Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   VWFest 2012 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101998)

polobm 08-07-2012 10:20

Zo we zijn net terug.
VWFest was zeer geslaagd we hebben het naar ons zin gehad met VW Power NoordHolland.
We hadden een mooie plek voor het podium en goed weer gehad.
Vond het goed geregeld :thumbup:

Udo 08-07-2012 11:13

Nou we zijn ook geweest, maar eenmalig :(
We stonden beetje erg achteraf... voor een drankie moest je een eind lopen.. (pilsje was 4 euro)

Wel weer leuke (aircooled) VW-ers ontmoet :thumbright:

Opzich best gelachen om al de sjonnies en anita's.. en wat hadden die gasten een podium's bij zich op de camping.. stonden hele vrachtwagens met geluid... :shock:

polobm 08-07-2012 13:12

Wij hadden drinken mee genomen en ook drank dus geen last van gehad.

nielsvwteam 08-07-2012 15:40

Wij zijn ook net terug.
Was super!! (op het wer van vandaag na)
Wij hadden ook alles mee, bbq, tap, mengpaneel, beamer enz!!

polobm 08-07-2012 15:44

Quote:
Originally Posted by nielsvwteam
Wij zijn ook net terug.
Was super!! (op het wer van vandaag na)
Wij hadden ook alles mee, bbq, tap, mengpaneel, beamer enz!!


Waar stonden jullie?

nielsvwteam 08-07-2012 16:32

als je het vw veld op liep, dan het rechter pad en dan na 100m aan de linker kant.
Waren met : Witte Golf 1 VR6 (mijn eigen), Zilvere golf 3 vr6, golf 5, polo 6n2 1.8 20vt, 2x golf 4 TDI, Audi A3

polobm 08-07-2012 16:48

Quote:
Originally Posted by nielsvwteam
als je het vw veld op liep, dan het rechter pad en dan na 100m aan de linker kant.
Waren met : Witte Golf 1 VR6 (mijn eigen), Zilvere golf 3 vr6, golf 5, polo 6n2 1.8 20vt, 2x golf 4 TDI, Audi A3


Ok jullie stonden naast die disco gasten hahaha
Ik stond aan het begin van dat pad

Ronniej 08-07-2012 17:39

VWFest 2012
 
Vandaag (Zondag) had Volkstyle een eigen ruimte ter beschikking gekregen om wagens uit te nodigen voor het VW Fest. Ruim 20 eigenaren wist de moed erin te houden om toch naar Biddinghuizen te komen ondanks het zeer slechte weer van vandaag.

Hierbij wat foto's:
















Voor meer foto's kan je terecht op: https://www.facebook.com/volkstyle.eu

brabomk1g60 08-07-2012 18:41

Wij zijn alleen vandaag geweest ff op en neer......
Stonden een paar ECHT leuke dikke auto's...
dikke respect voor die mannen.

Voor de rest...... wat een in en in trieste bedoeling zeg als je dit echt een kans wilt geven moet je het doen zonder de tupperware tuners.....
Ik kom alleen voor VAG en dan gewoon 30 euro met 2 personen af moeten tikken om vervolgens links op een klein terrein wat leuke auto's te zien en verders nix?!
geen standjes geen eten nix..... Ja op ut automaxx schijtmeeting.

Dus mijn mening..... ik betaal dik geld voor een automaxx meeting terwijl ik voor VW Fest kom dat klopt gewoon niet! :shake:

Wel even gelachen met een modelstand houder....
We stonden te schuilen vanwege de regen en die man lache en zegd ach we zijn er nou toch er gutste alleen steeds meer regen van zijn dakzeiltje maat van me dacht dat regel ik dus duwd het water eraf.....
over mijn kleren en op de paraplu van zijn vrouw en via de paraplu op zijn modelauto's in hardplastic verpakking......
Werd die knuppel nog kwaad ook..... alsof we dat expres deden....pannekoek
Dus zeiknat de grote tent opgezocht om de hoosbui even uit te zitten om vervolgens snel naar huis te rijden..

Quist 08-07-2012 19:14

Ik dacht dat vw fest ook gister was? Op dat terrein stonden alleen maar vag auto's.

Moet zeggen wat er vandaag staat... had er gister ook wel mogen staan :P Stond wel leuk spul hier en daar maar ook een hoop crap.

Ronniej 08-07-2012 19:40

Het was gister en vandaag..
Op de Zaterdag stond Airmighty er en op de Zondag Volkstyle :)

polobm 08-07-2012 19:42

Klopt VWFest was vanaf vrijdag.
De Auto`s (foto`s )hier onder kwamen vanochtend pas toen wij onze spullen aan het opruimen waren.

girl_keverfreak 08-07-2012 19:49

Heb me zaterdag zeker wel vermaakt daar! super gave wagens!!^
Erg warm... maar altijd beter dan het weer van vandaag:S

Bart. 08-07-2012 19:49

Ook langs geweest. Vond het VW-terrein erg goed, dikke wagens! Driften was ook nog wel leuk. Maar de rest van het terrein erg ruk.

Om heel erg eerlijk te zijn vond ik het persoonlijk die 12 euro niet waard...

zippo123 08-07-2012 19:56

Ik vond het Geweldig! Vrijdagavond daar aangekomen, lekker bbq. Zaterdag hele dag Perfect weer. Zondagochtend maar spullen gepakt en er weg gegaan i.v.m. het weer.

polobm 08-07-2012 20:30

Heb gister avond een rondje gelopen over het terein en vond dat het op het vw terrein gezelliger was dan op die andere.

Zinho73 08-07-2012 20:39

Wij waren er vrijdag om 10.00 uur ongeveer al en we hebben ons zeer vermaakt daar. Waren om 17.00 uur vanmiddag weer thuis. Was een zeer geslaagd weekend. :thumbup:

G-loader 08-07-2012 21:30

Sfeertje was top, jammer van het weer.
Oude gezichten gezien, nieuwe mensen ontmoet...kortom: altijd leuk!

Volkstyle bedankt!

da_vwfreak 08-07-2012 22:25

Zaterdag en zondag ff wezig kijken. zaterdag met de blauwe Golf 2 en Zondag met de Leon. Goed vermaakt daar! Foto's staan op www.vwauditeamhoogeveen.nl :thumbup:

Richard 09-07-2012 07:32

Ook geweest op uitnodiging van Volkstyle. Was een gezellig dagje met de mannen weg


All times are GMT +1. The time now is 06:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.