![]() |
Jetta begint erop te lijken
Ja hij kan lager maar het hoeft niet.
Motorblok wordt nog over nagedacht Afwerking ook . "Low" budget te hard de bocht om . Vanmorgen meteen aangehouden door oom agent op weg naar huis na het verlagen Dank aan Stijn voor het op ongristelijke tijdstip verlagen van de voiture . Mochten je buren klagen dan hoor ik het wel ;) Striet : mijn rots in de ototunningswerelt branding . Dank je sweety swa !!! En dank aan de vele old skool gassers waardoor ik me een beetje heb laten inspireren . Flame on !! ![]() ![]() |
Propere jetta, wielen zijn niet echt mijn goesting, maar smaken verschilllen nu eenmaal ;)
waarom aangehouden door oom agent? |
Netjes hoor. Vooral die Audi koplampen.
|
enne..... post dan ook ff die 16V middenmotor met quattro-aandrijving.... ;)
gekheid... ziet er leuk uit gert! morgen te bewonderen op retromania? zal er ff een paar druppels kwijl op laten vallen.... :p |
ik vind hem wel koel !
|
U only need this:
![]() to make it happen. |
heb je hem nu alweer gespoten? tell me... hoe heb je het precies gedaan???
ennuhm, doe er maar wel bumpers op, is toch mooier! |
Oom agent vond dat ik niet knipperde als ik de bocht omging en ook de snelheid was te hoog .. voor de rest twee vriendelijke agenten .
Wielen heb ik bewust gekozen : ik hou van smal en laag ; ze zijn maar 5,5 x 15 breed . @ Koen : das een Votex zubehör dinges @Melly : helaas had ik al 10 bussen primer wit voordat Waldof zei dat het niet dekte .. idd : het leek wel magere melk zo waterig . Ook na 6 lagen wilde het niet dekken . Toen amar met de roller verder gegaan . |
leuke combi met die wielen!
|
Propere wagen man! Zonder bumpers is fantastiesch! (En die stickers zijn helemaal het einde natuurlijk ;)
|
NICE apparaat Gert, heppie snel gedaan!
|
![]() ![]() |
vet!
|
ziet er goed uit, kun je die wielen niet polijsten?
dat zou volgens mij ook wel grappig staan :D |
gaaf man!
|
Awesome !!
Grtz............. LRR |
Wit :biggrin: superz!!!!
Goed gedaan hoor :tongue: |
hahaha, gert SUPER gedaan echt geweldig!!
Die stikkers en wielen maken de wagen echt helemaal af!! Wit Roeleert!! :D |
héél netjes hoor!!!
ik kom je (en de auto natuurlijk) wel een keer tegen op een meeting om hem eens goed te bewonderen! |
All times are GMT +1. The time now is 05:06. |