![]() |
Speedfighter-Team Meeting 9 Juni 2013
![]() Speedfighter-Team Meeting 9 Juni 2013 Deze hele dag zal duren van 10:00 tot 17:00 uur. Entree: 3,- p.p -Aanvang vanaf 10:00 -Inschrijven voor Show&Shine en DB-Drag van 10:00 tot 12:30 -DB-Drag duurt van 13:00 tot 14:30 -16:30 Prijsuitreiking. Er worden voor de volgende Top 3’s bekers uitgereikt: -Top 3 Best Show Car -Top 3 Best DB-Drag Muziek -Top 3 Best DB-Drag Uitlaat Er zal 1 beker uitgereikt worden voor de gene met de meest gereden kilometers. Verdere activiteiten de gedurende dag: -Raad het aantal spuitkoppen in de bak( 16:30 Prijsuitreiking + leuke prijs) -Auto trekken 10 meter( 16:30 Prijsuitreiking + leuke prijs) -Stand Dregema -GK-Wheels -Racing Team Zwiep -Emperor Audio -Sticker Factory Ook is aan de kleintjes gedacht. Er zal een springkussen staan voor de hele dag plezier. BHV/EHBO is ook aanwezig van 10:00 tot 17:00 Deze hele dag wordt vastgelegd door een fotograaf. http://www.speedfighter-team.nl/ |
Geen baan activiteiten?
Sprint/slalom/demo's? Staat iig genoteerd,eens kijken wat voor circuit dit is. |
wat ik heb begrepen word er niet op de baan gereden (helaas)
het circuit word trouwens nog aangepast hij is nog niet helemaal af Zo moet het worden |
Ik weet hoe het circuit moet worden,heb de beste man op facebook.
Ben gewoon erg nieuwsgierig naar de oval,of die vergelijkbaar is met Ter-apel |
misschien als we de baan eigenaar lief aankijken :P neem ik mijn 125cc schakelkart mee
|
All times are GMT +1. The time now is 15:59. |