Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   nieuw busje gekocht (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13591)

air-mike 13-09-2005 10:40

nieuw busje gekocht en opgehaald (update)
 
hoi,
Na heel wat zoekwerk Heb ik er eindelijk eentje gevonden in het zonnige california. Een 11 window walk thru in orginele lak en roest vrij. Gaat vrijdag op de boot. en dan wachten, wachten.....
Heb daar een goede en eerlijke contact gevonden die bussen levert aan vw-relics, kieftenklok,..
Maar aan iets betere prijzen. Hij helpt zelfs bij de shipping van de bussen en antwerpen of rotterdam is geen probleem (950 dollar).
Iemand intresse laat me iets weten dan stuur ik zijn e-mail door.
mg-mike@pandora.be

SplitBien 13-09-2005 10:44

Erg cool! Lijkt een beetje op de bus van VA-nessa....

chrisjuh 13-09-2005 10:44

Quote:
Originally Posted by air-mike
hoi,
Na heel wat zoekwerk Heb ik er eindelijk eentje gevonden in het zonnige california. Een 11 window walk thru in orginele lak en roest vrij. Gaat vrijdag op de boot. en dan wachten, wachten.....
Heb daar een goede en eerlijke contact gevonden die bussen levert aan vw-relics, kieftenklok,..
Maar aan iets betere prijzen. Hij helpt zelfs bij de shipping van de bussen en antwerpen of rotterdam is geen probleem (950 dollar).
Iemand intresse laat me iets weten dan stuur ik zijn e-mail door.
mg-mike@pandora.be


Kijk dat zijn goede berichten! Kunnen er mischien nog wat bussen etc. tegen normale prijzen worden gekocht! :)

air-mike 13-09-2005 10:53

yep, zijn "betaalbare bussen", zijn ook niet meer voor niets in california he. maar toch nog een heel stuk goedkoper dan bij ons. :)

Don 13-09-2005 11:19

En sowieso is de staat veelal stukken beter.

Ik had hem al zien staan mikey op f4f.

Nice busken als ge da tzelfsten opmaakt gelijk uw keverke gaat da nun dikken duim zijn zunne. chapeau

Frieser 13-09-2005 13:22

Mag ik vragen wat zoiets kost? heb je deze bus puur op vertrouwen gekocht? i.v.m. roest etc.?

aircooled 13-09-2005 13:47

zeker tof ding zeg!
maar krijg je zo geen gezeik met kieft en klok??
dat je de bussen voor hun neus weg kaapt?hahahahaa.
ben benieuwt wanneer hij er is.

SplitBien 13-09-2005 14:06

:D :tongue:

ska1958 13-09-2005 18:22

Quote:
Originally Posted by SplitBien
Als ze nu de bussen niet voor de neus van K&K weg kapen dan gebeurd dat over een jaar wel door anderen... Het moest er ooit eens van komen.... Ik zou zeggen tegen iedereen die nog een leuke goede en redelijk betaalbare bus zoekt; sla nu je slag!! :D

Idd, kijk ook eens bij : http://www.vwrelics.co.uk/
Toffe bus trouwens!!!!

volksaddiction 13-09-2005 20:16

Quote:
Originally Posted by SplitBien
Erg cool! Lijkt een beetje op de bus van VA-nessa....

hahaha, idd....maar dan zonder roest :D
ontopic: leuk bussie, gefeliciteerd !!

vwspijlbus 13-09-2005 20:42

Proficiat met de aankoop!

air-mike 14-09-2005 07:52

Quote:
Originally Posted by ska1958
Idd, kijk ook eens bij : http://www.vwrelics.co.uk/
Toffe bus trouwens!!!!



Thanks allemaal voor de leuke reactie's, hebt ge die prijzen van vw-relics al eens omgerekend???? Die zijn bijna niet meer normaal. volgens mij betalen die engelsen alles zo lang ze maar een bus krijgen.

greets mike,

xmarcelx 14-09-2005 18:51

met die beste man waar hij de bus vandaan heeft doet kieft en klok al een hele tijd geen zaken meer en de relics ook niet,omdat hij niet te vertrouwen is,andere bus sturen dan is afgesproken of gewoon helemaal niet of stiekem toch rot b.v.
en het verschepen zijn niet alleen de kosten want er is ook nog een douane en het reisje naar de boot en het in de kontainer zetten enz enz dus het loopt aardig in de knaken

xmarcelx 14-09-2005 19:47

oja heel veel plezier met je bus natuurlijk :D :D :D

lowrider 14-09-2005 22:23

Hij vaart er wel bij , die vw relics > is dat geen porsche ?

air-mike 15-09-2005 09:14

Quote:
Originally Posted by xmarcelx
met die beste man waar hij de bus vandaan heeft doet kieft en klok al een hele tijd geen zaken meer en de relics ook niet,omdat hij niet te vertrouwen is,andere bus sturen dan is afgesproken of gewoon helemaal niet of stiekem toch rot b.v.
en het verschepen zijn niet alleen de kosten want er is ook nog een douane en het reisje naar de boot en het in de kontainer zetten enz enz dus het loopt aardig in de knaken


???????????, krijgt gij uw procent bij kieft en klok of wa???
transport kosten naar de boot: zijn opslagplaats is naast het warehouse van de shippingcompany. dus hij brengt hem gratis hoor.
stiekem rot: geeft een heel faire beschrijving met detail foto's
het in de container zetten: is bij de shipping prijs, en hij kent de shipping company goed dus zorgt nog dat je een goede prijs krijgt.
invoerkosten in belgie: 6% ongeveer 300 eurokes
en this al de derde die we daar kopen dus, weet waarover ik spreek he, maar gij niet echt precies. :) :) :)
aircooled greets,

Frieser 15-09-2005 10:15

Wat moeilijk om er zo over te oordelen als je die hele gast niet kent... misschien zegt K&K dit ook wel omdat ie nog wat betaalbaar is, of heeft ie ze een keertje genaaid met de wetenschap dat ze hier toch zulke belachelijke prijzen vragen :D

ska1958 15-09-2005 11:06

Al met al, het is een toffe aankoop lijkt mij!!! Ben erg benieuwd naar de bus! ;)

air-mike 15-09-2005 11:09

hoi,
zal als hij aankomt nog wat leuke foto's posten. :)

SplitBien 15-09-2005 11:09

Mee eens! Op zijn reet gooien en gaan! :D
Wanneer verwacht je hem? En kan je nog wel wachten? Mijn nagels hebben het wachten niet overleefd.... :(


All times are GMT +1. The time now is 19:39.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.