Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Tjeerds Jetta mk1-project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58440)

2.0,8v_jetta,1 09-09-2009 20:50

ziet er strak uit. precies dezelfde idee dat ik had, en ook mee bezig was/ben.
wat doe je met je radiateur? ik wil m onder de slotplaat gaan plaatsen. moet wel klein beetje aanpassen maar dan is die ook uit het zicht.
ik ga het zoiezo doen misschien voor jou ook een idee. succes ermee. dikke rolkooi trouwens

Tjeerd 09-09-2009 20:51

Ik heb een andere radiateur, met resevoir en chrome bovenkant, komt wel beetje in het zicht, bevestiging niet.

bas. 10-09-2009 20:47

je bent er maar druk mee.

je oude blok zit er in :) en loopt weer als en zonnetje, kan alleen nergens dat alluminium buisje vinden voor de voorverwarming van de carb.

de fuchs zitten er btw ook onder :)

RubenD 10-09-2009 22:05

Mooie plannen, als er iets is met de motor e.d. dan kun je me altijd even vragen.

Ben je doordeweeks ook wel eens bezig met de auto? Dan kan ik 's avonds wel eens langs komen! Woon in Dronten ;)

Ik heb contact gehad met Ronald, nog ff iets duidelijker uitgelegt, verwacht verder geen problemen (hij heeft nog steeds hetzelfde werk als het goed is).

Als alles goed is zal ik je zijn mail en telnr. doen!

Tjeerd 10-09-2009 22:08

Super Ruben!

PM/ bel maar even als je langs komt.

Het zou mooi zijn als Ronald ook mooie kabels voor mij kan maken.

Tjeerd 28-09-2009 21:44

Eindelijk weer verder gegaan. Ron heeft vorige week nog wat gaten dicht gemaakt die we toch niet gaan gebruiken.


En bij de spuiter aan het schuren geweest, ik ben een beetje te enthousiast aan het primeren geweest dus er was een hoop weer af te schuren..



Vandaag 3 uurtjes vermaakt met wat velletjes 3m, morgen verder schuren en ook plamuren, kijken of we de boel strak kunnen krijgen.

Ruben, al nieuws over de + kabel?

RubenD 28-09-2009 21:57

Had ik je zijn mailadres niet gegeven? Moet je hem ff een mailtje doen, hij is er alleen soms 2 weken achter elkaar niet, vanwege zijn werk?

Kan je zijn mobielnr wel ff doen, kun je smsje sturen/bellen!

Tjeerd 29-09-2009 21:55

Thanks Ruben!

Vandaag weer verder gegaan:




Schuren/ plamuren :)
Het leuke is dat de spuiter mij veel van heht werk laat doen, zo leer je nog eens wat..
Toen we klaar waren met alles boven het stuurhuis de boel maar eens ingepakt:


Daarna de eerste laag grondverf:


de tweede:


En nog een hele speciale ;)


joostvw 29-09-2009 22:59

dus gele shizzle en dan nog 3 lagen grondverf waarvan 1 speciale??
leg eens uit?

RubenD 29-09-2009 23:55

Die rode laag is volgens mij vanwege de kleur lak die er op moet gaan komen. Maar of dat ook inderdaad zo is?

Tjeerd 30-09-2009 07:14

Gele primer omdat er wat op moest na het lassen. Meeste heb ik er weer afgeschuurd toen hij bij de spuiterij kwam. Grijze is idd grondverf, een dikke laag omdat we dit weer gaan vlakschuren. Rode is niet de toekomstige kleur maar een restje wat de spuiter er op gespoten heeft, zo kunnen we zien of we overal geweest zijn met schuren.

Tjeerd 01-10-2009 09:22

Begint nu wel tijd te worden om dit moois klaar te maken:
(alleen het blok komt er in hoor)



bas. 01-10-2009 09:44

staat al zolang stil dat hij al aan het lekken is :P

De Limburger 01-10-2009 09:56

:goodpost:

Hahaha, wel een erg mooi blok hoor..
Gr Ronnie

Tjeerd 01-10-2009 11:19

Ja, staat er inderdaad al 1,5 jaar ofzo, wordt wel tijd dat hij weer eens presteren kan..

De Pul 01-10-2009 12:05

gaaf, een blok in je keuken:thumbup:

LangeJan 01-10-2009 12:16

Heel netjes allemaal..

Haha als ik n blok in huis zou zetten dan kon ik m buiten weer in elkaar gaan zetten. :p mn vriendin is niet zo van mooie dingen in huis

Tjeerd 12-10-2009 21:45

Weer heel wat uurtjes geschuurd:









Als alles goed gaat gaat donderdag de kleur er weer op :)

ReBo 12-10-2009 22:28

Quote:
Originally Posted by LangeJan

Haha als ik n blok in huis zou zetten dan kon ik m buiten weer in elkaar gaan zetten. :p mn vriendin is niet zo van mooie dingen in huis


Die van mij leest net even over mijn schouder mee nadat ik "cool" riep na het zien van de foto . . . haar reactie durf ik hier niet eens te herhalen, maar kennelijk houd die van mij ook niet van mooie dingen in huis . . . :D :D

Jettameister 13-10-2009 11:53

mooi hartje voor je mk1!
ziet naar veel maar goed werk uit !
doe zo verder :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 10:47.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.