Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   1989 Corrado G60 Yellow Nugget (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=109000)

R.icky 01-01-2013 15:14

1989 Corrado G60 Yellow Nugget

Plan was om deze te gaan opknappen voor MIVW. Vandaag een telefoontje gekregen waardoor ik dit aan me voorbij moet laten gaan helaas :(

De auto is een oude bekende van het forum, hij is van Vento-Vice geweest en is nog voor zijn tijd van Tornado rood naar Yellow Nugget gespoten.

De Glader is al eens gereviseerd geweest en is nog verzegeld, ik kan er alleen niet achterkomen door wie, staat verder niet vol met olie maar heb er nog niet naar laten kijken.

Toen ik de auto kocht heb ik bij de garage het volgende laten doen:

Bodem/dorpel rechts was compleet rot en opgevuld met oude kit, alles weggestoken, kaalgemaakt en opnieuw gelast en in de bitumen gezet
2 nieuwe banden
Nieuwe kachelmotor
Nieuwe kachelweerstand
Nieuw kachelpaneel
Achterklep vervangen, de oude was doorgerot in de hoek
Remleidingen achter vervangen
Koppeling en drukgroep laten vervangen door een versterkte Sachs
Luchtfilter vervangen
Stoelen en achterbank vervangen voor een onbeschadigd zwart setje
Hoedeplank vervangen voor een grijze
Rechterkoplamp vervangen vanwege roest aan de reflector
Nieuwe APK
Grille en logo vervangen
Oliedruksensor vervangen, oude was door

Minpunten zijn er ook:
Lakwerk is wat verslechterd door de jaren
1 ventilatierooster is verzaagd voor een drukmeter, drukmeter is niet meer aanwezig
Rechterknipperlicht zit een kleine barst in, verder wel APK goed
Motorsteun rechts moet vervangen worden, geen APK afkeur
Contactslot word minder, is verder gewoon te starten, de vorige eigenaar heeft een startknop onder het dash ingebouwd :/

Dakraam schuift en klapt naar behoren, spoiler gaat omhoog en omlaag zowel bij 120 km als met t knopje, ABS lampje gaat na 3 seconden uit als je t contact aanzet, elec ramen en spiegels werken verder.

Er zit een grotere radiateur bij die gemaakt is voor airco, ook nog een distributieriemsetje, Platina Bosch bougies, oliefilter en benzinefilter, dit zit er ook bij. Radio en hoedeplankspeakers haal ik er wel weer uit maar ik laat de bedrading liggen, de speakers in de deuren en dash laat ik ook zitten.

Ik heb deze voor 1500,- gekocht en heb er voor 1175,- aan onderdelen in gestoken, aangezien er nog het eea aan moet gebeuren, mag hij weg voor 1700, bieden mag en anders schors ik m. Te bekijken in Den Haag, proefrit is mogelijk, inruil ken ook, 06 nummer en specifieke foto's via de PB.

R.icky 03-01-2013 03:38

Up

R.icky 04-01-2013 17:44

Up

R.icky 13-01-2013 15:31

Up, bieden mag, inruil is ook mogelijk

R.icky 14-01-2013 17:31

Up

R.icky 18-01-2013 06:06

Up

der_Brouns 30-01-2013 12:25

Heb intresse in de corrado. Stuur me ff een pb met je nummer

Greetz tim

der_Brouns 01-02-2013 11:12

gereageerd in topic...... geen reactie
twee keer pb gestuurd...... geen reactie
2e pb op 30-01-13 om 19:17. R.icky last activity on 31-01-13 17:56

:confused: :(

R.icky 18-02-2013 17:34

Deze mag dicht ;)

All times are GMT +1. The time now is 14:59.