Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Golf 2 G60 (draadboom) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=62156)

Ajoep 15-11-2009 15:14

Golf 2 G60 (draadboom)
 
Hoi allemaal,

Ik heb een golf 2 G60 motorblok gekocht compleet met draadboom.
Ik ben deze nu aan het inbouwen in mijn golf maar weet niet precies waar alle stekkers in de motorruimte naar toe gaan.
Wie zou mij kunnen helpen aan een paar foto's van de bedradingen in de motorruimte?

Ik hoor ik graag van jullie.

M.v.g.
Ajoep

Dennisgl 15-11-2009 19:23

Tuurlijk wil ik helpen....zeg maar waar ik fot's van moet maken...

Ajoep 15-11-2009 23:15

Hey Dennisgl,

Als je voor mij een aantal foto´s zou willen maken van de stekkers in de motorruimte met de kleurdraden dan zou je mij echt uit de brand helpen.

Ik weet namelijk echt niet waar ik zou moeten beginnen.

Bij voorbaat dank,
Ajoep

Dennisgl 17-11-2009 15:44

Ik zal 1 deze dagen even wat foto's maken. Zal me best doen om het er mooi op te krijgen!

breadfan83 17-11-2009 15:58

Moest iemand hetzelfde kunnen doen voor een KR, zou dat fijn zijn. :D

caddywim 17-11-2009 16:37

alle stekkers zijn anders
er zijn er maar 2 het zelfde de klopsensor en luchtmassa voor die 2 moet je ff opletten
ik weet niet waar je vandaan komt anders mag je bij mij wel ff komen kijken
ik kom uit vianen bij utrecht

Ajoep 17-11-2009 19:42

hey heren,

Ik zal 1 deze dagen even wat foto's maken. Zal me best doen om het er mooi op te krijgen! MIJN DANK ZAL GROOT ZIJN.

alle stekkers zijn anders
er zijn er maar 2 het zelfde de klopsensor en luchtmassa voor die 2 moet je ff opletten
ik weet niet waar je vandaan komt anders mag je bij mij wel ff komen kijken
ik kom uit vianen bij utrecht. IK KOM UIT ROTTERDAM EN ZOU WEL EVEN BIJ LANGS WILLEN KOMEN ALS JE TIJD HEB. NOEM MAAR EEN DATUM EN EEN TIJD. JE MAG HET OOK MAILEN NAAR MIJN MAIL ADRES: A_HAUSIL@HOTMAIL.COM IK HOOR HET WEL VAN JE CADDYWIM.

Als er nog iemand anders is die info voor mij heeft dan hoor ik dit graag.

M.v.g.
Ajoep

caddywim 18-11-2009 17:32

hey ajoep
ik heb zaterdag wel tijd vanaf 1200

Dennisgl 24-11-2009 20:03

Oke, mijn excuus...er is iets prive's tussen gekomen, vandaar dat ik nog geen foto's heb gemaakt. Wil het morgenavond wel even doen....of heb je alle info al...??

Ajoep 27-11-2009 00:43

Bedankt Caddywim voor je gastvrijheid :thumbup: :thumbup: :thumbup: en niet te vergeten de uitgebereide uitleg erbij met alle tips. :D

Ik ben maandagavond bij wim geweest en heb zijn mooie golf 1 g60 gezien.
Omdat ik zoveel foto´s mog maken als ik wou heb ik gisteren mijn G60 tot leven gebracht.

Zoals je leest ben ik al geholpen DennisGL maar bedankt voor je reactie op mijn topic. :thumbup:

caddywim 27-11-2009 18:21

viel wel mee he die kabelboom :thumbup:

jetta91 27-11-2009 18:27

chris zal binnenkort even kijken of ik wat foto's voor je kan knippen,
weet niet of jij er veel aan hebt, draadboom is wel van een kr maar de rest van de motor is een mix van een golf2 gti een corrado, en een scirocco, en dat alles in een golf1 cabriolet weet ook niet of ajoep er wat aan heeft maar zal ze binnenkort even posten.

als jullie er wat aan hebben dan is het mooi meegenomen.


All times are GMT +1. The time now is 11:38.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.