![]() |
Golf MK2 GTI 16V
hallo,
bij deze zal ik ook maar eens een topic openen over mijn golf 2 gti 16V. toen ik hem kocht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en na direct al een redelijke check list G60 wielbogen, gti dunne lijsten, mistlichten, kofferbekleding, hoedeplank zonder uitsparing voor boxen, voorste stoel, platinum bougies, bougiekabels, distributieriem, koppaking, kopbouten, kleppendekselpakking, waterpomp + huis, vriem, luchtfilter, injectiefilter, olie, koelvloeistof, expantievat, kofferpompjes, remvloeistof, voorste nieuwe schijven + remblokken, achterste nieuwe schijven + remblokken, radio en natuurlijk airride merk GAS 10mm leidingen, 8 kleppen, snellere compressor, 20l tank en speciale koppelingen en natuurlijk een afstandsbediening :D .. staat hij er nu zo bij.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() plannen zijn nog om hem op webers te leggen :tongue: webers, luchtfilters K&N, bewerkte cilinderkop met dichtgemaakte gaten van de injectoren (in en uitlaat is bewerkt) heb ik al liggen :D |
the ex rides
zal misschien ook even wat ex rides van me laten zien :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :screwy: |
Mooie plaatjes maat, have fun met de cilinder kop, maar denk dat het wel goed gaat komen... :thumbup:
|
wow wat een wagenpark al!! die beige mk1 is super <3
|
Quote:
thnx :tongue: waar heb jij toen dat spruitstuk laten maken? en wat was ongv de kostprijs? mag in pb :D |
van de week orgineel vw gti logo's met de post binnengekregen se :)
![]() ![]() |
Hele verandering, dat overspuiten van die K3-velgen... :thumbup:
![]() |
Toffe auto's hoor. Die 2 komt ook mooi uit zo :thumbup:
|
Quote:
nja ik werd zot van da roos zicht op mijne hof :screwy: ondertussen zijn er al nieuwe sloefkes aangekomen maar ik ben nog aan het wachten op adapters om ze er onder te kunnen steken :D 16" BBS RF 8J rondom (momenteel) :D ![]() |
Quote:
thnx :thumbup: |
in verband met mijn nieuwe velgen.. steek is 5x112
gewoon een adaptor steken 5x112 naar 4x100 of schijven laten omboren en dan een adaptor of..? :) |
![]() |
mooie GTI
en uwe Jetta (mk2) vind ik ook wel stoer :thumbup: check pb |
Nette wagen .
|
al een leuk lijstje auto's versleten! :cool:
zeker dikke GTI, heerlijke kleur ook maar hij verdiend wel een poets beurtje.. :redface: |
All times are GMT +1. The time now is 21:58. |