Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   jenskes jetta (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11392)

-Jens!- 17-06-2005 15:07

jenskes jetta
 
hey, huppel hier al een tijdje rond maar eigenlijk nog nooit echt wat boeiends gepost.... :redface: Dus tijd voor mijn project; een met. zwarte jetta uit 1991, van men pa overgekocht een dikke twee jaar terug. In het begin wat aangepruld met rooie pookjes en aangeplakte booskijkers...(heeft iedereen die periode trouwens :biggrin: ?) tot ook bij mij het lichtje ging branden en ben er toen maar in meegegaan :redface: :redface: :rolleyes:
dit was em int begin :tongue:






dit was zomer vorig jaar, de winter kwam...alsmede een schroefset! supersport heet ze en ze heb ut goed naar dr zin geloof ik :tongue:


volgend project was de auspuff....ik wilde NIET iets waar iedereen mee rondblért, dusss zelf wat in elkaar gebobdebouwert, met als resultaat;


setje sloopwielen als probeerseltje....stond wel geinig maar een stuk uit de rand geknalt op een stoepje met die fijne sneeuw...


votex drin

project koplampies smoken...inclusief veerpootbrug en grilletje aus essen jawohl :D :cool:



het werd inmiddels voorjaar 2005....de iedeeen krioelen door men hoofd....old school? neh, dat doe ik nog wel een keer met een type 1tje... autostyle?(geen commentaar :eek: ).......hoop chroom en tribals en special paint en en en......neen!!!!!!
de oplossing.....DUITS!!!!!!, maar dan wel jaren 80-90 duits....oftewel retebreed en retelaag....

op zoek naar wielen dus; wilde eerst men 7.5 x 16 enzo cup opvrolijken met zwart hart en gepolijste rand....aan begonnen en het resultaat beviel me wel...




totdat ik ze onder de sletta gooide; FUCK veel te smal. spoorverbreders gescoord voor achter.....OK verschil maar niet genoeg...dus die verkocht en op zoek naar wat nieuws, iets echt diks en uberduits.....

pling!!
steffan BCW in de belachelijke maten 9&10 x 14 met et 15 voor en 08 achter :D (ook de spoorverbreders maar verkocht toen :rolleyes: )


bandjes erom laten trekken..rondom 225/40 :eek: (10J)
gaat echt nergens over magoed :)


:p

de grote dag kwam, een lekkere warme zaterdagnamiddag....de wieltjes eronder...DAMN!!!!!!!!!!!! heel de avond met een bult in me broek gelopen...of kwam dat door die lekkere chicka's in de stamkroeg :confused: :biggrin:








zelf de puntjes op de ventIIIIeltjes gezet :D



surfplankie gescoord voor weinig....maakt em wat minder somber, of het schopt gewoon kont :rolleyes:





inmiddels is de beretta al enkele keren in het wild gespot...
vw moefment afgelopen zondag;



nog een leuke ''achtergrond'' voor de liefhebbers :redface:




tot zover nu dussss maar ben volop bezig met vanalles dus wees niet getreurd, i'll be bak.....mzzl

johangolf1 17-06-2005 15:10

gans geil die wielen man...
stoere wagen hoor...

Zestienkleppen 17-06-2005 15:24

Die velgen zijn van marktplaats geloof ik, of nie? Zien er top uit!

vwgolf1 17-06-2005 15:28

knap verzorgt jetta'tje zo te zien, netjes man

Neill_s 17-06-2005 15:28

Mooi bakkie Jens, maar dat weet je, zou em bijna ruilen tegen mijn golf ;)

-Jens!- 17-06-2005 15:30

nee die zijn van mij, ghehe kwamen idd wel van mp...setje van 2 x 8 2x9 en 2x 10J

Pedaalemmer 17-06-2005 15:52

Mooie Jetta! Hoe is die sidepipe gemaakt? Misschien fotootje van onderen??

SplitBien 17-06-2005 15:58

Heb hem die zondag bij de vw beweging meeting in ettenleur gezien, leuk ding hoor!!!

VwPolo89 17-06-2005 16:02

mooie jetta en een hele verbetering tegenover het begin!

(ja ik denk dat iedereen wel fouten maakt in het begin, alleen de folie op de lampen had ik niet => ronde koplampen :D:p)

froggy 17-06-2005 16:12

welkom

weer een leuke jetta bij ;)

CNG 17-06-2005 18:24

Zeer mooie jetta

lwin 17-06-2005 19:41

mooie jetta
door de tyd heen, zeer goede veranderingen toegepast

Big_Mac_Mark 17-06-2005 19:59

Knappe kar man! Je hebt er echt wat moois van gemaakt zo hoor! Damn!

siep wokkel 18-06-2005 17:21

super bak! maar waarom nou weer die rare plank erop :)

groeten

-Jens!- 20-06-2005 12:14

die plank moet het geheel een beetje breken.....maar als ik er zo naar zit te kijken begin ook ik te twijfelen....bedankt voor de leuke reacties mense! doet me goehoeed

froggy 20-06-2005 13:09

anders moet je eens proberen om er iets anders op te leggen, ik vind de plank wel leuk, toont ie nog iets lager mee :D

MaceNL 20-06-2005 13:21

Phat ride :D

Het schopt zeker aars ;)

patrick 86c 20-06-2005 16:27

dikke sletta :D

-Jens!- 14-07-2005 11:07

upscheet
 
zo, weer een stapke verder, g60 spatbordrandjes erop en flink gezakt, zit nu op 115/90 ongeveer....subframeke heeft al wa klappen gehad zegmaar :biggrin:
verder onder de kap hoop gepolijst en kabels weggecleand. iron crosskes op de schermen. de spiegels zullen er nog afvliegen. grille en boser zullen eveneens in met. zwart komen te staan :cool:














dalijk ff nieuw spiegeltje oppikken :)

Big_Mac_Mark 14-07-2005 14:40

Wat een masterlijke jetta, bulletje :D Heerlijke stijl! Maar wat voor ruck-guckers (spiegels :p) komen er nu op?


All times are GMT +1. The time now is 08:10.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.