ben je zo in Vinkeveen (van der Mik) toch? kost 18 euro per velg en dan zijn ze recht. Kun je zelf de breedte ook nog bepalen. Ken genoeg Friezen die er heen rijden en voor hun is het toch wat langer rijden. Goed deze keuze is natuurlijk aan jou. Kan geen kwaad om het eerst even zo te proberen, maar erg veel verbreed staal in die maat (15 inch+) kom je (nog) niet tegen.
|
My words HUS ;)
|
oja :D? ik weet mn god niet waar Vinkeveen ligt :| maar ik zal wel s kijken...is er ook 16" staal dan? Zonder dat ik moet dremelen ofzo dan ;) Thnx!
|
ik kijk net, maar dat is nog wel ver weg...kijk en ik als t moet, moet t...maar ik denk ik probeer eerst eens even, misschien heeft iemand wat liggen die er niets meer mee doet! Laatst waren er ook verbrede stalen velgen op vwforum.nl, origineel van een bmw geloof ik en dan verbreed. Ze waren netjes, met banden e.d. voor 150 euro...ik was natuurlijk te laat, maar goed, is maar voorbeeld :D!
|
nieuwe renault (meen megane scenic) heeft 16 inch staal 4x100. of je moet dremelen weet ik zo ff niet ivm naafdiameter, maar er is niks op dremelen tegen toch? als je het daarmee passend kan krijgen :confused: Vinkeveen ligt bij utrecht. succes, zo zou het wel moeten lukken met je project! in de volgende post willen we de foto's zien van je verbrede staaltjes! ;)
|
ja ja, ik zal wel kijken ;)...ik heb er ook geen haast mee, dus als t makkelijk kan, kan t makkelijk he :D
|
je kan ook kijken op www.velgen.nl die verbreden en stralen en poadercoaten ze voor ej alleen daar is de prijs ook naar. Maar je wil steeds groter word moeilijk man om 15 of 16 inch te vinden.
|
All times are GMT +1. The time now is 13:39. |