![]() |
Spucknapf en rode sierstrip
Te koop:
Spucknapf stuur zeer mooi € 75 VERKOCHT Sierstrip voor onderkant grill GTI 1 Nieuw! :eek: in verpakking € 50 |
het is zonde dat het alleen de onderkant is..had je er ook een bijrijderskant hoekje bij gehad had ik t graag gekocht van je
good luck, bart |
Na even spitten.....
Heb ik ook nog. krijg je er als bonus bij...... :D |
Past zo'n stuurtje eigenlijk op een golf 2 van voor 89, dus met de 'oude' stuurnaaf?
|
Haha heb je dan toevallig bij spitten ook een bovenkant,want die heb ik nodig :P
|
Quote:
Spucknapf is met kleine naaf, echter de wisseling met kleine / grote naaf was in '88 volgens mij |
En je kunt makkelijk ombouwen van klein naar groot of andersom.
|
Half '89 is men begonnen met het monteren van de verloopstukjes om zo een dikkere naaf te krijgen.
|
Zou dus zo passen in een golf 2 van '85? Interessant.
Waar woon je, PeterZ? |
In de fraaie Betuwe (grofweg tussen Geldermalsen en Zaltbommel)
|
@SpiderClass: Bovenkant is net het enige stuk wat ik niet extra heb. (Op mijn GTI zat zo'n %$&*@#!$!! booskijker, eronder zat geen sierstrip.)
Iemand nog een bijzonder fraaie, ongespoten booskijker (dubbele koplampen) van Kamei hebben voor vijf euri? :D |
éénmaal, andermaal, up!
Sierstrip is er nog. Ja, hij is duur, maar koop maar eens ergens anders een nieuwe! |
Quote:
Ik heb 3 setjes (boven/onder), zie jij verschil als ze van een nieuwe laklaag zijn voorzien? |
Quote:
Sommige dingen lijken nieuw, sommige dingen zijn nieuw. Voor sommigen maakt dat het verschil........ |
Quote:
Dan heb je dus nog steeds een auto die nieuw lijkt... |
All times are GMT +1. The time now is 20:46. |