Caddy Limo
Quote:
:woowoo: |
Koel!
|
mooi
|
Grapsig :D
|
geinig
maar wat zou dat moeten gaan kosten? |
Ik vind er niks aan haha!
Waarom zo'n lange uitvoering voor maar drie stoelen? Een koelkastje kun je toch ook in de kofferbak zetten? 3 zitmogelijkheden, 6 glazen. De bestuurder en bijrijder horen alles wat hun gasten achterin zitten. Ik mis een afschermschot. In mijn ogen maar half af.. |
mijn eerste gedachte "wat is dit voor lijken bak !?"
gr. Martijn |
Juist.. nog twee zwarte vlaggetjes voorop en helemaal af.
Niet gek eigenlijk.. |
Quote:
Dat dacht ik precies ook toen ik het interieur zag maar ach het is maar puur voor de rai gebouwd leuk initiatief is het verder niet. |
Hier 3 foto's vanaf mn telefoon van toen de caddy nog niet helemaal klaar was:
De caddy is idd puur voor de RAI gebouwd (opdracht van PON) om de caddy maxi te promoten. De bouw heeft ongeveer 5 weken geduurd, zonder tekeningen en nagenoeg zonder origineel plaatwerk. Heb diep respect voor mn collega die het verleng en het plaatwerk gebeuren in krap 3 weken klaar had! Als het goed is krijg ik nog meer foto's, cdtje maakt een ronde langs alle collega's als er belangstelling voor is, post ik ze hier wel. Al met al was het een leuk project om aan mee te helpen! |
not my 2 cents
geef mij maar een cadillac als't op limo's aankomt |
heel cool.. vooral omdat de bouwer hier dus bekend blijkt...
|
Best leuk, om zo met een groep naar de See te rijden..... :D
|
zeker omdat het een one-off is.. nu kopen 1 jaar mee naar de see en dan 40 jaar wegzetten...
|
Hi Alex thanks for the shots.
Can I use them for the VW Gazette and other VW forums ? (of course crediting you and Volksforum ;)) Also any more shots of the finishied product ? Apologies for not talking Dutch :D |
Quote:
Inderdaad, altijd vet om de foto`s van de bouw te zien maakt het weer bijzonderder, ben benieuwd naar de volgende lading. |
Een collega had deze 2 nog op z'n telefoon staan:
Gatenkaas... De auto heeft trouwens maar zo weinig stoelen (voor een limo) omdat we heel erg met het gewicht zaten, we mochten niet over het max. laadvermogen heen, vandaar ook geen schot tussen voor en achter. De caddy is trouwens naar Lelystad geweest op de testbaan, de gasten die mee waren konden het haast niet aanzien :tongue: Maar t was goed gekomen :thumbup: |
Zo, ben na een verhuizing weer online, wou net nog wat foto's toevoegen maar ik heb geen toegang tot dat gedeelte was de melding.. Iemand een idee waaraan dat ligt?
|
Quote:
Is tijdelijk en word in de loop van deze week als het goed is opgelost Overigens stond er op autoweek.nl een filmpje en een klein artikeltje over deze caddy...kleine rijimpressie geloof ik, is opgenomen na de rai. |
Quote:
Dank je, was net blij dat m'n internet het deed en toen dat.. :eek: Filmpje heb ik gezien ja, was wel geinig. |
All times are GMT +1. The time now is 13:22. |