![]() |
vraagje waar moet de dumpvalve komen
Een vriend van me wil een dumpvalave op zijn Seat Leon 1.8 T !
waar moet hij deze monteren ?? |
tussen intercooler en gasklep
|
en dat slangetje op de valve gaat naar de turbo druk meter.
|
Loop je de boel weer te fucken Edward? Je bedoelt misschien dat je een T-stukje kan plaatsen in het slangetje naar de turbodruk meter.
|
nee pik, het was mij zo uitgelegd
|
maar ik snap er nog gen fuck van !
de een zegt dat het niks voorstelt en de volgens de ande moet je een heleboel veranderen ???? |
Als hij maar wel een closed circuit dumpvalve heeft gekocht.
Speciaal voor de 1.8T, met een open afblaasklep gaat het niet goed. |
hoezo ,ivm afblazen in je filterkast??
|
Quote:
JA, vertel???? |
Quote:
Als je de turbodrukmeter en de dumpvalve aan elkaar knoopt zien ze toch allebei geen druk. Je moet de drukmeter en de dumpvalve allebei op het inlaatspruitstuk aansluiten zodat ze onderdruk en overdruk zien/voelen. |
jasper,
ik heb nog wel een dumpvalve voor een 1.8t van mijn auto te koop met dubbele zuiger, deze zorgt ervoor dat de ecu niet in noodloop komt (zijn er veel die dat wel veroorzaken) |
onderdruk bestaat niet!
|
vaccuum noemt men dat. en bestaat wel.
|
Quote:
WTF? Worden we bijdehand ventje? Hoezo bestaat onderdruk niet?? |
Quote:
yeah right en overdruk heb je alleen als je moet schijten ,of werkt dan alleen de zwaartekracht |
als je moet schijten dan heb je een turbo nodig, werkt alleen met massatraagheid....
(zie onderschrift zeg maar) |
:d
|
wel humor dit hier
|
Quote:
Ja, nou. Maar het goede antwoord is al gegeven. |
nu zul je t toch wel snappen of nie jasper...!!! hahaha
|
All times are GMT +1. The time now is 18:16. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.