Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Volksdub 2010 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72176)

Ebut 03-07-2010 17:05

Volksdub 2010
 
Ik hoop voor jullie niet dat er vandaag zoveel regen valt als hier... sta je dan op de camping :eek:

Kan er helaas niet bij zijn. Ben benieuwd naar de foto's/verhalen!! :thumbup:

velden9 03-07-2010 18:36

Geen regen gezien vandaag ;)



































































henkwassenaar 03-07-2010 18:42

Wordt een Top weekend zo te zien.....

Ben benieuwd naar de foto's van morgen....

apocalypsenever 03-07-2010 18:43

Ziet er goed uit! Bis morgen :)

sanderz 03-07-2010 19:12

ziet er gezellig uit mannen1 kan er helaas niet bij zijn, volgend jaar nieuwe kans?

Sponze® 03-07-2010 19:43

Morgen ook maar ff vanuit het hoge
noorden een kijkje komen nemen :cool:

see you there

Mitta 03-07-2010 19:51

Als ik zo de foto's zie krijg ik helemaal zin in morgen:D

DUB 03-07-2010 20:54

Quote:
Originally Posted by velden9
Geen regen gezien vandaag ;) [/
aan het gras te zien heeft het daar nog nooit geregent :)

ik lig ziek in bed :mad: erg jammer was er graag bij geweest morgen..

RubenD 03-07-2010 21:05

Ziet er goed uit, staan interessante auto's tussen. Morgen maar eens even goed bekijken!

ronaroot 03-07-2010 21:06

Quote:
Originally Posted by Mitta
Als ik zo de foto's zie krijg ik helemaal zin in morgen:D


Ik ook, tot morgen :thumbup:

Alberto 03-07-2010 21:24

kleine bui . Stelt niks voor
super feest .bier genoeg . :D

DoriDaan 03-07-2010 22:48

Zit in RIGA om de LADA te halen...

Anders was ik er ZEKER bij geweest met de Subdubbers!
Veel plezier gewenst zondag!.

Area51 03-07-2010 22:51

Ik was ook graag gekomen, maar mijn motor ligt er nog naast :(

a.busser 04-07-2010 02:52

helaas, zieke op het werk, kon niet uit de nachtdienst gepland worden...
Dus blijft het foto's kijken over...

hajee 04-07-2010 05:40

komen er aan... da's best vroeg op een zondagmorgen..

Sponze® 04-07-2010 07:04

wij maken aanstalten tot vertrek hier...

Tot zo

classic-edition 04-07-2010 07:12

Ik spring even onder de douche en kom dan ook die kant op

breadfan83 04-07-2010 08:15

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Ik spring even onder de douche en kom dan ook die kant op


x2.

Nee... niet samen... :sly:

Murdock 04-07-2010 09:25

1) Bakkie senseo
2) hond in ibiza proppen
3).....aanrijden

tot zo..!

Tento 04-07-2010 12:00

Ff copy van VW-forum:

met de toevoeging: wat een super mooi groot terrein!!!

Gisterochtend om half 9 op weg naar Chris om vanaf daar via een stukkie DLD met Jan en Nicole door te rijden naar Dub05.

Aangekomen om ca. 12:45 uur. Brandende zon, kurkdroog veld ( alles beter dan regen en modder) en een mooi plekkie in de schaduw kunnen claimen. Weg gestuurd, was vergeten af te zetten, dus heel gauw een stukje opgeschoven tot achter in de hoek. Boel opgebouwd. Enkele sappies weg getikt en nog meer sappies weggetikt. Bijkletsen met andere aangekomen clubleden, de crew etc.. Weeralarm werd aangekondigd, buienradar gecheckt en als de sodemieter alsnog de partytenten opgezet en verankerd.

Man man wat een warmte. Auto's, stof, zon, alles perfect. Alleen kan ik erg slecht tegen hitte. Dit was voor mij al een keer reden om Summermax om half 6 's ochtends te verlaten om de schaduw en koelte thuis op te zoeken. Het ging hier redelijk, af en toe een briesje en 's avonds na het eten een beste bui voor de afkoeling. Eten rond uur of 6 (geloof ik...). Stuk 6-8 bbq's. Met overheerlijk vlees, echt goed! Heerlijke speklappen aldus een anti-speklapeter hier...

Sauzen waren ook ruim aanwezig, natijd ook op de kleren, speklap werkte niet mee, de zwaartekracht wel. Had aan alles gedacht, petje mee, 2 extra shirts, koelbox met 2 kilo ijs maar geen 2e korte broek...... Na bij de partytent nog een paar vliegende hamburgers en stokbrood van Team Brabant over de partytent heen gekregen te hebben, had ik het rond 10 uur al wel gehad. Ben lekker de auto in gedoken en heb onwijs k*t geslapen. Mede door de warmte en de zeikende vrouwen 's nachts pal naast de auto. Kwart over 6 gingen de ogen voor de zoveelste maal open. Ben er maar uit gegaan, stuk gelopen om wakker te worden. Kleren zagen er niet uit, stonk een uur in de wind naar chilisaus. Aanbod van Tinus voor een andere korte broek had ik zelf de avond ervoor afgeslagen. Checkte de weersverwachting en voor mij niet nog een dag in de zon en stof happen. Toiletten nog even bezocht maar daar ben ik niet eens binnen gegaan. Punt ter verbetering. Volgende keer misschien ook nog een 2e unit aan de andere kant van het veld plaatsen?! Heb nog even een poosje gezeten en toen de knoop door gehakt, hop in de auto, voordat de zon definitief door brak.


All times are GMT +1. The time now is 14:13.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.