Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   jetta 2,0 16v gli (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=24395)

Arnaud 07-10-2006 23:35

Dus het uitlaatje al even gemonteerd Alberto. Is die ook weer mooi dicht! Mooi zwaar geluid zo? Had het systeem onder mijn 16V altijd wel.
Op zich wel jammer dat de Sebrings nu weg zijn, vond ze er erg mooi onder staan! Maar goed, velgen zijn zo weer gewisseld natuurlijk en wie weet wat voor setje je volgende week weer in de schuur hebt liggen. :D Succes verder! ;)

Jetta MaNiA 08-10-2006 08:31

Meer!!!

:postpics:

Alberto 08-10-2006 09:44

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Dus het uitlaatje al even gemonteerd Alberto. Is die ook weer mooi dicht! Mooi zwaar geluid zo? Had het systeem onder mijn 16V altijd wel.
Op zich wel jammer dat de Sebrings nu weg zijn, vond ze er erg mooi onder staan! Maar goed, velgen zijn zo weer gewisseld natuurlijk en wie weet wat voor setje je volgende week weer in de schuur hebt liggen. :D Succes verder! ;)

nee nog niet helemaal moet wat nieuwe beugels maken hier en daar
en de eind demper word langer gemaakt
ja sebrings gaan weg jan willem neemt ze over
zoek nu wat nieuws ...of verbreed staal ....of ??? maar tot die tyd op 6j staal


en foto's .......hij staat er bij als een slooper nu ed dus nee geen foto's :woowoo:

JettaPowerrr 08-10-2006 09:49

Als een sloper??? Ojee..... :confused:
Maar klinkt goed, hoor, ander uitlaatje en zo, daar is niks mis mee! :woowoo:
Ik hou dit topic goed in de gaten! :D

Mister Cool 08-10-2006 10:26

De sebrings krijgen wel weer een goed plekkie! 'k weet zeker dat het m'n ex goed gaat staan!

Alberto 08-10-2006 16:14

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Als een sloper??? Ojee..... :confused:
Maar klinkt goed, hoor, ander uitlaatje en zo, daar is niks mis mee! :woowoo:
Ik hou dit topic goed in de gaten! :D

nauw ja hij staat een 50 cm boven de grond zonder wielen en zonder uitlaat :D dus lijkt erger dan het is maar toch ja ed uitlaat was gescheurd
en bij het spruitstuk was hij verrot ( de flens) dus ja hij moets er onder weg
maar met bak en braad ( en arnaud) kom je een heel eind :rolleyes:

JettaPowerrr 08-10-2006 21:00

Uitlaat was gescheurd??? Zit er amper een jaar onder! Nou ja zeg, wat voor meuk is dat dan geweest...??? Hmmm, spruitstuk verrot? Flens?? Aan welke kant? Nou ja, is me nooit opgevallen verder. Afijn, geeft niks, is ie straks weer helemaal frisss!

Alberto 08-10-2006 21:40

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Uitlaat was gescheurd??? Zit er amper een jaar onder! Nou ja zeg, wat voor meuk is dat dan geweest...??? Hmmm, spruitstuk verrot? Flens?? Aan welke kant? Nou ja, is me nooit opgevallen verder. Afijn, geeft niks, is ie straks weer helemaal frisss!





deze dus dit is de nieuwe bij de oude was de flens helemaal weg
... al maar hij is weer heel
ik denk meer om dat de flens op het spruitstuk gaar was ,en op de pomp van de stuurbekrachteging zat te houwen als je rijd ,dat hij daar door gescheurd is op de tussen demper
maar goed hij is weer heel :D en komt nu teminste weer een 16v uitlaat onder en geen 1,8 die er nu onder zat ;) zal mij benieuwen wat voor soud er in zit als hij weer klaar is ...maar dat kan even duuren
want er komt even iets tussen door :rolleyes:

Alberto 14-10-2006 20:55

uitlaat is klaar we gaan de winter in dus tyd zat
maar eerst even een golf slachten een zwarte 16 v van 1988
dus jetta moet ff naar andere parkeer plaats ...

JettaPowerrr 14-10-2006 23:40

Kijk aan! Das het werk, uitlaatje weer klaar! En hoe klinkt dat??? Heb het zelf immers nog nooit gehoord, de oude pijp was ook van een 1.8 :(

Een Golf 16V slachten? Dat gebeurt nogal eens de laatste tijd.....er vlijven er steeds minder over. Is ie zo slecht? Ach zolang het geen Jetta is.... :tongue: :D

Alberto 15-10-2006 06:11

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Kijk aan! Das het werk, uitlaatje weer klaar! En hoe klinkt dat??? Heb het zelf immers nog nooit gehoord, de oude pijp was ook van een 1.8 :(

Een Golf 16V slachten? Dat gebeurt nogal eens de laatste tijd.....er vlijven er steeds minder over. Is ie zo slecht? Ach zolang het geen Jetta is.... :tongue: :D

nooit gehoord :confused: zat een heel dun pijpje onder door
nu weer dikker dank aan arnaud .behalve de achte demper die moet nog even op maat worden gemaakt
geluid is mooi diep ...verwacht je niet onder een jetta :D zeker niet op 14 staal a la een pasific :D

JettaPowerrr 15-10-2006 10:13

Dat dunne pijpje heb ik natuurlijk wel gehoord, die heb ik er zelf immers uit nood onder laten hangen. Maar de pijp die er daarvoor onder hing was ook een 1.8 pijp, vandaar.
Dus ik heb geen idee hoe die klinkt met de goede pijp. ;)

Maar een mooi, diep geluid dus! Ben benieuwd, toch maar eens komen luisteren, hehehe...

Alberto 15-10-2006 12:56

hij staat nu bij mijn ouders thuis
daar is hij even uit van huis zo lang ik de golf aan het strippen ben ....
wat gaat dat ding hard zeg .....net eigenlijk voor het eerst mee gereden sins hij
in deze staat is ...tering ...lekker soepel z'n 2,0 16v

Oane 16-10-2006 17:26

is die 8v pijp nog goed
ik zoek nog zo'n stuk, want bij mij is hij lek bij de ribbels (zeg maar flexibelstuk)
kun je dat er tussen uithalen?
want het stinkt nu echt naar uitlaatdampen in mn auto.

Oane 18-10-2006 17:03

amerikaanse achterbumper jetta

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25362

Alberto 20-10-2006 16:33

Quote:
Originally Posted by Oane

ja weet ik oane maar ik heb de binnen nen buiten bumper nodig
welk stuk uitlaat moet je hebben dan ?? pm me even daar over

Jetta MaNiA 20-10-2006 17:33

Quote:
Originally Posted by voklswien
ja weet ik oane maar ik heb de binnen nen buiten bumper nodig
welk stuk uitlaat moet je hebben dan ?? pm me even daar over


De binnenbumper zoals je dat noemt ligt op de sloop in drachten bij Pieter Nicolai. Daar komt deze kom achterbumper ook vanaf.

Zit op een blauwe Jetta 4 deurs. Kan eigenlijk niet missen.

Succes!

Alberto 20-10-2006 20:26

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
De binnenbumper zoals je dat noemt ligt op de sloop in drachten bij Pieter Nicolai. Daar komt deze kom achterbumper ook vanaf.

Zit op een blauwe Jetta 4 deurs. Kan eigenlijk niet missen.

Succes!

bedankt

Jetta MaNiA 20-10-2006 21:05

Quote:
Originally Posted by voklswien
bedankt


Denk nog wel dat ie erop zit.

Gun het je wel dat je em terug kan brengen naar origineel, staat em goed!
Groeten Johan

Alberto 21-10-2006 07:08

zie wel ff ...anders gaat hij toch in de 91 stijl door het leven met dikke dorpels enz enz


All times are GMT +1. The time now is 03:18.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.