![]() |
wielen passen met die banden op originele hoogte.
slang weet ik niet gok op de dealer. teller kun je idd ombouwen. nz ombouw word niets want jij hebt een heel andere motor[sleeptuimelaar]. in de deurbakken is niet zoveel ruimte om te boksen,ik zou dat gewoon ergens anders doen.als je speakers bedoelt;even deurbakjes met speakerhouders zoeken. |
Als ik de cilinderkop overzet die is toch hetzelfde? Ik dacht het onderblok hetzelfde was.
En met die velgen rijden word dus geen probleem zelfs niet als je hem verlaagd? |
Quote:
ah,op die toer,dat zou dan wel moeten kunnen denk ik ja. en je kan er idd ook nog wel wat mee zakken dan. |
oke bedankt! :)
|
de tellerunit die je hier laat zien is een nieuwere versie met 1 connector.
jouw auto zal nog een tellerunit hebben met 2 connectors aan de onderkant. ik denk dat: die toerenteller in jouw kast steken niet zal lukken aangezien uw folie (printplaat achterop) niet is gemaakt voor een toerenteller. en die nieuwe kast kan je ook niet monteren omdat deze niet op je kabelboom past. jouw folie zal je benzinemeter als je een tellerunit vind met toerenteller met 2 oude connectors, dan steek je beter jouw km teller daarin. http://fcapri.homelinux.com/fcapri/golf/100_9957.jpg diegene met de stikker over, is één met 1 connector, de andere zijn met 2 connectors. theeft mij zoveel tellerunits gekost voor een de goede kon samenstellen voor mijn auto :D |
De zelfde maat banden had ik onder m'n golf 2, geen probleem. Later was deze 60/60 verlaagd, ging ook goed en schraapte niet.
Als je naar injectie wil kun je dan niet beter even een compleet nz blok met kabelboom en kast erin leggen van een ander...? Je toerenteller werkt dan ook zonder probleem etc. Heb nog een complete 1.3nz met alle delen die je nodig hebt staan. Mag voor een prikkie weg, bij belangstelling dan moet je maar wat van je laten horen (PM). |
Let wel, de ET waarde van de velgen is ook van belang. Hoe lager de ET waarde hoe verder de wielen naar buiten komen. Heb je ET5 bijvoorbeeld, dan zou je alsnog een probleem kunnen hebben.
De luchtaanzuigslang is nog nieuw te verkrijgen via de dealer. |
Als eerst iedereen bedankt voor de reacties!
Ik laat het eerst wel zo bij de teller misschien komt er later alsnog injectie ombouw. Ik ben er nog niet niet echt overuit. Of diesel of 1800 GTI geen idee. Of ik kijk nog voor 1 met 2 aansluitingen dat kan ook nog. Hij is voor dagelijks vervoer , en wil toch wel dat hij nog redelijk zuinig rijd en ook nog wel wat pit in zit. En ik zal ook even navragen hier in de buurt bij de Volkswagen dealer. Ik dacht het meeste Golf 2 spul bij de dealer ook al niet meer te verkrijgen was . want Golf 3 word ook al stuk minder en zelfs Golf 4 ook al. De velgen zijn 7J breed en de ET waarde is 38 , mijn vraag is steken deze velgen dan niet heel ver uit? Ik wil wel dat het een beetje lijkt en praktisch is en geen afkeur is. (als ze ver uit de wielkasten steken) En heb ik hiervoor lange wielbouten / spacers voor nodig? De velgen die ik heb gezien zijn 15 inch +EXIP's. |
ET38 is een standaardmaat, met de 195/50/15 kun je wel een cm of 10 zakken voor de problemen beginnen.
7 inch breed is ook niet al te afwijkend, de boel blijft netjes binnenboord. 1800 GTI rijd 1 op 12 als je je gedraagd, een TDI doet dat iets beter.. TDI rijd wel goedkoper ... |
Teller van 1 of 2 stekkers maakt geen zak uit,kun je zo omprikken.toerenteller is het groene draadje van de bobine op de groene van de klok.
|
En die velgen passen prima.
|
Velgen 15 inch exip's passen niet?
Ik heb een setje velgen 15 inch Exip honinggraad velgen steek 4x100 opgehaald alleen deze schijnen niet te passen? Ik heb ze onder diverse Golf 2 gezien en dat paste gewoon zonder aanpassingen?
steek is 4x100 etwaarde 38 breedte 7j De steek is goed , alleen het naafgat past net niet , scheeld echt heel weinig paar mm of 1mm, ik heb ze rand al op geschuurd maar nog krijg ik ze er nog niet omheen. Ze kwamen volgens die jonge waar ik ze van gekocht heb onder Polo vandaan , maar dat is toch hetzelfde naafgat als golf 1 en 2? en onder een Daihatsu Charada van '94'. Heeft iemand hier een oplossingen hiervoor? Ik wil graag dit setje velgen onder mijn auto hebben. Ik weet het even niet zo snel. :screwy: Ik hoor het graag:)! ![]() |
dat zijn exips met opelnaafgat,je zult ze iets uit moeten frezen,of als je het echt perfect wil hebben uit laten draaien naar 57.1
|
Het scheeld gelukkig maar 1 mm , dus dat is te doen. Zal binnenkort wel even de auto laten zien hier.
Bedankt! Maar ik had nog 1 vraag , ik heb een setje stuurbekrachtiging compleet met alles erbij afkomstig van een Golf 2 origineel dus. Maar past dit zo op een 1300 motor? Die stuurpomp? Ik hoor het wel. |
Niemand weet hoe het zit met de stuurbekrachtiging?
|
Denk dat je stuurbekrachtiging niet zal passen omdat het waarschijnlijk van een big blok komt en jij een small block hebt. Heb hier geen ervaring mee.
|
nee gaat niet passen,kan je wel pas maken maar dat is een oordeel.....
|
|
Maar goed: is er iets te koop om het te vervangen?
|
All times are GMT +1. The time now is 23:55. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.