![]() |
Golf3 20jahre edition in onderdelen
Te koop in onderdelen
Golf 3 2.0 8v "20 Jahre Edition" bouwjaar 1997 en volgens tacho 172000km gelopen kleur Flashrood, kleurcode LP3G Helaas heeft ook bij deze auto "het golf3 probleem" toegeslagen, ofwel roest :rolleyes: Daarom dat hij in onderdelen uit mekaar gaat. Auto is verder vrijwel schadevrij en in zeer nette staat. Omdat prijzen verplicht zijn prijzen voor enkele delen: € 295,- Rode gordels (SET= 2 voor en 3 achter) € 75,- handrem € 95,- zwarte mistlampen € 50,- voorbumper + achterbumper + wielranden + stootlijsten deuren (in feite alle delen waar het rode biesje op zit) € 40,- achteras met schijven 5x100 € 15,- A/B/C/ stijlen Overige delen gewoon even voor mailen ;) Onderdelen kunnen worden bekeken/afgehaald in Kerkrade (Zuid-limburg) Reeds verkocht/gereserveerd: Motor, bak + aanbouwdelen + remmen stuur versnellingspook koplampen Nokia dsp soundsysteem Interieur Hemel dorpellijsten Rechter buitenspiegel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nog enkele delen + prijzen toegevoegd.
Mocht er interesse zijn voor delen die niet genoemd zijn, mail gerust Ik probeer z.s.m. alle delen te voorzien van een prijs :thumbup: |
HAd je inmiddels al een antwoordje voor me?
gR. Maurice |
Vraagje, wat is dat ding in de middenconsule ?
|
Nokia DSP Equalizer of hoe dat ook heet
|
Quote:
Ja maar niet wat jij horen wilt :D Ofwel, ik heb de spiegel nog niet bekeken :redface: Ik ben het absoluut niet vergeten maar is iets prive tussen gekomen. Ik doe mijn best om vanavond je te antwoorden ;) Quote:
Precies, heeft met geluidsysteem te maken |
Komend weekend gaat de auto uit mekaar en zal ik alle losse delen van een prijs en foto voorzien :thumbup:
|
Wat is de prijs van de pookknop? :D
|
Quote:
Dit zegt genoeg: Quote:
|
Mag dicht, merendeel is gereserveerd/verkocht :thumbup:
:lock: |
All times are GMT +1. The time now is 11:15. |