Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   84er GTI Floris H (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=134801)

FlorisH 02-12-2013 12:22

Goedemiddag iedereen,

Ik volg al sinds vorig jaar marktplaats en autoscout in de hoop dat ik de oude 84er gti van mijn vader tegenkom.

het gaat om kenteken LP-39-YT

Nu lijkt het of ik hem steeds misloop... vorig jaar eind augustus is hij van eigenaar gewisseld en 20 september dit jaar weer. maar ik heb hem niet te koop zien staan. Ik wil deze auto namelijk weer terugkopen om op te knappen en aan mijn vader te geven (hij was eerste eigenaar van de golf in 1984...)

Is er IEMAND bekend met deze auto of weet iemand waar hij staat of hoe ik achter de eigenaar kan komen ?

Ik hoor het graag!

Floris

wob8v 02-12-2013 19:57

Quote:
Originally Posted by FlorisH
Goedemiddag iedereen,

Ik volg al sinds vorig jaar marktplaats en autoscout in de hoop dat ik de oude 84er gti van mijn vader tegenkom.

het gaat om kenteken LP-39-YT

Nu lijkt het of ik hem steeds misloop... vorig jaar eind augustus is hij van eigenaar gewisseld en 20 september dit jaar weer. maar ik heb hem niet te koop zien staan. Ik wil deze auto namelijk weer terugkopen om op te knappen en aan mijn vader te geven (hij was eerste eigenaar van de golf in 1984...)

Is er IEMAND bekend met deze auto of weet iemand waar hij staat of hoe ik achter de eigenaar kan komen ?

Ik hoor het graag!

Floris


dat is tenminste een leuk idee!! ik hou mn ogen voor je open

FlorisH 03-12-2013 20:27

Thanks! :thumbup:

Jaa lijkt mij ook een super idee! moet ik hem alleen wel vinden haha :D

T.C.Z.L 04-12-2013 20:16

Al contact gehad met het RDW?
Zij kunnen een contactverzoek brief sturen naar de huidige eigenaar :thumbup:

Quote:
Originally Posted by FlorisH
Goedemiddag iedereen,

Ik volg al sinds vorig jaar marktplaats en autoscout in de hoop dat ik de oude 84er gti van mijn vader tegenkom.

het gaat om kenteken LP-39-YT

Nu lijkt het of ik hem steeds misloop... vorig jaar eind augustus is hij van eigenaar gewisseld en 20 september dit jaar weer. maar ik heb hem niet te koop zien staan. Ik wil deze auto namelijk weer terugkopen om op te knappen en aan mijn vader te geven (hij was eerste eigenaar van de golf in 1984...)

Is er IEMAND bekend met deze auto of weet iemand waar hij staat of hoe ik achter de eigenaar kan komen ?

Ik hoor het graag!

Floris

g60lammert 04-12-2013 20:17

Quote:
Originally Posted by FlorisH
Goedemiddag iedereen,

Ik volg al sinds vorig jaar marktplaats en autoscout in de hoop dat ik de oude 84er gti van mijn vader tegenkom.

het gaat om kenteken LP-39-YT

Nu lijkt het of ik hem steeds misloop... vorig jaar eind augustus is hij van eigenaar gewisseld en 20 september dit jaar weer. maar ik heb hem niet te koop zien staan. Ik wil deze auto namelijk weer terugkopen om op te knappen en aan mijn vader te geven (hij was eerste eigenaar van de golf in 1984...)

Is er IEMAND bekend met deze auto of weet iemand waar hij staat of hoe ik achter de eigenaar kan komen ?

Ik hoor het graag!

Floris

auto staat bij mijn broertje in de schuur!!!!

FlorisH 04-12-2013 21:41

Dat meen je niet ?! :eek: :eek:


Wanneer kan ik hem komen halen :cool: :eek: :eek: :eek:

g60lammert 04-12-2013 22:04

Kweet nie of hij hem wel wil verkopen

FlorisH 04-12-2013 22:23

@ T.C.Z.L. : Heb ik gedaan. nog geen reactie gehad, maar zoals je ziet is de eigenaar al gevonden!

@G60lammert: je hebt PB! :D

piens1 05-12-2013 15:37

toevallig foto's van de huidige toestand ? ben wel benieuwd :)

FlorisH 05-12-2013 16:29

En anders in ik wel !! vind het super dat de auto er überhaupt nog is! ik heb nog foto's van toen mijn vader hem net nieuw had gekocht :thumbup: :cool:

Mijn vader was nl. de eerste eigenaar van deze golf, zou super zijn om de auto over te kunnen nemen !

NielsDub 10-12-2013 22:43

@FlorisH: zou gaaf zijn wanneer je die oude foto's hier zou posten!

FlorisH 11-12-2013 22:16

Zal ik even uploaden nog, want die heb ik wel ja !

g60lammert 13-12-2013 12:22

Quote:
Originally Posted by FlorisH
Dat meen je niet ?! :eek: :eek:


Wanneer kan ik hem komen halen :cool: :eek: :eek: :eek:


Terug gekocht ja😆😃?

FlorisH 13-12-2013 18:59

haha Yep !

morgen halen !

ik kan niet wachten :thumbup: :cool: :cool:

Ennuhh, nog super bedankt voor je reactie in dit topic he ;) :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :cool:

jasonnl 13-12-2013 19:26

Vet verhaal op deze bladzijde. Neem aan dat er een Topic van komt Floris?

Vet hoor oude wagen van je pa gekocht

Barn171 13-12-2013 19:41

geweldig leuk, en inderdaad, topicje openen hier, doet het altijd goed, zulke verhalen! :thumbup:

Johan1982MK1 13-12-2013 20:17

Damn. Das nog eens uniek. Ik ben benieuwd ook naar fotos en dergelijke.

g60lammert 13-12-2013 20:43

Quote:
Originally Posted by FlorisH
haha Yep !

morgen halen !

ik kan niet wachten :thumbup: :cool: :cool:

Ennuhh, nog super bedankt voor je reactie in dit topic he ;) :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :cool:

Wel ff laten weten wat je er mee gaat doen of van plan bent
En een paar fotokes natuurlijk he😆

FlorisH 13-12-2013 20:56

Jaaa laat ik zeker weten! topic maak ik misschien ook nog wel aan ! , foto's zalk nog even posten inderdaad :)

plannen zijn er al wel, even nog precies uitdenken hoe en wat :cool:

Marcski 14-12-2013 11:26

Doet me goed dit soort dingen te lezen, hiervoor hebben we destijds het forum opgericht :) :)


All times are GMT +1. The time now is 13:00.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.