![]() |
kan niet tegen zijn verlies?
tijd om hem even een half uurtje in het kippenhok buiten te zetten om 'm even af te laten koelen :D jetske geht loss
http://www.break.com/index/patiencechild.html |
wat een kutkind zeg, zou je met dat toetsenbord tegen z'n harses aan meppen
|
idd wat een kutkind! Zou je kind maar wezen.
|
:eek: :eek: :eek:
|
Hey René...Ben je stiekum gefilmd jonge? :D
|
een maat van me heeft ooit een joystick van de playstation door midden gebroken nadat iets niet lukte met een spelletje :iamwithst
|
als he niet lukt bij mij gaat het bakje van de ps2 ook wel eens door de kamer :D :D
|
Ducttape op zijn mond, wat een mafketel zeg.
|
Quote:
Soms wil mijn vriendin ook wel eens niet, maar om dan mijn vriendin door de kamer te gooien vind ik wel iets te ver gaan. :tongue: :D ;) |
Quote:
WHAHA wat een lol :D |
;)
|
DER ESCAPE KNOPF FEHLT, DER ESCAPE KNOPF FEHLT !!
Verdomme niet zo raar he !! :screwy: Wijze les, hou je kids van de :crackpipe :D:D |
Dan kom je als ouder net de kamer binnen, denk je toch wel even na :D Schat, waar is het nummer van de dokter, dringend een afspraak maken :woowoo:
|
Duitsers zijn oké olé olééééé!!
Vet :D |
Verdorie wat is dat nep zegg..
|
Quote:
Inderdaad, heeft volgens mij zo`n hele reeks met van die Suck`s filmpjes had er toevallig laatst een gezien meende hij dat ie een gangster was ofzo :chair: |
mijn broertje heeft een uitwisseling met duitsers. Ik denk dat ik de computer maar vast verstop als hij komt!!!!
|
ik dacht dat ik in de warre was. echt duits
|
:eek: wat is dat voor freak man !!! die moeten ze direct opsluiten in een gesticht :confused:
|
Afschieten dat kind!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 06:54. |