![]() |
Ranil6N2
Hallo,
Ik ben Ranil, 20 jaar, woon in Siebengewald ( geen duitsland ), ben werkzaam als eerste monteur + APK keurmeerster bij een Nissan en Citroen dealer. En wil me graag eventjes voorstellen met mij 6N2 :D Specs; Exterieur: - 3SDM 0.05 8J met 195/40R16 bandjes. - Originele GTI koplampen - GTI Grill + GTI Lip, en de onderste 3 grilletjes in het hoogglans zwart - Spiegelkappen zelfde kleur als de velgen - VW Emblemen in de kleur van de velgen - Achterklep logo van een Sharan met blauwe achtergrond - Verlaagd dmv schroefset - Linker engels achterlicht Interieur: - Golf 6 GTI interieur - GTI kilometerteller - Dubbel din radio - Enkele interieurdelen in het hoogglans zwart - Lupo 3L stuur in het hoogglans zwart - Hemel zwart bekleed Hemel donkergrijs alcantara look bekleed - A,B,C stijlen zwart gespoten A,B,C stijlen en zonnekleppen donkergrijs alcantara look bekleed Zal vast nog wel wat het een en ander vergeten zijn :D Enkele plaatjes bij de praatjes; Hoe ik de Polo kocht! ![]() Enkele fotos van hoe hij nu is! ![]() ![]() ![]() ![]() En nog een vlug fototje van het interieur, toen de dubbeldin radio er nog niet in zat. ![]() Hoop dat jullie er iets aan vinden :D Greeetz Ranil! :cool: |
Welkom siebengewald ken ik wel. Werk zelf in Gennep. Mooie polo zo
|
Gaaf interieurtje! Welkom
|
dikke 6n2 ranil
wanneer shoot met de golf ? |
Quote:
Hier nog een foto van de zwarte hemel :D
![]() Paar dagen geleden de auto op de winterwielen gezet! Helaas wel de originele veerpoten met veren moeten monteren ivm aanlopen.. :( Hier een foto met de winterwielen op schroefset! ![]() |
Quote:
Ik ken Siebengewald zeker ook.... ik heet Rutten.... :D |
Quote:
Thanks! :D |
Quote:
Haha typisch siebengewaldse naam inderdaad :D |
Dit weekend de zomerwieltjes maar even gewassen met hulp van t vrouwtje, voordat ze in opslag gaan :(
Kan niet wachten om ze weer te monteren en schroefsetje te monteren :D ![]() |
Toch handig, dat personeel :D
|
Helaas begint de zwarte stof op de hemel nu los te laten :( Denk zelf een kwestie van te weinig lijm.. Dus heb vandaag nieuwe stof opgehaald, alcantara look in het donkergrijs! En laat ik de hemel en stijlen binnekort bekleden! :D
Ben zelf erg benieuwd naar het resultaat, en zal ook een paar fotos plaatsen hier zodra het klaar is :thumbup: |
Ik heb hetzelfde probleem bij mijn Passat. Ben benieuwd hoe je het aan gaat p(l)akken.
|
Quote:
Ga de hemel ditmaal wegbrengen na een stoffeerder, en laat de hemel, stijlen en zonnekleppen bekleden in het donkergrijs :D |
Donderdagavond de auto weggebracht voor een goede polijstbeurt, en gister kon ik de auto weer ophalen :D Erg tevreden met het resultaat, hier even een vlug fototje
![]() Een dezer dagen ga ik de hemel weer demonteren, en breng ik de hemel, zonnekleppen en stijlen weg voor het bekleden :cool: Hier een fototje van de stof die gebruikt gaat worden voor alles! De stof is net wat donkerder in het echt. ![]() |
Afgelopen zaterdag eindelijk tijd gevonden om de hemel en de stijlen te demonteren en weg te brengen! :D Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien! Ik zal even een paar fototjes posten zodra ik hem terug heb :thumbup:
|
Gisteravond het hemeltje op kunnen halen, meer dan tevreden met het resultaat! :cool:
![]() ![]() Nu nog ff tijd vinden om hem te monteren, kan niet wachten :screwy: |
Dat ziet er prachtig uit!
|
Netjes!
|
Zo hemeltje zit er weer in, erg tevreden! :cool:
Ben er wel achter gekomen, dat niks zo lastig op de foto te zetten als een hemel :confused: Zal van de week eens proberen om een paar betere foto's te maken! Hier ff een vlug fototje! ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 23:41. |