![]() |
Google maar eens op 'stokeind' ;)
|
Had ik gedaan en dan krijg je allemaal van die stokeindes bv om de verwarming leidingen aan een muur te bevestigen.
Die beugels worden ook altijd stokeindes vast gemaakt maar zijn dan wel m8/m10 :( |
Kwam ook stokeindjes tegen in M5 en daar kan je wel iets mee toch?
|
Uh............. ....... ........ ik weet niet hoe ik vorige keer heb gezocht op google.
Was wel onder stokeind maar of ik........... m5 heb geprobeerd :redface: :redface: Zouden ze ze ook topics verwijderen schaam me dood binnen 10 seconden heb ik er 1 gevonden :rolleyes: :shake: :screwy: Kan zo een 1,2,3 geen smoes verzinnen dus ja een beetje dom van mij kant :cool: |
Geeft niet, je bent toch mooi geholpen zo! ;)
|
Nou na wat na vraag bij de online winkels boutje laten we zeggen 0,25€ verzenden 7,50€ :shake:
Toen maar naar de lokale houtboer hier en wat denk je hoeveel heeft u er nodig meneer :D 1 oh neem maar mee joh ;) ![]() Is het nog verstandig om de achterlichten er in te kitten met sikaflex ? Of zijn de zwarte rubbers achter in voldoende tegen evt lekkages van buiten af :mad: |
Volgens mij zitten ze ook in achterlichten van n mk2 en n BMW e30 daar moet toch wel goedkoop aan te komen zijn :confused:
|
het koelwaterreservoir van een golf 3 zit vast met 2 van deze schroeven
|
All times are GMT +1. The time now is 03:20. |