Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   "Nieuw" hier. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9482)

VwAlex 05-04-2005 18:48

"Nieuw" hier.
 
Hallo allemaal,

ik ben "nieuw" hier, nahja...."nieuw", 'k kom hier al vanaf het begin, maar ben meer een "lezer" dan een "poster". Nu toch maar eens aangemeld, om de kennis die hier zit een goed te benutten :biggrin:


Meteen maar een vraag, ik zit op autotrader een beetje rond te kijken naar een leuke Golf 1 voor evt. naast mijn TDI, kom ik een niet onaardige tegen. Via de rdw site gekeken, blijkt ie vanaf 1 aug. 2002 al geen apk meer te hebben, zou er iets mis mee zijn? Iemand bekend met de auto, of met auto's die bij Golfparts in het algemeen te koop staan?

Ben benieuwd,

groeten

Alex

Mister Cool 05-04-2005 19:17

Heeey welkom!! Geen ervaring met Golf-parts, maar die zijn hier wel vaker genoemd, en daar op afgaande schijnt het geen geweldige toko te zijn...
En die prijs is ook niet echt grappig :(
Ennuh, foto's van je Tdi??

bobby-digital 05-04-2005 19:21

herzlichen wilkommen:D
leuke golf 1 maar beeeeetje aan de dure kant volgens mij

Richard 05-04-2005 19:26

welkom!
zo dan das een beste prijs!!!belachelijk veel
maar doe maar eens een search hier op het forum naar golfparts.. dan weet je genoeg..

LRR 05-04-2005 19:32

Welkom hier !!!!!!!!!!

Die auto staat volgens mij al wel een jaar op Autotrader zo'n beetje.............tja en Golf-parts...............k'zou eens de topics gaan zoeken via de search-functie, dan lees je wel wat voor toko dat is.

Er was hier kort geleden ook iemand die zo'n knalgroene golf 1 had zien staan (volgens mij) bij Golf-parts............maar menig VF-er heeft hem die firma toen afgeraden.

Check anders ff die 4 deurs GTI die hier te koop staat................misschien iets voor jou ??


Grtz................. LRR

Ps: Pics PLEASE van je TDI

VwAlex 05-04-2005 19:44

Ok bedankt!

dan weet ik ff genoeg, t ding is aardig aan de prijs ja, en ik vonde de lange tijd zonder apk zo raar.

piccies van m´n auto:






Mister Cool 05-04-2005 19:46

Leuke golf, alleen jammer van je booskijkertjes, maarjah ieder zijn smaak he. En blijft die inkeping van dat logo of ga je dat nog cleanen??

VwAlex 05-04-2005 19:49

@Mister Cool: misschien dat die inkeping met de tijd wel dicht gaat, dan gaat ook gelijk het logo uit de achterklep.

Mister Cool 05-04-2005 19:53

Oke goed besug dus, verder nog plannen?

Wel stoere velgen ook trouwens :D

VwAlex 05-04-2005 20:00

dankje!
al staat ie voorlopig ff op de winterwieltjes, iets te heftige velgenreiniger heeft de lak opgelost bij 1 van de velgen :mad: (gifgroene pompfles, turtle extreem geloof ik)

ik hoop dat ik van de week ff tijd heb dan poedercoat ik ze even opnieuw.

plannen zat alleen een chronisch gebrek aan geld, maar daar zal iedereen hier last van hebben!

Big_Mac_Mark 05-04-2005 20:12

Zozozo! mooie type 4 zeg! Ik zou alleen die auto bij golfparts lekker laten staan! Staat er al extreem lang, is veel te duur en hoor niet zulke goeie verhalen over die toko!

VWilkommen BTW

Rickyrick 05-04-2005 20:13

Jeetje wat een pleuro's voor die mk1!!

Mooie TDI! ik gebruik ook die turtle velgen meuk maar moet zeggen dattie bij mij prima z'n werk doet, en dan bedoel ik ook niet meer dan dat! ;)

Welkom btw


All times are GMT +1. The time now is 11:46.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.