Nieuw project van start...Scene Jetta goes down.
De man...
Het slachtoffer... Het resultaat na 4 uurtjes... Alleen nog wel wat bakken hier en daar voordat het project echt van start kan gaan... De Scene-Jetta is dus niet meer maar zal een tweede leven krijgen. Keep you posted ;) |
Deze keer zonder bloed!
|
Sow, flink aan het schuren geweest! Damn...
Maaruh, issie nu niet jinxed, nu Ernst hem aangeraakt heeft ;) |
zelfs de motorkap kaal gekregen?
|
Nee, de motorkap heb ik bewaard voor je Jaap :)
Heb er nog niks aan geschuurd, ben alleen compleet aan het trippen geweest samen met Ernst: lappen eroverheen met thinner en losweken die crap. We waren echt he-le-maal kaas. |
tja, als we iets doen doen we het goed :p
|
en nou?...leren bekleding,airco,navi en airride eronder? :D
|
Wacht maar af :) Maar geen luxe in ieder geval, da's een vies woord :D
|
ben wederom benieuwd
|
Ikke ook.... geen tipje van de sluier ?
|
Volgens mij stinkt t onder de sluier!
|
Lol
|
FOto's?
|
Nog weinig 'progress' sinds toen....ik wacht op achterspatbordranden om in te lassen, maar alles staat in back-order want het schijnt een rommel te zijn in plaatstaal-land. (Failliesement ergens).
Als het zo door gaat wordt het nog verdomd lastig dit voor Mania af te krijgen. |
niet op gelet, maar zijn die achterkasten zo anders dan? m.a.w. niet met golf delen te werken?
|
4 deurs , volgens Stijn , zijn anders ...
anders had ik ze nog wel voor m liggen |
ja ok,.. maar ook anders dan een 4-deurs golf?
|
Als het goed is niet
|
Nah, het is grotendeels hetzelfde, alleen het gedeelte achter de spatbordrand daar zit net een ander profieletje in. Zou handig zijn als ik Jetta 4drs kon krijgen, maar Golf 4 deurs gaat ook zeker lukken. Helaas alles in back-order.
|
Stijn .. schiet me nu in ene te binnen
De randen die ik heb liggen komen voor 99 procent overeen met de randen die op mijn '75 er Fox zitten . Daarom heb ik ze bewaard En dat is toch ook een 4 deurs .. Toch maar ff kijken en passen ? Het zijn Golf randen |
All times are GMT +1. The time now is 21:38. |