Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Ouwe poep hier!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=143111)

Zeend 18-12-2020 11:35

Ik zit sinds 31-07-2005 op Volksforum, ben ik net achter gekomen. Had ik toen een nieuwe Polo gekocht, stond hij nu op de bult :tongue:

Zo nu en dan kijk ik hier eens even, maar er is helaas niet zoveel luchtgekoelds meer te beleven.


Jens

Larsv5 19-12-2020 17:46

Ook al een aantal jaren lid hier en kijk regelmatig op het forum. Tegenwoordig woon ik op Curaçao (tot de zomer) en zal ik naar België gaan. Jammer geen VAG meer voor de deur maar wellicht straks weer in Europa (alhoewel ik ook met een schuin oog naar BMW kijk).

Laatste project(je) was een 2002 caddy en Golf MK3,5 carbio.

LRR 20-12-2020 13:37

Quote:
Originally Posted by Matheo
Van harte gefeliciteerd!

Mijn lopend project was goed onderweg (dacht ik) voor mijn dochter werd geboren. In februari word ze 6 jaar, en het project is nog steeds lopende ;)



Thanx Matheo, de kleine man is alweer een jaar...en ik had het aardig ingeschat, gaat een hoop tijd inzitten...maar met alle liefde :)
Volgend jaar een ander huis met fatsoenlijke garage, dan tzt maar eens op zoek naar een Kever :thumbup:

Ralph 24-12-2020 14:39

15 jaar actief... En al veel langer met Vw bezig en ontelbare autos gehad.
Een Golf 1 Gti project helemaal afgerond destijds.
Nu vooral met Porsche bezig. Dagelijks rij Ik in een nieuwe Caddy gechipt naar 195 Pk en de vrouw een Up Gti en dochter een Golf 5.
Mis de activiteiten op het Forum wel.
Fb vindt Ik niks met alle losse groepjes, forum was altijd veel overzichtelijker.

tempel 24-12-2020 21:56

heel af en toe , maar dat was altijd al zo :screwy:

steven16v 11-08-2021 15:45

Ben al lid sinds 2004 maar ben de laatste jaren weinig tot niet meer op het forum geweest. :shake:

Ik heb de hobby weer helemaal opnieuw uitgevonden en zit daarom de laatste tijd weer wat vaker op het forum. Het is wel meer lezen dan ook daadwerkelijk posten. ;)

Ben sinds een aantal maanden bezig om mijn 74er swallowtail te restaureren die 15 jaar in een schuurtje heeft gestaan. :screwy: :D Dus wellicht zal ik eens een updateje maken van mijn oude topic. :tongue:

VeeDubber 11-08-2021 19:42

Quote:
Originally Posted by steven16v
Ben al lid sinds 2004 maar ben de laatste jaren weinig tot niet meer op het forum geweest. :shake:

Ik heb de hobby weer helemaal opnieuw uitgevonden en zit daarom de laatste tijd weer wat vaker op het forum. Het is wel meer lezen dan ook daadwerkelijk posten. ;)

Ben sinds een aantal maanden bezig om mijn 74er swallowtail te restaureren die 15 jaar in een schuurtje heeft gestaan. :screwy: :D Dus wellicht zal ik eens een updateje maken van mijn oude topic. :tongue:


"wellicht"? :D

steven16v 12-08-2021 07:17

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
"wellicht"? :D


:tongue: :D

tempel 15-09-2021 13:59

lang , maar kom hier bijna nooit meer. Voor technische informatie over een R32 is een bepaalde Yankee site handiger.

The Skinnmeister 30-09-2021 11:43

Ook al weer lid sinds 2005, lees toch bijna iedere dag wel iets hier, posten probeer ik regelmatig. Vind dit toch wel fijner lezen als fb (waar ik trouwens geen lid van ben). Projecten vind ik nog steeds wel :thumbup:

Audi1981 09-04-2022 15:37

Leuk om te lezen, maar ik hier voor m'n gevoel jarenlang alleen de kroeg bewaakt en gedoneerd om zelfs van de mods geen of nauwlijks antwoordt te krijgen. Aantal keer wat van gezegd maar iedereen was duimpjes aan het geven bij ome Mark. Lees nog wel mee hier maar heb andere hobby's nu...

Steeph 11-04-2022 21:47

Heb sinds een paar maanden weer een inlog hier, kwam hier vruuger wel wat vaker, veelal lezen, heb nog steeds mijn Golf MK1 cabrio uit '89 al sinds '99.
Nu een goedkoop autootje erbij de Fox 1.4 om veel km's te maken, woon/werk.
Gezinsauto is een grotere van een zeer groot Japans merk.

sixpack 12-04-2022 18:06

Nog steeds dagelijks sinds 2003 :kenny: okok …ook ik sla wel
eens een dag over :D )

Keep it up guys :thumbup:

ben zine 20-07-2022 14:34

https://www.volksforum.com/albums/s...catid=newimages

Aangemeld in 2008, in combinatie met de aanschaf van deze Golf. We zijn er nog.

Johan1982MK1 21-07-2022 08:38

Quote:
Originally Posted by ben zine
https://www.volksforum.com/albums/s...catid=newimages

Aangemeld in 2008, in combinatie met de aanschaf van deze Golf. We zijn er nog.


Leuk!
Aantal jaren geleden wel eens gespot in o.a Assen bij de mk1 meeting. Ook wel eens een praatje gemaakt als ik me niet vergis. Ik had toen nog de 16v 9a motor erin, heb dezelfde kleur alleen dan 4 deurs uitvoering :)

ben zine 21-07-2022 12:24

Klopt! Is alweer een paar jaar geleden. Ik heb zojuist even je projecttopic teruggelezen. Prachtig wat je allemaal doet. Wordt tijd voor weer een meeting a la Assen.

Der Typ Siebzehn 21-07-2022 17:04

Quote:
Originally Posted by ben zine
Wordt tijd voor weer een meeting a la Assen.


Is er niet zulk een tegenwoordig in Winschoten, maar dat van 'n andere organisatie (georganiseerd door o.a. user mk1 diesel van hier op dit forum) ?

Was btw verleden weekend weer op 't jaarlijkse Golf 1 treffen in Wolfsburg, maar daar voeren hoofdzakelijk de originele Golfjes 1 de boventoon. Dat treffen was daar dit jaar op de parkeerplaats naast 't museum.





golf fahrer 21-07-2022 18:23

Was jij aanwezig op het IG treffen?
Meer foto's?
Altijd leuk :D

Der Typ Siebzehn 22-07-2022 07:16

Quote:
Originally Posted by golf fahrer
Was jij aanwezig op het IG treffen?
Meer foto's?


Ja

Quote:
Originally Posted by golf fahrer
Meer foto's?
Altijd leuk :D














golf fahrer 22-07-2022 07:40

Dank. :thumbup:
Precies mooie tussen.
Blij dat de mk1 nog leeft :cool:


All times are GMT +1. The time now is 01:41.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.