Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Verzwaarde rubbers voor uitlaat leverbaar? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13080)

henricarron 25-08-2005 15:01

Verzwaarde rubbers voor uitlaat leverbaar?
 
Hallo allemaal,

Volgende week komt er een Remus midden- en einddemper onder mijn auto te hangen. Omdat de ophangrubbers van de uitlaat een beetje uitgelubberd zijn, wil ik er gelijk maar even nieuwe rubbers op zetten.

Nu vraag ik me af of er soms 'verzwaarde' rubbers leverbaar zijn; rubbers, die dus minder moeite hebben met het extra gewicht van een sportuitlaat. Ik meen er wel eens wat over gelezen/gehoord te hebben, maar kan er zo snel geen informatie over vinden, ook niet in de VW onderdelencatalogus.

Weet iemand van jullie soms of er speciale uitlaatrubbers te krijgen zijn en zo ja, waar?

Alvast bedankt voor de info :)

vwbullit 25-08-2005 15:30

je heb verschillende de vergroote o ringen en de rubbers die je om je uitlaatsteun heen moet TREKKEN
die zijn het sterkst na mijn weten

Tommy 25-08-2005 15:35

of plaats 2 als het past

Fred 25-08-2005 16:01

Quote:
Originally Posted by henricarron
Hallo allemaal,

Volgende week komt er een Remus midden- en einddemper onder mijn auto te hangen. Omdat de ophangrubbers van de uitlaat een beetje uitgelubberd zijn, wil ik er gelijk maar even nieuwe rubbers op zetten.

Nu vraag ik me af of er soms 'verzwaarde' rubbers leverbaar zijn; rubbers, die dus minder moeite hebben met het extra gewicht van een sportuitlaat. Ik meen er wel eens wat over gelezen/gehoord te hebben, maar kan er zo snel geen informatie over vinden, ook niet in de VW onderdelencatalogus.

Weet iemand van jullie soms of er speciale uitlaatrubbers te krijgen zijn en zo ja, waar?

Alvast bedankt voor de info :)



Zoek een met Google naar Powerflex.....die leveren PU "rubbers" die zijn vele malen sterker dan de gemiddelde rubbers...

henricarron 25-08-2005 16:53

Bij Proflex vond ik de volgende afbeelding.





Bij mijn auto, Golf 2 1800i, zou ik dus twee maal rubber 006 nodig hebben en twee keer 007?

Johan-dtc 25-08-2005 17:31

kijk een s bij www.dutchpowertrading.nl voor powerflex rubbers

henricarron 25-08-2005 17:59

Quote:
Originally Posted by J.L. tuning
kijk eens bij www.dutchpowertrading.nl voor powerflex rubbers


Daar heb ik pas een katvervangende pijp besteld. Ik wist niet dat zij ook dealer waren van Powerflex :confused: Als ze terug zijn van vakantie, zal ik daar wel eens informeren. In elk geval bedankt voor de tip :)

Johan-dtc 25-08-2005 18:13

Quote:
Originally Posted by henricarron
Daar heb ik pas een katvervangende pijp besteld. Ik wist niet dat zij ook dealer waren van Powerflex :confused: Als ze terug zijn van vakantie, zal ik daar wel eens informeren. In elk geval bedankt voor de tip :)



hij heeft teveel om op te noemen, en vandaag besteld, morgen al in huis bij hem, goeie tent, kom daar regelmatig dus

henricarron 25-08-2005 18:21

Hmm, goed om te lezen dat jij er tevreden over bent. Ik had al wat gegoogled naar ervaringen van anderen, maar kon niet zo veel vinden. Van Sandtler had ik al een goede indruk. Daar haalt hij (is het één persoon, die de boel runt daar?), volgens mij de meeste spullen vandaan.

Als het goed loopt met die katvervanger, ga ik waarschijnlijk ook daar mijn nokkenas bestellen. Qua prijs zit hij nl. wel goed met de meeste spullen.

Johan-dtc 25-08-2005 18:28

Quote:
Originally Posted by henricarron
Hmm, goed om te lezen dat jij er tevreden over bent. Ik had al wat gegoogled naar ervaringen van anderen, maar kon niet zo veel vinden. Van Sandtler had ik al een goede indruk. Daar haalt hij (is het één persoon, die de boel runt daar?), volgens mij de meeste spullen vandaan.

Als het goed loopt met die katvervanger, ga ik waarschijnlijk ook daar mijn nokkenas bestellen. Qua prijs zit hij nl. wel goed met de meeste spullen.



ja 1 persoon, Raymond

hij haalt alles uit duitsland, van sandtler dus


en korting krijg je daar ook genoeg, als je maar vaak komt en wat haalt daar

henricarron 25-08-2005 20:38

Zo, de katvervangende pijp is al binnen van DPT. Dinsdag besteld en vandaag kon ik hem al ophalen!

Raymond had ook gelijk even naar de Powerflex rubbers gekeken. Rubber 006 was bekend als VW-rubber, 007 niet. Na zijn vakantie zal ik het nog ff verder bij hem horen hoe of wat. Iig bedankt voor jullie reacties :)

VeeDubber 25-08-2005 20:41

de Rubbers van een LT zijn ook bruikbaar

henricarron 25-08-2005 21:55

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
de Rubbers van een LT zijn ook bruikbaar


Lijken die ook op de rubbers EXH 007 van het plaatje hierboven? Zo ja, zou jij me dan aan een onderdeelnummer daarvan kunnen helpen. Alvast bedankt :)


All times are GMT +1. The time now is 15:51.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.