![]() |
Bus bumpertjes geschetst
Was vanmiddag ff wat aan het schetsen :rolleyes: , en dit is wat eruit kwam:
VOORZIJDE ![]() ACHTERZIJDE ![]() Ik vondt zelf wel dat het er op papier gaaf uitzag :cool: . Zou het ook mooi zijn om het werkelijk op m'n bus te maken :confused: |
Best brede banden heb je erop getekend!! :D :D
|
Ik zou het nooit doen, maar ja ik ben van de roze ;)
|
Ik vinnut wel geinig...ben benieuwd of het wel mag... :redface:
|
Quote:
Tja, misschien ff voor een APK eraf schroeven, maar verder..... Kweenie hoe die bumpers heten van een spijlbus, maar daar staan toch ook van die "hekjes" ( :redface: sorry weet geen betere naam :redface: ) op, en is geen probleem. |
Quote:
Gewoon USA bumpers! |
OK ik weet het dit is een spijl maar dit is nog wel iets groter dan wat er op jou bumper komt
![]() |
tis gewoon een bullbar, althans daar zal het wel onder gaan vallen.
dus de regelgeving daaromtrent zul je moeten afwachten.. en ja tis wel geinig, weer eens wat anders. |
dat heet toch een Hurst-bumper?
|
vind die jouw vormen iets te modern/tribal achtig, die van de slambulance wel heel vet, maar zijn ook originele accesoires geweest toch?
|
Quote:
Ja dat klopt. Alleen deze heeft Peter-Belgium zelf gemaakt. de bus hieronder heeft een originele. Zoek de verschillen. ![]() PS de roestbruine bus op de achtergrond is volgens mij de bus van UZI, daar heeft keverpech een stukje mee gereden toen hij dit jaar in amerika was :rock: |
Origineel, die bumpers!
|
Achterkant.
![]() |
Misschien heb je wel gelijk dat het niet helemaal bij de rest van de bus past (te modern). :(
Ik ga gewoon eens een "prototype" maken en die dan wat aanpassen misschien komt er wel wat leuks uit :D |
All times are GMT +1. The time now is 12:50. |