Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf mk1 gts (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=119553)

roelgts 17-03-2024 12:06

Daar zijn we weer, hehe eindelijk t langverwachte pakketje vanuit Italiƫ gekomen!

Verder zitten de eerste 1000km er bijna op, probleemloos tot vorige week.. (nieuwe) condensator van de ontsteking had 't begeven :screwy:

Maar t rijdt werkelijk heerlijk! Leuke reacties en veel bekijks, geeft toch wel eer voor je werk zullen we maar zeggen :D



Juul 17-03-2024 13:31

Dat is een leuk stuk ijzer. Zal zeker een stuk beter klinken ook :D
Kleine tegenslag maar gelukkig val het mee. Heerlijk om in de auto te rijden met de gedachte in je achterhoofd van "dit heb IK gedaan"

DJFD6 18-03-2024 14:03

Even een andere vraag heeft jouw GTS bij Gerko, Harlingen in de etalage gestaan? Staat er nu niet meer , maar wel een paar mooie Scirocco's I en II

vdWal. 18-03-2024 20:20

het is dan ook wel een plaatje om in te rijden!
mooi nieuw uitlaat pijpje ook, zal nog wel even een uitdaging zijn met plaatsen denk ik?

The Skinnmeister 19-03-2024 08:53

Quote:
Originally Posted by vdWal.
het is dan ook wel een plaatje om in te rijden!
mooi nieuw uitlaat pijpje ook, zal nog wel even een uitdaging zijn met plaatsen denk ik?


Dat denk ik ook wel, zo ziet het er iig wel uit ;)

golf fahrer 19-03-2024 09:51

Quote:
Originally Posted by roelgts
Daar zijn we weer, hehe eindelijk t langverwachte pakketje vanuit Italiƫ gekomen!


Waar besteld?

roelgts 21-03-2024 01:28

Quote:
Originally Posted by golf fahrer
Waar besteld?

Wojstoperformance, echter zou ik dit niet aanraden... zeer slecht bereikbaar en niet klantvriendelijk... de uitlaat is van t merk supersprint natuurlijk :D

Quote:
Originally Posted by vdWal.
het is dan ook wel een plaatje om in te rijden!
mooi nieuw uitlaat pijpje ook, zal nog wel even een uitdaging zijn met plaatsen denk ik?

Normaal in opgebouwde toestand wel inderdaad, maar omdat helaas het blok er weer uit moet ivm de lak die loskomt van het onderblok is het een stukje eenvoudiger!
Ik had er al een "rvs"spaghettispruitstuk op zitten maar deze begon nadat ik hem heb opgepoetst toch te roesten...

vdWal. 21-03-2024 06:26

ah ja, das balen! in beide gevallen wel te verstaan.
maar als het blok er indd toch weer uit moet is het goed te doen :thumbup:

The Skinnmeister 21-03-2024 09:25

Allebei de redenen zijn niet fijn maar het werk wordt zo wel een stuk eenvoudiger idd!! Succes :thumbup:

Mk1_er 22-03-2024 19:50

Ben benieuwd naar sound.
Spaghetti geeft toch al gauw een upgrade aan decibels

roelgts 27-04-2024 21:48

Deze week was het zover, motortje eruit en opnieuw spuiten. Nu dus ook meteen het spaghettispruitstuk van supersprint gemonteerd :D

Heel benieuwd hoe hij nu klinkt, hoop dat hij iets voller klinkt omdat hij dikwandiger is dan het vorige spaghettispruitstuk. Daarover aankomende week meer ;)

Vandaag alles weer opgebouwd zodat m'n kameraad dinsdag de kleppen kan stellen en de ontsteking optijd kan zetten!

Het bouwpakketje weer uit elkaar:


En alles er weer in hangen




vdWal. 28-04-2024 15:22

heerlijk hoe netjes het er allemaal uit ziet
is de bodem bewust in deze kleur gebleven in plaats van bijvoorbeeld zwart zoals de wielkasten?

The Skinnmeister 30-04-2024 10:44

Ziet er echt wel weer gelikt uit zeg :wow:


All times are GMT +1. The time now is 23:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.