![]() |
Vraag over monteren schroefset
hallo,
ben bezig met het monteren van een schroefset nu weet ik niet precies of ik het aan de voorkantzo goed gedaan heb : dus bovenste rubber en dan toplager...? hier de orginele demper : bvd Ray |
de kleine veer moet toch onder ??? :eek:
|
............. en volges mij zit ie zo wel goed als op bovenste foto, die ringen die je overhebt komen aan de binnenkant van de auto meen ik
|
de linkse ring komt idd onder de motorkap ja.
de rechtse vervalt volgens mij want daar valt bij de orginele dempers de veer in. vind ik idd ook raar de kleine veer zit boven, of maakt dit niks uit? |
waar de kleine veer zit maakt niet uit, die houd het zaakje op spanning als je de auto opkrikt...
|
totdat je extreem laag gaat :D dan niet meer, dan hangt alles er los bij te bungelen als je auto omhoog staat :D
|
ja idd... er zijn er zoveel die die hulpveren ook eruit laten... kan je nog lager :)
|
zit die rubberen dop bovenop niet verkeerd om? (bovenste foto)
|
ja dit ga ik vandaag nakijken.
nu hoor ik bij een scherpe bocht , klonk klonk kan dit zijn omdat ie nog niet uitgelijnd is ? |
Quote:
Chris hoorde dat ook met z`n golf 1... toen werden er ook verschillende oorzaken opgenoemd: Aandrijfas aanlopen in de carosserie Toplager versleten... zelf had ik geen rekening gehouden met de afstand tussen wiel en schroefset.. zonder spoorverbreders raakte in een snelle bocht het slagloodje de schroefset... |
De rubber zit dus wel goed zo, zo valt hij mooi in de carrosserie, andersom gaat niet.
|
Quote:
Boven is beter,kan der ook geen rommel in blijven staan, Rubberresten oid :D |
Quote:
Moet je een andere lengte tender veer nemen :) |
All times are GMT +1. The time now is 17:18. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.