Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Passat (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Mijn 35i! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=44663)

breadfan83 26-07-2008 12:05

Mijn 35i!
 
Na alle Golfjes en Jetta's ben ik nu maar eens aan de Passat gegaan. :D

Gisteren afgesproken met Domi om even de auto te komen bezichtigen, maar al vroeg in de morgen meldde hij me dat er even wat mis was met de auto. Vervolgens heeft ie half Friesland doorgeraced om toch alles nog in orde te krijgen (wat mij eigenlijk onmogelijk leek), en een paar uur later ben ik op de trein gestapt.
Half 6 daar, en de auto was helemaal zoals beschreven. :thumbup:

Er zijn wat kleine dingetjes aan die ik snel hoop te kunnen verhelpen, maar hij is in ieder geval rijklaar en veilig. Het is wel even wennen met zo'n grote boot te rijden, maar het bevalt eigenlijk prima.

Echt grote plannen zijn er voorlopig nog niet, eerst maar even de paar kleine technische manko's verhelpen:
- wiellager,
- homokineet-hoes,
- koppeling nakijken (drukgroep),
- toerenteller,
- wielen balanceren,
- uitlijnen.

Daarna wil ik een beetje wat aan het uiterlijk gaan doen... grote spoilers enzo. ;) :
- dichte grille,
- verlagen,
- velgen met een beetje breed bed (verbreed staal, borbets...),
- zwart leder (zo gauw de bank het toelaat),
- wat luxe meuk (elk. ramen en cv),
- poetsen, heel veel poetsen.

Verder had Domi me nog een leuk idee'tje gegeven voor 't dak, maar ik moet nog even afwachten of ik dit ook ga doen...

Foto's moet ik nog even schuldig blijven, dus voorlopig leen ik deze van Domi's advertentie nog even:




Domi, ontzettend bedankt voor alle moeite die je gehad hebt om de auto nog op tijd in orde te krijgen, en bedankt aan je vrouw voor de maccaroni. :D
Arnaud bovendien nog bedankt voor het interieur. Het wordt nog even kijken welk interieur uiteindelijk in de passat gaat komen. ;)

Nu even snel de auto gaan overschrijven zodat Domi dalijk niet een hele stapel bonnen op de mat heeft liggen. :D

Domi 26-07-2008 12:15

Pfoee Wat een dag gister :screwy: Net op de dag van verkoop gebeurt er wat met de auto (motorisch) Heb ik weer he :D
Teven ook dank aan Postma Motorsport te Balk (connecties helpt soms wel ;) ) , Mede dankzij hun rijdt de passat weer. En op hun laatste dag voor de vakantie even voor me open bleven :thumbup:
Heeft me wel een dikke halve tank aan benzine gekost inde g60 :rolleyes: Maar ach, boeiu :thumbup:

Maccaroni smaakte goed. :tongue: Veel plezier met de passat. En dat ideetje van me is misschien wel leuk om te doen ;)

Proefrit heb je inmiddels al achter de rug. Even van Gorredijk naar Sittard :eek:

JettaPowerrr 26-07-2008 12:44

Quote:
Originally Posted by Domi
Heeft me wel een dikke halve tank aan benzine gekost inde g60 :rolleyes:


Dus je bent net de straat uit geweest? :tongue:

Veel plezier met de 35i, broodfanaat! :thumbup:

Mitta 26-07-2008 12:47

Je hebt een Passat gevonden:D

Ga je alle technische dingen nog verhelpen voor je op vakantie gaat?

tiefflieger 26-07-2008 12:48

Have fun, zeker iets van te maken !

Heb ook een beetje rondgekeken voor een 35i, maar kan op het moment niet echt een geschikte vinden...

Alberto 26-07-2008 14:00

ik weet het met dat dak ............... :D

have fun met das boot ...... :thumbup:

bartman 26-07-2008 14:18

leuk weer passatje met mooie plannen :thumbup:

ik heb nog set velgen die perfect onder passat liggen te koop


andere foto's in men verkooptopicje

Erik 26-07-2008 14:42

Netjes Christiano, je komt de borbets maar eens passen als je een breed bed wilt! ;)

breadfan83 26-07-2008 15:26

Quote:
Originally Posted by Domi
Teven ook dank aan Postma Motorsport te Balk (connecties helpt soms wel ;) ) , Mede dankzij hun rijdt de passat weer. En op hun laatste dag voor de vakantie even voor me open bleven :thumbup:


Inderdaad, ook dank aan Postma.
Ik "kende" ze al na verscheidene gesprekken over de revisie van de KR, en dit versterkt alleen maar het goede beeld dat ik van ze had.

Quote:
Originally Posted by Mitta
Je hebt een Passat gevonden:D

Ga je alle technische dingen nog verhelpen voor je op vakantie gaat?


Ik ga het wel proberen. Vooral de banden balanceren moet echt nodig gebeuren, en die koppeling (druklager) wil ik nakijken. Hopelijk krijg ik snel nog wat van mijn oude spullen verkocht, dan komt er weer wat geld in 't la'tje. ;)

Quote:
Originally Posted by Alberto
ik weet het met dat dak ............... :D

have fun met das boot ...... :thumbup:


Jouw idee? :D Klonk eigenlijk wel goed, en ga er zeker nog even over nadenken. ;)
Bedankt!

Quote:
Originally Posted by bartman
leuk weer passatje met mooie plannen :thumbup:

ik heb nog set velgen die perfect onder passat liggen te koop


Bedankt, ik had je velgen al gezien, en ze staan super.
Helaas wil mijn huidige budget hier alleen even niet zo aan meewerken. ;)


Quote:
Originally Posted by Erik
Netjes Christiano, je komt de borbets maar eens passen als je een breed bed wilt! ;)


Ik dank u.
En ik denk ook zeker dat ik dat aanbod aanneem. Laatst nog bij het "vette 35i's" topic nog een witte gezien op een foto van Shawn Walsch met Borbets. Vond ik eigenlijk wel heel vet staan. En je weet wat ik van jouw Borbets vind he.
Misschien ruil ik ze wel gewoon tegen de huidige velgen van de Pattat... :screwy:

Domi 26-07-2008 15:42

Quote:
Originally Posted by breadfan83



Jouw idee? :D Klonk eigenlijk wel goed, en ga er zeker nog even over nadenken. ;)
Bedankt!





Bijna ;) Ik vertelde hem ervan omdat Arnaud het dak ook zo heeft :D

Arnaud 26-07-2008 17:41

Quote:
Originally Posted by Domi
Bijna ;) Ik vertelde hem ervan omdat Arnaud het dak ook zo heeft :D


Oow oké! Dan weet ik het nu ook!:D
Maarre ik heb 'em donderdagavond even bekeken en moet zeggen; een mooie en goede basis om wat leuks van te maken! Maak er wat moois van! :thumbup:

Tjaap 26-07-2008 20:19

deze zouden ook leuk staan:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=44134

Alberto 26-07-2008 20:21

Quote:
Originally Posted by Tjaap

ja ja in friesland ligt leuk spul Jaap :D

Domi 26-07-2008 20:31

Doe dan borbet A 16inch

http://auto-diversen.marktplaats.nl...&fta_ind=6&fs=1

Matheo 26-07-2008 20:58

mooi kleurtje ;)


breadfan83 26-07-2008 21:08

Quote:
Originally Posted by Domi


"Ja ja in Limburg ligt leuk spul... ;) "

breadfan83 26-07-2008 21:09

Quote:
Originally Posted by Matheo
mooi kleurtje ;)



Kijk maar eens naar wat ik aan de Passat wil doen dan weet je welke auto mijn voorbeeld is. ;)

Alberto 26-07-2008 21:34

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Kijk maar eens naar wat ik aan de Passat wil doen dan weet je welke auto mijn voorbeeld is. ;)

dank je wel Chris :D :D

Domi 27-07-2008 08:54

Quote:
Originally Posted by Úbermeister
succes Domi met je auto ik zal es vaker op het volksforum komen , ik ben al zo druk met het passatforum dus dit kan er ook wel bij :P


:confused: Ik meende dat ik hem verkocht had ;)

Úbermeister 27-07-2008 09:04

ja joh ik had ff verkeerd gekeken hahaha tis nog vroeg pppfff maar het topic is van breadfan er zwerfen hier meer passats rond dan dat ik dacht ik kom hier toch es vaker .
ik kom er alleen niet echt achter hoe het forum werkt hier ( niet echt simpel vind ik ) maar ja ieder wat hij/zij gewend is denk ik ;)


All times are GMT +1. The time now is 17:40.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.