![]() |
![]() |
I have a few:
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
johan joure |
Hier nog even een paar foto's van mijn verzamelingetje.....
In de huiskamer (let niet op de ballonnen ,m'n zoontje was jarig :D ) In de hal ,boven de meterkast Naast de kapstok in de hal en natuurlijk in de garage! En dan nog 4 grote verhuisdozen vol met diverse 1op 18's..... ;) |
.
|
My Fridolins
![]() |
heb er inmiddels al veel meer pick up t1 kevers enz maak nog wel een keer een foto met allemaal |
|
Verzamel ze ook, en ook bestuurbare.
|
Net met kerst nog een fraaie gekregen van mijn broertje :)
|
Vandaag kwam de postbode mijn verlate kerstkado brengen....
Kan mooi bij de rest komen te staan.... |
Ik maak me modelauto's zelf :)
Momenteel ben ik bezig met een MK3 Gti :) Deze wordt helemaal cleaned. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Helaas kan ik geen model vinden van de Polo coupe '92 weet iemand misschien wie dit model gemaakt heeft? Kris. |
Ik heb deze bij gekocht.
Vond het wel een leuk modelletje. ![]() |
Nou een paar dan maar:
![]() Heb nu helaas geen goed licht om de andere modellen op de foto te zetten. |
weer een paar leuke binnengekregen cq close ups gemaakt.
t2 verlaagd.... ![]() NSU RO80 ![]() Porsche 914 ADAC Rennpolizei ![]() Rabbit pickup ![]() Duootje Polo Turbo's van Corgi ![]() Porsche RS met cigarcigar print ![]() Nieuwe polo, zoals je ziet is het al aardig stapelen in de vitrine ![]() en last maar zeker not least, een Jetta MK2 ![]() met rode achterlichtjes en mk1 velgjes ![]() |
:D |
Gisteren binnen gekregen:
![]() ![]() Achterbumper zit er inmiddels alweer goed op. |
De Maserati 3200GT:
![]() ![]() De Lamborghini Murcialago: ![]() ![]() De Ferrari 312P: ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 18:52. |