![]() |
Toen een plaatje gemaakt wat in het gat paste:
![]() ![]() ![]() ![]() en meteen maar wat beginnende roest aangepakt: ![]() ![]() Ook in de achterste rand een nieuw stukje erin en alles was weer hard: ![]() Een beetje plamuren, schuren, primer en vervolgens de kleur: ![]() ![]() ![]() ![]() Zo ging dit verhaal voor de andere wielranden ook, echter zat hier geen laswerk aan: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na de kleur heb ik gebruik gemaakt van spraymax 2K blanke lak en 1K blender. De blender spuit je op de overgang tussen de oude blanke lak en nieuwe blanke lak. Dit lost de oude blankelak op en laat de twee lagen zo mooi in elkaar overvloeien. Inmiddels had ik ook wat verwarming in de garage nodig om de lak te doen uitharden en dus maar een middagje aan het knutselen geweest: ![]() ![]() ![]() Nadat de lak uitgehard was heb ik deze helemaal opgeschuurd met korrel 2500 en de gespoten delen machinaal gepolijst: ![]() ![]() Het resultaat van al dit werk beviel me eigenlijk zo goed dat ik maar meteen doorgegaan ben met wat plekjes. Kras in deur en zijscherm kaalgemaakt, deukjes geplamuurd en in de primer: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op de sloop een stuk raamlijst uit een golf geslepen, dit deel gestraald, netjes uitgeslepen en in mijn auto gelast: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Onderste deel waar kras zat in kleur, raamrand nog niet: ![]() in kleur gezet, blanke lak, en inperfecties uit de blanke lak geschuurd: ![]() ![]() Links geschuurd, rechts niet: ![]() Een klein deukje boven de achterbumper van binnen uit teruggetikt en gespoten, ook de bumper met een verffohn van binnen uit verhit en wat terug in vorm geduwd: ![]() ![]() dorpel: ![]() Omdat hij al zo lang stil stond in de garage en de plamuur letterlijk mijn neusgaten uit kwam maar wat stickers gekocht en geplakt voor wat afwisseling, je bent groupie of je bent het niet: ![]() ![]() |
Toplagers vervangen:
![]() En toen stond hij weer op zijn wielen: ![]() ![]() ![]() ![]() De kleur komt heel goed in de buurt, er zit alleen iets meer metallic in. Ik ben best tevreden met het resultaat, zeker omdat ik geen schadehersteller ben en dit de eerste keer was dat ik zoiets gedaan heb. Helaas is na de blanke lak op een paar plekjes de kleur wat anders uitgeslagen, dit spuit ik nog wel een keer bij maar verlopig is het wel even goed zo: ![]() ![]() ![]() ![]() Morgen ga ik naar de uitdeukdag in tilburg om nog wat kleine deukjes uit de auto te laten halen en dan vind ik het verlopig wel weer even leuk geweest. Echter moet er van de zomer nog wel een leuk setje wielen onder komen (als in schmidt th lines) Nog ff wa fototjes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die ga ik morgen eens bekijken. Is een van mijn favo kleuren.
|
Quote:
x2,moest meteen aan mijn ex denken...... ![]() |
Mooie jetta ! Ehv de gekste ?
|
Mooie Jetta hoor, komt er weer netjes bij te staan!
|
Lekker bezig, en leuk kleurtje idd :)
|
Heb je dat allemaal op de PTH geleerd? :tongue:
Keer in het echt bekijken die Jetta :thumbup: |
Leuk om te zien dat mijn oude wagen een goede nieuwe eigenaar heeft.
Volgende filmpje even goed opletten vanaf 3.28: FILMPJE |
|
Votex spoilertje voor de Golf 2 is dat ;)
Edit: zat ook op de GTS modellen ![]() |
Hmm dat is jammer..dat gaat dan niet passen. Vond de hoek al raar
|
Goed bezig met je jetta , leuk dat je m zo mooi opknapt , succes ermee !
|
Jij reed toevallig vandaag op de A77 ?
|
Geweldige kleur . :thumbup:
|
Het is dat ik dit topic al eerder had gespot dan dat ik hem live gezien had want je zou nooit verwachten dat deze auto half is gespoten met Motip busjes. Erg ERG netjes gedaan.
|
Quote:
Ben ik niet geweest, alleen vanuit tilburg naar eindhoven. |
Vandeweek ff bakkie doen bij Ebers?.. Jetta staat er goed bij zo en heel mooi resultaat qua spuitbus kunst! :D
|
Nette auto Luuk! Verbaasde me ook (in de positieve zin) over het resultaat toen je vertelde dat je e.e.a. zelf had gespoten met spuitbussen.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:56. |