NEW, Spijlbus uit 1961
ja hoor hier is ie dan, de Spijlbus, gister weer naar het altijd gezellige groningen geweest, Daar was het een stuk kouder als bij ons in haarlem. Daar heeft Tim een spijlbus gekocht, ik mocht hem niet, het was nu tim zijn beurt, dus ik ben jaloers. Het is voor mij de iedeale Rat lLooker. nu tim nog ff overhalen om er alleen wat dingen aan te lassen en heb rij klaar maken. :p
maar we zullen zien, we gaan hem in feb. ophalen. De bus is redelijk compleet, alleen de bestuurder en de bijrijder kunne nog ff niet zacht zitten. hier wat foto's. Hier kna toch geen glimmende lak tegenop :cool: Er moeten her en der wat uitgedeutk worden, maar de basis is zeker oke. hier nog het kontje. laat me maar weten wat je er van vind. interrieur gaan we zelf maken zeker achter., lekekr lounge bank erin, tv. met een Nitendo 8-bit disco bol erin en knallen met dat ding :biggrin: iemand nog een spijlbus toevallig voor mij te koop??/ :p wat we voor deze nog nodig hebben is. Pop outs voor, en misschien nog verrotte accessoires. onee, ik draaf door, zal het ff aan tim over laten :o |
Mooi bruin is niet lelijk !
Op zijn reet en klaar :D KICKE ! |
nice man!! I am ready to help!!
|
Quote:
all right, start finding some big garage !!! :D that will be some good help ;) |
I have a shad, it will fit next to the bike! :D :D :D
|
gaaf ding jasper!!
de ideale rat inderdaad!! maarre....Groningen?? was er een oldtimerbeurs dan????? Groet`n rene |
If you find that big bad garage in Haarlem I would like to know too :p
Cool ding trouwens!! |
Stoere bus!
I.d.d. het noodzakelijke lassen, stuk verlagen en gaaaaaaaaan! |
gaaf bussie , als je nog pop outs wil hebben weet ik nog wel een setje of zes te liggen, prijzen weet ik niet maar dat kan je hem altijd vragen :)
|
Quote:
hahaha, bij Henny zeker !? ;) |
Strak ding Jasper.
Lekker klussen en daarna ''Pimpen'' Heeft hij nog papieren? Wat voor ritjes heeft deze bus gehad? 9 persoons / etc ?etc? Die dorpel zou er ieder moment moeten zijn. Ik bedoel dus morgen naar alle waarschijnlijkheid. Afgelopen weekend zijn we naar de kerstborrel van LBH tuning geweest in Gent. Spijtig dat je er niet bij was. Was wel iets voor jou! We hebben alleen nog 2 uurtjes aan de kant gemoeten met de spijl. Ik was te ver heen om terug te rijden, toen heeft Kevin gereden, maar die was zijn rijbewijs vergeten. Wat denk je>>> alcoholcontrole>>>> papieren van de bus meneer..... Oja, euhh ja, euuhh sorry vergeten.>>> Alee, dan uwen rijbenwijs meneer. ook vergeten....... Moeten wachten tot zijn vriendin met zijn rijbewijs kwam. Gelukkig had ik dat restant BREEZERS en Freddy's nog altijd in mijn buske liggen............................................ .......... |
Quote:
klopt als een BUS.... :tongue: |
Hoe is de bodem? ,want je zou haast zeggen dat die op zijn dak in de sloot heeft gelegen...:D
|
Quote:
Nix meer aan toe te voegen, gaaf bussie!! :cool: Is het trouwens een Nederlandse bus? |
@wouter, de bodem is nog wel oke, her end er een nieuw stukje misschien.
hij is uit de USA, dus we moeten engels tegen hem spreken :p |
ik kan ook typen !!!!!
Bodem is aardig 2 stukken moeten iets gelast worden maar dat is geen probleem, bus is 5 a 10 jaar geleden geimporteerd vanuit het altijd zonnige californie is alleen nog niet langs de RDW geweest.
Maar het is een lekkere klussenbus En ja Jasper het word wel een klein ratje!!!! |
he tim jij hier, hehe, eindelijk, gezellig.
|
Quote:
Wat zeg je nu toch weer Jasper eindelijk gezellig. net of wij niet gezellig zijn. :wink: Leuk bussie zo!! Hou je hem Rat of ga je er toch nog een verfje op leggen!! |
Quote:
viel het zo op ? :D |
Quote:
Blijkbaar :cool: |
lekker houwen zo!!
Ik denk dat we hem zo houden dat is wel zo makkelijk!!
en je kan er altijd nog een laag verf op spuiten en wij ( jasper en ik ) vinden hem volgens mij wel mooi zo. Alleen zou het wel handig zijn met een paar stoelen erin. maar ja dat komt allemaal wel..... |
zo eindelijk het stuk oud ijzer opgehaald :D was weer een leuk ritje op de zondag heen en weer naar groningen, maar dan heb je ook wel wat, hier wat foto's de rest is weer op de site te zien..
zo die staat erop. Tim speelt verstoppertje. en er weer af met dat ding. mooi laag ook zo ff tim zijn garage opruimen, en dan kan ie weer ff droog staan, en maar weer op zoek naar sleutelruimte.. |
Wauw, man! wat een super ding! Diep van binnen ben ik toch ernstig verliefd op de T1!!
|
Superbus Tim !!!
Denk wel dat er een verfje overheen moet.....hoe zonde ook van de rat"look" Maar als je zonder lak in nederland gaat rijden zal je er kort plezier van hebben :mad: Kom m binnenkort wel eens in het echt bekijken ! (moet binnenkort namelijk ff naar Jasper, ik heb een "flames" klussie voor 'm voor de kubel....weet ie alleen nog niet, dus ik ga m gelijk ff PM-en ;)) |
hoor inderdaad net dat ik ga vlammen, moet goed komen :p
hopen dat het lukt met die schuur tim, zal erg goed zijn. |
Moet inderdaad ff een laagje over de auto heen, maar eerst maar ff zorgen dat ie rijd!!
en hopen dat het wat word met die schuur!!! |
zo, eindelijk hebben we ruimte om aan de hokken te sleutelen.
Dus we zijn nu een week beizg en hebben alweer menig kilo roest eruit gehaald. hier wat foto's hier staat ie dan en hier zijn buurman, me verotte 1303 cabrio. op een of andere manier hebben wij de verste hoek in het hok gekregen, iets van de langst lopende projecten :lol: kunnen ze wel is gelijk in hebben. roestoplosser, we hebbn er even rustig aan mee gedaan, anders was de bus opgelost. en de tering wat stinkt dat spul. je krijgt er een beetje een Sars kuchje van. wel erg leuk het kleine achterruitje. de deuren gingern er eerst uit., viel 100% mee, alle bouten er heel uit gekregen. ook maar een beetje een werkbank gemaakt. begin is er., ideaal die stofkapjes. en ook prima voor die ontroest troep. we zijn nu bezig om de loer eruit te halen, niet dat ie helemaal verrot is ofzo, maar de onderste balken kunnen we dan beter behandelen.. eerste slijpwerk zit er dus op, ziet er verder erg gunstig uit, niet erg verrot. bij de instap was ooit andre hazes bezig geweest. verrot stukje plaatswerk zat dicht gemaakt met lege en platgetrapte knakworst blikjes. :? :lol: maarja, wij geloven in de bus. we houden jullie op de hoogte groeten tim en jasper |
ziet er heel netjes uit....wat voor kleur gaat die uiteindelijk worden..??
en staat die al ingeschreven bij het spijlbusregister Gr. michiel |
Quote:
Hoi Michiel kleur is nog niet helemaal bekend maar ik zit te denken aan mat zwart met zilver... maar niets is nog zeker... eerst maar eens zorgen dat ie de weg op kan. En nee staat nog niet ingeschreven bij het spijlbus register... kan de site nu ook niet bereiken. |
misschien dat die zo beter gaat spijlbusregisTer.nl ;)
|
Quote:
haha typfout :tongue: Gr. michiel |
Plat op z'n buik ermee, en effe rollen. grtz
|
Leuke bus!
Maar wel ff goed behandelen, zo rondrijden zou zonde zijn voor het goed houden van de bus in Nederland :rolleyes: |
ruig ding ja!
|
we zullen is een fotoshopje maken , kunnen we gelijk wat dingen proberen. als er wat gesoept is laten we het horen.
|
Quote:
Altijd handig photoshop....kan je kijken of het mooi is of niet voor je het echt doet... :D :D Gr. michiel |
Ja inderdaad als er iemand is die een fotoshopje wil maken van mijn bus, verlagen onderkant mat zwart en boven kant plus dak zilver...
Ik hoop dat er iemand tijd heeft om dit te doen lijkt me echt geweldig.... Alvast bedankt Tim |
Quote:
stuur maar een aantal foto's naar me mail....brokeart@gmail.com en ik zal kijken wat ik kan doen Gr. michiel |
op onze website staan foto`s als je andere foto`s wil moet ik ff kijken of we die hebben, laat maar ff weten of je er wat mee kan..
www.bugardi.com |
Ben benieuwd, kom maar op met je photoshop :woowoo:
Puike bus gast! |
All times are GMT +1. The time now is 01:25. |