Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Pagina gaat telkens weer omhoog!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=68052)

Durk 28-03-2010 10:38

Pagina gaat telkens weer omhoog!!
 
Wie kan mij helpen??

Elke keer wanneer ik een topic heb gelezen en klik op vorige dan begint de pagina telkens helemaal bovenaan, en dit is echt f*cking irritant!!

Ligt dit aan mijn computer of ligt dit aan 'volksforum' want op andere sites heb ik dit niet.

Ik hoor het graag.

Gr

Der Einzer 28-03-2010 10:41

Heb ik ook... op een nieuwe laptop dus daar kan het niet aan liggen...

twan16v 28-03-2010 11:27

ik ook .
wel erg vervelend idd

robertjan007 28-03-2010 11:29

Ja elke keer als ik iets nieuws post in een topic dan staat hij elke keer weer bovenaan bij de new post... :screwy: ;) :D

Jan-Jelle 28-03-2010 11:33

Quote:
Originally Posted by Durk

Elke keer wanneer ik een topic heb gelezen en klik op vorige dan begint de pagina telkens helemaal bovenaan, en dit is echt f*cking irritant!!


Ah, je vind het vervelend.. Ik heb geen idee waar je het over hebt eigenlijk...
misschien kun je het duidelijker uitleggen?

knedel16vweber 28-03-2010 11:37

ik denk dat ie bedoeld; als je bijvoorbeeld bij auto`s te koop aan het kijken bent en je klikt ergens in het midden van de lijst een tread aan, je hebt het gelezen, je klikt vervolgens op vorige dat je dan weer boven aan de pagina bent en niet zoals bij bijvoorbeeld marktplaats je verder gaat bij de adv. die je als laatst heb bekeken.

Jan-Jelle 28-03-2010 11:41

dan moet je een groter scherm kopen, dan past alles op een pagina..
Beetje overdreven vind ik dat het zo vervelend is.. er staan maar 25 threads op 1 pagina, dan scroll je toch ff naar beneden?

PimVW 28-03-2010 11:50

Heb ik ook, ga je byv. uit t offtopic via vorige dan zet hy je weer terug boven aan de site.

Heb t op 2 computers, was eerst niet.

Gr Pim

Phill Dub 28-03-2010 13:42

Is volgens mij al een paar weken zo en ook ik vindt het best iritant, dacht dat het aan mijn laptop lag maar nu er meer mensen over beginnen lijkt het toch dat er iets in het forum veranderd/anders ingesteld is.

Maar ik ga morgen maar een groter scherm kopen volgens Jan Jelle is het probleem dan opgelost.

:cool:

Arnaud 28-03-2010 13:59

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
dan moet je een groter scherm kopen, dan past alles op een pagina..
Beetje overdreven vind ik dat het zo vervelend is.. er staan maar 25 threads op 1 pagina, dan scroll je toch ff naar beneden?


Iets met een klok en een klepel, speciaal voor jou...;)

Jan-Jelle 28-03-2010 19:08

Quote:
Originally Posted by Phill Dub
Is volgens mij al een paar weken zo en ook ik vindt het best iritant, dacht dat het aan mijn laptop lag maar nu er meer mensen over beginnen lijkt het toch dat er iets in het forum veranderd/anders ingesteld is.

Maar ik ga morgen maar een groter scherm kopen volgens Jan Jelle is het probleem dan opgelost.

:cool:


:thumbup:

je kunt Rechtsonder ook instellen in welke grootte je wilt kijken, als je die op 25% zet kom je ook een heel eind.. :tongue:

Audilimburg 28-03-2010 20:35

Ik heb dit ook al een tijdje, maar dacht dat het aan Windows 7 lag. Ik heb dit namelijks pas nadat ik mijn laptop geupgrade heb. Wellicht een instelling ergens?

Ik heb er ondertussen vrede mee, maar het is op zich toch wel vervelend.

vdWal. 28-03-2010 20:52

heb hier dus totaal geen problemen mee mischien dat het scheelt per browser ik maak gebruik van firefox

Mitta 28-03-2010 20:54

Quote:
Originally Posted by vdWal.
heb hier dus totaal geen problemen mee mischien dat het scheelt per browser ik maak gebruik van firefox


Dat heb ik het zelfde, als ik terug ga naar de vorige pagina gaat ie gewoon verder waar ik daar gebleven ben... Ook ik gebruik Firefox...

Audilimburg 28-03-2010 21:15

Ik gebruik IE8. Nog iemand met IE8 die dit probleem heeft (of juist niet)?

EelcoB 29-03-2010 09:47

Ik gebruik IE7 en heb er geen last van. :)

Edit; Ik heb zojuist IE8 gedownload. Ik dacht even met de tijd mee te gaan.
Maar nu heb ik het ook. Dus.. ;)

corradovr6t 04-04-2010 07:49

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Ik gebruik IE8. Nog iemand met IE8 die dit probleem heeft (of juist niet)?


Gebruik ook IE8 en kan me hier bij aansluiten. En kan de oorzaak ook niet vinden :shake:

meijer1972 04-04-2010 12:23

Of rechtermuisknop, openen in nieuw venster en na gelezen en gereageerd te hebben dan gewoon afsluiten en naar het vorige venster gaan.

stufenheckfahrer 25-04-2010 16:48

Boven in je taakbalk, naast de knop "vernieuwen", heb je dan waarschijnlijk een knop met een gescheurd rechthoekje. Dat moet een gescheurd papiertje voorstellen.
Klik erop, en je computer vraagt of je volksforum in compatibiliteits-modus wil uitvoeren.
Dit moet je bevestigen en je probleem is over.

Tenminste, zo werkt het bij mij, en ik weet echt niks van computers.

Greetz Ron

Audilimburg 25-04-2010 19:19

Het heeft inderdaad met de compatibiliteitsmodus te maken.
Je kunt dit ook instellen via de knop 'Pagina' en dan te kiezen voor 'Compatibiliteitsweegave'.
Het probleem is daarmee opgelost bij mij in IE8, met dank aan de tip van Stufenheckfahrer :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 00:19.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.