![]() |
DUBForce
Ik zal me ook eens voorstellen,
Ik ben Maurice, 33 jaar oud en vw fanaat (wie hier niet? :screwy: ) Ik rijd met een golf 3 cabrio sinds enkele weken nadat 6-juni mijn brave GTI MK2 me werd ontnomen door een paar vandalen die snachts liever auto's jatten dan slapen :mad: De GTI had ik helaas nog niet zolang maar was al het nodige aan gebeurt ![]() Hier had ik sinds maart de nodige tijd aan besteed. maar helaas het mocht niet zo zijn. Vrij snel nieuw wagentje gevonden (moet kunnen blijven rijden he) ![]() Nog niets aan gedaan (spaarpot zat in de GTI) maar dat zal langzaam aan wel komen. al eerste in elk geval nieuw dak :) en dan zien we wel weer verder. |
Nette 3, jammer van de gti was een mooi dingetje.
|
Vreselijk jammer van je GTi!
Is toch wel de grootste nachtmerrie...dat je auto gestolen wordt :( Succes met de cabbie! |
Heey naamgenoot :P
Echt jameer dat er zon mensen rondlopen die liever jatten dan er zelf voor werken succes met de cabrio |
Ik heb dat golfje 2 wel eens zien staan in Etten-Leur. Was dat in jouw beheer of in die van de zelfbenoemde eigenaar? Anders moet ik eens nagaan waar en wanneer dit was..
edit: was iig op Vosdonk. |
Quote:
De laagste levensvorm, enkel :headshot: gedachten krijg je daarvan. Anyway welkom hier en veel plezier van je nieuwe. Nette cabbie! Positief bekeken, misschien heb je mazzel en krijg je de 2 nog eens terug ! |
All times are GMT +1. The time now is 02:54. |