![]() |
word er zooo blij van
side step en ice chest en dan nu maar eens alle rubbers vervangen
en de kachelpotten maken voor de winter :biggrin: :biggrin: :biggrin: oja de safaris voor in bouwen |
korte of een lange?
|
Quote:
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Ik hem me helemaal gek gezocht naar zo'n ding. Uiteindelijk heb ik d'r maar 1-tje (geen originele dus) bij bugganeers.de gekocht. :redface: |
Dat ziet er goed uit!!!!
|
side step
ik heb hem weg bij kieft en klok
hoe doe je die teksten van een ander in jou tekst |
ziet er super uit!!!
replyen doe je door op de knop reply te klikken ;) |
Hahahah ken het gevoel, eerst de hebbedingetjes, en dan de ''belangrijkere'' dingen doen.... :)
|
Quote:
xmarcelx: Waarschijnlijk gebruikte je normaal de "post reply" button. KLein nmaar suptiel verschil. |
ga je hem nog laag leggen ?
|
Quote:
www.wolfsburgwest.com (binnen 5 dagen in huis), komt die van mij ook vandaan |
Mooi plaatje zo!! Seht gut aus.
Groet, Martin |
Dat is nog eens een brute accesoire!!!
|
Ik vind zo'n ijzeren balk naast de bus nou niet bepaald iets "moois"...
Van een meid met 'n beugel word je toch ook niet opgewonden... Smaken verschillen gelukkig. |
beugel
Quote:
ligt eraan waar die beugel zit (in bh) kan ik toch aardig opgewonden van raken ik vind het erg vet |
hoe laag
Quote:
hoe laag is die van jou ik woon in het broek en daar zijn de drempels niet mis :biggrin: |
iets meer als een blikje cola hoogte, hier in hengelo ook veel klote drempels, af en toe raakt stuurhuis de drempel wel, gewoon rustig er overheen
|
Quote:
dan scheelt dat toch niet veel die hele primer grijs is van mij die met roze van mark gezellig op spa :D :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:46. |