Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   _ak_ (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=115345)

_AK_ 02-03-2014 17:02

Dankje, de kleur bevalt mij ook goed en krijg daar ook vaak positieve reactie's op. Wat ik totaal niet verwacht had. Is verder gewoon het standaard jazz blue.

_AK_ 02-03-2014 17:06

Afgelopen week is mijn rechter spiegeltje binnen gekomen uit Engeland. Vandaag even gemonteerd en wat ben ik weer blij nu het symmetrisch is. Ook ontzettend veel overzicht wat dus ook een voordeel is als ik een keer met de aanhanger weg moet.


_AK_ 06-03-2014 15:43

Vandaag eens gebeld hoe het zat met mijn stoelen. En wat blijkt dat die al lang klaar staan. Dus ben ik ze gaan halen en heb ze gemonteerd. Ze zien er echt als nieuw uit en ook de wangen zijn opgevuld. Wat zit dat heerlijk ten opzichte van een nog redelijke highline stoel die ook wel lekker zat.


magnetron 07-03-2014 02:52

tof! netjes.. :)

Nico45 07-03-2014 06:49

Hallo AK,

Ik heb je hele topic door gelezen je hebt mooie auto s en hoe gaat het met de diesel staat hij nog steeds geschorst??

Ik had vorig jaar een Mercedes 200 diesel uit 1985 die heb ik van ellende maar verkocht i.v.m de prutsers ik reed zo weinig dat had geen zin helaas. :screwy:

Ik vind de gele folie wel mooi op je koplampen ik heb een gele Polo het lijkt mij ook wel wat om de mijne ook geel te maken.

Veel plezier met je Golf 4 :thumbup:

_AK_ 07-03-2014 08:41

Ik dank jullie voor de reactie's mannen.

Mijn diesel staat nog steeds stil zoals ik hem weg heb gezet. Start hem af en toe een keer om de accu wat bij te laden maar het blokje klinkt niet lekker meer. Als ik er tijd voor zou hebben gehad was ik er al lang aan begonnen. Zit alleen met het probleem dat ik geen garage/schuur heb waar ik binnen kan staan. En om 's avonds in het donker buiten wat te gaan doen schiet niet op. Hopelijk heb ik komende zomer wat daagjes vrij en kan ik er volle gas tegen aan.

Die gele folie op de koplampen ben ik zelf eerlijk gezegt op uitgekeken. Ik zat er aan te denken om mijn embleemloze in kleur mee gespoten grill weer in te zetten. Maar dat kijk ik nog wel ff af hoe het straks zal staan met de g60 lijsten die er ook nog op moeten komen. Bij jou zal de gele folie een stuk beter staan dan bij dat paarse van mij.

Nico45 07-03-2014 08:54

Ik vind die gele folie wel mooi maar ja ik heb een gele ik heb hetzelfde dat ik buiten moet sleutelen onze buurman heeft wel een garage maar die is zo smal aan de zijkanten kun je niks doen je kunt amper uit stappen :D

_AK_ 07-03-2014 23:21

Een garage moet idd zeker ruim genoeg zijn dat beide auto deuren wagen weid open kunnen. Ik ga binnekort eens rond kijken of ik ergens wat moois kan huren voor een mooi prijsje.

_AK_ 08-03-2014 19:21

Kom ik gister avond thuis na het werk, staat er een doosje voor me klaar. Ik dus gelijk blij en als een klein kind aan het uitpakken.



En wat zat er allemaal in, onder andere de V6 lip, pedalensetje, versnellingspookje en zo nog wat kleinigheden.
Vandaag maar even gemonteerd en wat plaatjes geschoten.




Nu nog even opzoek naar een fatsoenlijke mattenset en dan is het interieur voor mij af op de audio na.

renshoff 08-03-2014 22:11

Stuk beter zo met de v6 lip :thumbup: moet er bij mij ook nog maar een keer komen.

Nette golf zo :D

_AK_ 08-03-2014 23:33

Dankje. En ik ben ook blij dat die andere lip eronder uit is. Komt gelijk een stuk netter over.

_AK_ 26-03-2014 09:44

geselecteerd voor de HoH stickeractie.



https://www.facebook.com/HOHfestiva...?type=1&theater

Nico45 27-03-2014 07:11

Mooi gefeliciteerd het is ook een mooie wagen :thumbup:

_AK_ 30-03-2014 23:15

Vandaag weer ff de velgen om gehangen en de 25mm spacers er voor opgezet. Nu ben ik tevreden over de voorkant. Van de week de 40mm spacers ophalen voor de achterkant en rond gaan kijken voor smallere banden zodat ze wat getrokken op de velg staan.


_AK_ 03-04-2014 16:48

Eergister de 40mm spacers opgehaald en erop gezet. Nu staat die achter ook een stukje breder.


golf2 abuh 03-04-2014 17:47

Leuk topic! mooi werk!

wel grappig, nu ik je topic zie, heb ik je v5 en volges mij ook je golf 2 , wel eens gespot bij de truck wash ;)

en die rode golf 2 , is nu van een jongen, die voor ons op t werk auto's poetsen.

(wat is de wereld stiekem tog klein haha)

Succes ermee :thumbup:

Nico45 03-04-2014 17:56

Ik vind de blauwe erg mooi maar die daar achter staat nog mooier ik hou meer van de wat oudere auto s :thumbup:

_AK_ 03-04-2014 18:14

@golf2 abuh
danku, ik werk idd bij de truckwash en die jongen waar nu die rode mk2 van is is een maatje van me.

@Nico45
Ik begrijp gelijk wat je bedoeld, ik voel mezelf ook veel beter thuis in een oudere auto. Als straks de tdi gereviseerd is ben ik ooh zo blij om er weer in te rijden.

golf2 abuh 03-04-2014 18:51

heb je trouwens die golf 2 zelf gespoten? of alleen de primer zelf ?

renshoff 03-04-2014 19:33

Nette auto zo :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 22:20.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.