![]() |
Golf 2 delen gezocht
Om m'n Golf 2 van 1986 compleet te maken zoek ik nog wat kleine dingetjes;
Ik zoek nog; - net stuurwiel (compleet met claxon bediening) - raampjes tbv deurklink binnenkant, links en rechts - Stuurkolom kapjes, boven en onder - Hoedenplank drager rechts - Pookhoes - Achterspoiler voor boven de achterruit - Kachelschakelaar, met draaiknop (ik heb niks, alleen een stekker in het dash liggen ;)) Gevonden; - wielkuipen voorzijde, links en rechts - a-stijl kap, rechts, binnenkant - lichtschakelaar oude type, onderdeelnummer volgt - remkrachtverdeler, eentje die niet lekt want die heb ik al ;) Zie de reacties graag tegemoet! :) |
remkrachtverdeler in het motorruim of op de achteras?
gr. willes |
Remkrachtverdeler van de achteras.
Spierings; top! Ik ga zo kijken voor het nummer :) |
Up! Lijst geupdate! :)
|
Ik kan alles buiten die pookhoes (maar mss die ook) op de sloop halen als het je interesseert?
|
Hey,
Ik heb diverse van de gezochte onderdelen wel voor je liggen. De volgende onderdelen heb ik: - net stuurwiel - raampjes tbv deurklink binnenkant, links en rechts - Stuurkolom kapjes, boven en onder - Pookhoes - Kachelschakelaar, met draaiknop Onderdelen komen van mijn eigen auto, maar omdat ik stop met de hobby kan ik ze je aanbieden. Intresse, stuur dan een mail --> nbell@live.nl Groeten Nick |
All times are GMT +1. The time now is 23:38. |