Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Advertenties op MP, eBay of andere sites (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=108)
-   -   WAARSCHUWING! Opgelicht? op MP (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43779)

KH107 06-03-2017 12:55

Mensen let op!

Zijn oude bedrijf AZL Poetsservice is per 16-2 (ingeschreven ergens in okt 2016) uitgeschreven bij de KVK maar op 8-2 dook er op hetzelfde adres een nieuw bedrijf op:

handelsonderneming zal
kvk nummer 68027907
en dat staat op naam van zijn vrouw dus oppassen!

marcoijpelaar 14-03-2017 09:36

Hi All,

OPGELICHT door iemand die zich voordoet als Timon Nieuwenhuizen met reknr [MOD-BREAK] IBAN VERWIJDERD. Zijn markplaatsnaam is VKM. Hij reageert op gezocht advertenties waarin je vraagt om auto-onderdelen. Zeer behulpzame jongeman met verstand van zaken, echter zodra het geld over is gemaakt geen reactie meer. Achteraf kom ik erachter dat zijn banknummer bekend is bij de politie.

wees gewaarschuwd.

oettinger_18 25-03-2017 10:21

Hij is weer actief dus kom je op marktplaats goedkoop zogenaamde xenon koplampen van golf 5 6 en polo tegen niet kopen!! Is te goedkoop en je kan ze nirt ophalen

Golf 5 R32 koplampen orgineel
€ 250,00
http://link.marktplaats.nl/m1149355...n=socialbuttons

amosfantasia 14-12-2017 18:28

OPGELICHT door Patrick Wouterse alias Piet Geluk .
 
Deze man heeft een oudere vrouw van bijna 72 jaar belogen,bedrogen en opgelicht .
De vrouw is geblokkeerd door hem .Telefoon ,FB,dat heeft hij allemaal geblokkeerd .Schade voor de oudere vrouw Euro 920 .

Alle bewijzen van zijn adverteren op FB en MP heeft de vrouw in handen .Zijn vriendin Natalie Blomsma doet mee met deze Oplichters praktijken .

Er zijn valse adressen ook doorgegeven op een Koopkontrakt .Wie kan mij helpen aan het juiste adres .
De politie in Beilen is op de hoogte gesteld .
Maar het adres'? Hij heeft opgegeven Veenhoopsweg 1 c in Smilde maar daar woont hij niet .
Deze OPLICHTERS blijven actief .Ook met het liegen en bedriegen .Wat is het correcte woonadres ? Ik wil de zaak netjes met hem oplossen maar dit wordt moeilijk .Het enige is ...bij Geen gehoor om het dan echt aan te geven bij de politie in Beilen .De oude vrouw is OPGELICHT door hem en haar .

amosfantasia 14-12-2017 18:33

Quote:
Originally Posted by amosfantasia
Deze man heeft een oudere vrouw van bijna 72 jaar belogen,bedrogen en opgelicht .
De vrouw is geblokkeerd door hem .Telefoon ,FB,dat heeft hij allemaal geblokkeerd .Schade voor de oudere vrouw Euro 920 .

Alle bewijzen van zijn adverteren op FB en MP heeft de vrouw in handen .Zijn vriendin Natalie Blomsma doet mee met deze Oplichters praktijken .

Er zijn valse adressen ook doorgegeven op een Koopkontrakt .Wie kan mij helpen aan het juiste adres .
De politie in Beilen is op de hoogte gesteld .
Maar het adres'? Hij heeft opgegeven Veenhoopsweg 1 c in Smilde maar daar woont hij niet .
Deze OPLICHTERS blijven actief .Ook met het liegen en bedriegen .Wat is het correcte woonadres ? Ik wil de zaak netjes met hem oplossen maar dit wordt moeilijk .Het enige is ...bij Geen gehoor om het dan echt aan te geven bij de politie in Beilen .De oude vrouw is OPGELICHT door hem en haar .


[MOD-BREAK] TELEFOONNUMMER EN IBAN VERWIJDERD

amosfantasia 14-12-2017 18:36

Quote:
Originally Posted by amosfantasia
Deze man heeft een oudere vrouw van bijna 72 jaar belogen,bedrogen en opgelicht .
De vrouw is geblokkeerd door hem .Telefoon ,FB,dat heeft hij allemaal geblokkeerd .Schade voor de oudere vrouw Euro 920 .

Alle bewijzen van zijn adverteren op FB en MP heeft de vrouw in handen .Zijn vriendin Natalie Blomsma uit Assen
doet mee met deze Oplichters praktijken .

Er zijn valse adressen ook doorgegeven op een Koopkontrakt .Wie kan mij helpen aan het juiste adres .
De politie in Beilen is op de hoogte gesteld .
Maar het adres'? Hij heeft opgegeven Veenhoopsweg 1 c in Smilde maar daar woont hij niet .
Deze OPLICHTERS blijven actief .Ook met het liegen en bedriegen .Wat is het correcte woonadres ? Ik wil de zaak netjes met hem oplossen maar dit wordt moeilijk .Het enige is ...bij Geen gehoor om het dan echt aan te geven bij de politie in Beilen .De oude vrouw is OPGELICHT door hem en haar .
De handdoek wordt niet in de ring gegooid voor deze OPLICHTER .

amosfantasia 14-12-2017 19:26

Aangifte doen IVM Oplichter Patrick Wouterse en Natalie Blomsma
 
Inmiddels heet de politie kontakt gehad met hem /telefonisch/en gevraagd om alsnog kontakt op te nemen met de gedupeerde .Meneer Patrick doet dat niet .Er is gezegd dat er aangifte wordt gedaan .Hij zegt:Dan zien we dat wel !

Het zit nu in de pen om aangifte te doen .Meneer wil het niet op een normale manier oplossen .Ik heb kontakt gehad met het bureau in Beilen .

Zijn er meer mensen die ook aangifte tegen deze oplichter willen doen? Als ik het hier zo lees dan zijn het veel gedupeerden .

skywalker38 14-12-2017 22:57

Is zijn adres niet bekend bij gedupeerden?,zo’n jongen vraagt om een bezoekje bij af te leggen

VeeDubber 15-12-2017 08:58

Hallo Allen,

Volksforum wil voor jullie allemaal een platform bieden om informatie uit te wisselen, ook als het gaat om oplichting. Waar wij echter niet achter kunnen staan is het publiekelijk plaatsen van prive-informatie. Deze informatie wordt dan ook verwijdert van het forum.

amosfantasia 15-12-2017 08:59

Adres van Patrick Wouterse
 
Deze TOP-Oplichter Patrick Wouterse heeft een Vals adres opgegeven,zelfs op een verkoop kontrakt met zijn handtekening er onder .

amosfantasia 15-12-2017 21:10

Quote:
Originally Posted by Marco
Heb je geen rechtsbijstand?? Die kunnen je zeker helpen/ adviseren in deze


Ik heb wel Rechtsbijstand maar deze Patrick Wouterse alias Piet Geluk heeft een vals adres opgegeven ,dus de toegestuurde brief van de Rechtsbijstand naar deze Oplichter kwam terug .

Ben in kontakt geweest met de politie .Ga deze week aangifte doen .Bedrag Euro 920 .-

timots 02-09-2021 22:26

opgelicht
 
Quote:
Originally Posted by KH107
Mensen let op!

Zijn oude bedrijf AZL Poetsservice is per 16-2 (ingeschreven ergens in okt 2016) uitgeschreven bij de KVK maar op 8-2 dook er op hetzelfde adres een nieuw bedrijf op:

handelsonderneming zal
kvk nummer 68027907
en dat staat op naam van zijn vrouw dus oppassen!



hoi. ik ben denk ik opgelicht door dit persoon op Tweakers.net.
is er enige info die je me kan geven over dit persoon?
hij stond op tweakers met de naam VKM

timots 02-09-2021 22:29

Quote:
Originally Posted by skywalker38
Is zijn adres niet bekend bij gedupeerden?,zo’n jongen vraagt om een bezoekje bij af te leggen


hoi. ik ben denk ik opgelicht door dit persoon op Tweakers.net.
is er enige info die je me kan geven over dit persoon?
hij stond op tweakers met de naam VKM


All times are GMT +1. The time now is 12:30.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.