Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Volksforum Uitdeuken zonder spuitendag 2008?! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41627)

Dirk 14-04-2008 22:21

Volksforum Uitdeuken zonder spuitendag 2008?!
 
*****UPDATE****

Door het noodweer van een kleine maand terug in de regio van Arnhem, zijn de mannen van X-Pair voorlopig ingehuurd door de diverse verzekeringsmaatschappijen.

Zij hebben tot voor november dit jaar geen tijd.
Ze zijn ingedeeld voor een grote berg auto's, waarvan ze er nu nog een 1500 moeten wegwerken!

Gezien de goede service en meesterlijke vakmanschap, zal de dag tot nader order uitgesteld worden.

Bij meer nieuws volgt direct een post!!

***** EINDE UPDATE****

Najaar 2007 is er i.s.m. X-pair te Naaldwijk (www.x-pair.nl) een uitdeuken zonder spuiten dag georganiseerd.

Ik ben van plan op een zaterdag dit najaar wederom een vergelijkbare dag te organiseren.
Alleen hoop ik dat er nu een wat hogere opkomst is zonder no shows!
De bedoeling mag duidelijk zijn: iedereen kan voor een mooi prijsje wat deukjes uit zijn auto laten halen.

Hieronder de speciale forumaanbieding waar we gebruik van kunnen maken:

Kosten: €25,- per deel, max. 3 deukjes per deel.
Een deel is dus bv. motorkap, portier, dak enz. enz.
Meerdere deukjes per deel is uiteraard ook mogelijk, dan geldt een meerprijs waar een offerte voor wordt gemaakt.
Bij meer dan 3 delen zal het uurloon gaan gelden, wat dan doorgegeven wordt.
Als er gelegenheid is kunnen er ook andere reparaties verricht worden.
Ook voor deze reparaties gelden dan speciale tarieven.
We staan buiten tot je aan de beurt bent, hou hier rekening mee.
Geen inschrijvingen, wie het eerst komt, het eerst maalt.

Ik heb uit mijn linkervoor -en achterportier in totaal 6 deukjes laten halen en was dus 50 euro kwijt..... dat is dus per reparatie 8,33 euro.... en denk dat iedereen wel weet wat dit normaal kost!!

Mocht je interesse hebben dan graag een reactie als volgt:

Forumnaam + echte naam:
Eerste 4 kentekencijfers of letters:
Voorkeur maand of week:


Gelieve alleen deze informatie te posten en geen vragen of opmerkingen op deze manier blijft het overzichtelijk!

Op de foto's een kleine impressie van afgelopen jaar. De locatie is nu wel geheel ingericht!















Tjaap 14-04-2008 23:31

super dat je hier weer het voortouw in neemt.

evilnyntje 15-04-2008 06:03

Ik ben er bij wederom, kunnen er een aantal deuken uit de bus!!!!

Kenteken van mijn bus weet ik even niet zo. Voorkeur september.

martiepartie 15-04-2008 06:56

Ik ben er ook weer bij, 1 van de drie auto's zal vast wel wat deuken hebben die verwijderd kunnen worden..

Was een succes vorig jaar!

G.I._BOB 15-04-2008 08:00

Bij deze meld ik me weer aan hebben ze de vorige keer erg goed gedaan....

Forum naam: G.I._bob
(echte) naam: Bob van steijn van hensbroek
Kenteken: ZF-NV-00
Maand en dag waneer:? verzin maar wat zal er zijn!!!!!!!

Boeie 15-04-2008 12:34

Ik denk dat ik er ook wel weer bij ben, was super! X-pair boys weten wat ze doen! Vorig jaar was ik mee kijken met Arne, wellicht dit jaar met een eigen automobiel wat uitgedeukt moet worden. Maar aangezien het nog even duurt, heb ik nog even de tijd om een uitdeuk auto te zoeken ;)

Rob g60 15-04-2008 13:52

ik ben er ook bij

Forum naam: Rob g60
(echte) naam: Rob Goossens
Kenteken: xp-gd-04 kan ook zijn dat het een andere wordt
Maand en dag waneer:? laat maar tijdig weten ben vrij flexibel

Stijn 15-04-2008 14:03

Geweldig! Dit is natuurlijk helemaal goedgekeurd door Volksforum, en kudos dat Dirk deze keer de organisatie op zich neemt!
Zelfde formule als vorig jaar.
Wat mij betreft ergens eind september?

Kanttekening: Geef jezelf voor al op, maar mocht je uiteindelijk niet meer kunnen, meld je dan ook af... Vorig jaar kwamen er een aantal mensen niet opdagen zonder afmelden, en dat was erg jammer. Het aantal aanwezig personeel (uitdeukers) wordt afgestemd op de hoeveelheid aanmeldingen namelijk.

Dus nogmaals: meld je vooral aan, mocht je toch niet kunnen dan meld je gerust af, maar a.u.b. niet achteraf niet op komen dagen :thumbup:

Dirk 15-04-2008 15:52

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Ik ben er bij wederom, kunnen er een aantal deuken uit de bus!!!!

Kenteken van mijn bus weet ik even niet zo. Voorkeur september.


Je hebt een link in je post staan waarin een foto van je bus met kenteken zichtbaar is............... :screwy: :cool: hehehehe....

Gijs 15-04-2008 17:58

Is het ook mogelijk dat ik met 2 losse deuren kom? De achterdeuren uit m'n Passat zijn niet jippie maar ik heb al 2 andere met kleine deukjes.. :) Deuren worden dan gestript meegenomen.

In dat geval; count me in!

Menace 15-04-2008 21:00

count me in, laat maar weten wanneer.
Naam: Dennis Waijer
kenteken gl-gg--95

Dirk 15-04-2008 22:53

Quote:
Originally Posted by Gijs
Is het ook mogelijk dat ik met 2 losse deuren kom? De achterdeuren uit m'n Passat zijn niet jippie maar ik heb al 2 andere met kleine deukjes.. :) Deuren worden dan gestript meegenomen.

In dat geval; count me in!


Lijkt mij geen probleem, maar ik ben geen uitdeuker van beroep!

Christiaan 16-04-2008 18:19

Ben er ook zeker weer bij! Datum maakt mij niet uit, maak ik gewoon ff tijd voor, en dit keer kom ik zeker wel met de cabrio (TT-GX)

RubenD 16-04-2008 19:40

Die deur moet dan wel op de een of andere manier gefixeerd kunnen worden lijkt me dan. Anders kun je geen kracht zetten om de deuk(en) eruit te krijgen.

Richard 22-04-2008 10:30

wil zeker wel komen met de beemer van ester, alleen voor de jongens vanuit het noorden is het wel een 200+ kilometers heen en 200+ kilometers terug.
ik denk er nog ff over na

Lexo 22-04-2008 12:25

Wil ook best komen, afhankelijk van de datum

Lex burgers
LL-VF-21

Bas 22-04-2008 12:38

Ik heb ook zeker interesse, maar een datum is wel handig.
super initiatief :thumbup:

Erik M 22-04-2008 14:10

Erik M + Erik Mengerink
NT-XJ-66
Geen voorkeur voor data.

wesley2 22-04-2008 21:55

Wesley2 - wesley horstink
60-gz-fx
geen voorkeur

G-eert-40 22-04-2008 22:00

G-eert-40 - Geert Hurkens
GN-FX-73
Geen voorkeur


All times are GMT +1. The time now is 06:12.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.