Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   slotje? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73569)

De Pul 08-08-2010 22:14

slotje?
 
ik zie de laatste tijd vaak dat door het enorme aantal advertenties door de mods over het hoofd gezien word dat om een slotje word gevraagd,waardoor de advertentie open blijft staan.dit zou op zich niet zo erg zijn,maar niet iedereen schijnt te begrijpen dat als er staat 'verkocht,slotje aub' de boel dus ook daadwerkelijk weg is,en er dus nog volop gereageerd word op ads die er al lang niet meer toe doen.is het geen idee om met het aanvragen van een slotje gelijk op de 'report' knop te drukken zodat elk verzoek direct bij de mods terechtkomt?

en evt. mocht iemand in de search een oude ad tegenkomen die dicht kan,dit op deze manier ook door kan geven,zodat het vraag en aanbod gedeelte wat overzichtelijker word?

is maar een ideetje;)

Mitta 08-08-2010 22:27

Best een goed idee als je het mij vraagt, er staan idd heel veel advertentie's waarvan de onderdelen/autos al weg/gevonden zijn...

Misschien ook een idee dat als er langer dan 2 weken niet geupt/gereageerd word de advertentie automatisch verwijderd word?

vdWal. 08-08-2010 22:28

je hebt ook programmatjes, 1 daarvan heet gloof ik autoprune oid..

die verwijderen in de subforums die jij wilt na bijvoorbeeld 40 dagen de topics, mischien dat dit wel iets is voor de verkoop sectie

EDIT, mitta had ook al dat idee :thumbup: :tongue:

Mitta 08-08-2010 22:34

Alleen wist ik niet welk programma dat was, dus een mooie aanvulling:D

Der Einzer 08-08-2010 22:51

een idee om de topicstarter zelf de optie te geven om het topic weer te sluiten ?

De Pul 09-08-2010 21:28

zie nog geen reactie van 1 van de mods?
;)

Marco 09-08-2010 21:46

Bedankt voor het meedenken !!

Heb het even in de groep gegooid

Marco

Jel Golf 2 GTI 27-10-2011 12:07

Is hier nog iets van gekomen??

Ik heb ondertussen een 10-al posts die op slot zouden mogen.
Van verkochte onderdelen vooral.
Ik krijg soms nog reactie's of mails als al lang iets verkocht is.

Titel aanpassen gaat niet en edit ook niet als de post meer dan 3 maand oud is.
De mensen die niet de laatste post lezen waar meestal instaa dat alles verkocht is sturen weer een reactie of mail.

Mss een thread waar we links in kunnen droppen om ze op slot te laten doen??

Zoals er ergens een thread is om foto's uit het album te laten verwijderen.

Grtz Jel

Richard 27-10-2011 12:17

af en toe halen we de bezem er door heen.. mocht je het te langzaam vinden kun je altijd een van de mods benaderen om een aantal topics op slot te zetten.

compleet verwijderen van topics vind ik persoonlijk geen optie, er is vaak nog genoeg informatie uit eerdere verkooptopics te halen voor kopende partijen die het in de toekomst willen kopen van een nieuwe aanbieder.

stel je voor in 2004 auto te koop hier met kilometerstand 120.000 zelfde auto te koop in 2008 met 150.000 en in 2011 te koop met kilometerstand 90.000. is deze informatie waardevol? ja.

andere kant kun je soms uit eerdere verkooptopics extra informatie halen over onderhoud of wie de vorige eigenaar is geweest.

Jel Golf 2 GTI 27-10-2011 18:47

Quote:
Originally Posted by Richard
af en toe halen we de bezem er door heen.. mocht je het te langzaam vinden kun je altijd een van de mods benaderen om een aantal topics op slot te zetten.

compleet verwijderen van topics vind ik persoonlijk geen optie, er is vaak nog genoeg informatie uit eerdere verkooptopics te halen voor kopende partijen die het in de toekomst willen kopen van een nieuwe aanbieder.

stel je voor in 2004 auto te koop hier met kilometerstand 120.000 zelfde auto te koop in 2008 met 150.000 en in 2011 te koop met kilometerstand 90.000. is deze informatie waardevol? ja.

andere kant kun je soms uit eerdere verkooptopics extra informatie halen over onderhoud of wie de vorige eigenaar is geweest.



Voor mij moeten ze ook niet weg, Desnoods mail ik naar een mod de links van de topics door. Is voor mij ook goed. Alleen is er ergens een lijst van de mods hier op het forum? :redface: Heb er eigenlijk nooit naar gezocht

VeeDubber 29-10-2011 18:25

Die is er:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28764

Maar het makkelijkste is om even de "report-knop" (dat rode driehoekje rechtsboven bij een post) te gebruiken. Daarmee worden alle mods in 1 keer verwittigt en kan de "dichtstbijzijnde" het topic voor je sluiten.

Alberto 29-10-2011 19:03

Quote:
Originally Posted by VeeDubber

en daar mag ook wel eens een frisse wind door heen :D

Alberto 29-10-2011 19:04

Quote:
Originally Posted by Richard
er is vaak nog genoeg informatie uit eerdere verkooptopics te halen voor kopende partijen die het in de toekomst willen kopen van een nieuwe aanbieder.

stel je voor in 2004 auto te koop hier met kilometerstand 120.000 zelfde auto te koop in 2008 met 150.000 en in 2011 te koop met kilometerstand 90.000. is deze informatie waardevol? ja.

andere kant kun je soms uit eerdere verkooptopics extra informatie halen over onderhoud of wie de vorige eigenaar is geweest.

of prijzen van spullen van toen :thumbup:
zeker waarde vol , en leuk om te zien dat spullen / auto's ook in waarde omhoog gaan :D

VeeDubber 29-10-2011 19:41

Quote:
Originally Posted by Alberto
en daar mag ook wel eens een frisse wind door heen :D


Zullen we binnenkort eens doen. We hebben namelijk weer een nieuwe collega, dus dan kunnen we de thread mooi opfrissen

Jel Golf 2 GTI 29-10-2011 19:45

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Die is er:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28764

Maar het makkelijkste is om even de "report-knop" (dat rode driehoekje rechtsboven bij een post) te gebruiken. Daarmee worden alle mods in 1 keer verwittigt en kan de "dichtstbijzijnde" het topic voor je sluiten.



Oke ga ik doen, maar ik heb ook threads waar niet in is gereageerd, dus kan ik niet op zo een driehoek klikken. Die zal ik dan ff linken naar iemand :thumbup: :thumbup:

Bedankt voor de uitleg.

HannoverEdition 01-11-2011 14:48

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Zullen we binnenkort eens doen. We hebben namelijk weer een nieuwe collega, dus dan kunnen we de thread mooi opfrissen


En wie is de gelukkige...?
ik heb helemaal geen vacature voorbij zien komen op 't forum :D


All times are GMT +1. The time now is 02:00.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.