Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Wörthersee 2008 (21-5 / 25-5) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35623)

Erik 16-10-2007 10:13

Wörthersee 2008 (21-5 / 25-5)
 
Over iets meer als een half jaar is het weer zo ver, het Wörthersee-treffen in Oostenrijk!
Voor het officiële begin zijn er al genoeg mensen daar ieder jaar.
Ben zelf ook van plan om komend jaar iets eerder daar te zijn. Binnenkort maar eens langzaam gaan boeken.

Wie van hier gaat ook?

Tot dan!!






**Let wel !!, de datums zijn dit jaar eenmalig veranderd en het treffen zal dus niet in de Hemelvaartsweek vallen.
Dit jaar van 21-5 tot 25-5**

Ralph 16-10-2007 10:52

Helaas dit jaar niet !! :mad: :mad: De kinderen hebben dan geen vakantie.

VWAirlines 16-10-2007 17:21

Zeker weer van de partij!!! en dit jaar kan de golf eindelijk mee :D

Melvin 16-10-2007 17:23

Ik wil er ook heen, kan alleen nog totaaaal niet inschatten hoe ik dan zit met m'n tijd... Is het mogelijk om er gewoon naartoe te rijden en een camping te nemen (met 1 tentje) net buiten de stad? En hoe duur is dat ongeveer?

Gijs 16-10-2007 17:54

Ik heb er ook nog geen idee van hoe ik tegen die tijd zit... zie ik dan wel :) Lijkt me wel tof om een keer mee te maken!

Erik 16-10-2007 18:01

Campings heb ik niet zo'n ervaring mee, maar je kan best kans hebben dat je plaats hebt dan. Hoewel het daar wel stikt van de feestende duitsers.
Hotelkamers zijn er tegen die tijd niet meer vrij.

joossie 16-10-2007 19:20

Ha volgend jaar zeker van de partij... en ga ook 1,5 week eerst lekker rustig genieten daar voor de grote massa komt.

Hoooooooopelijk ook met een nieuwe bolide maaaar das nog niet zeker. :D

En volgens mij gaan de rest van de VW OUTLAWS ook weer die kant op dus word weer gezellig.

Dirk 16-10-2007 19:22

Als het goed is ben ik (met een aantal andere) er voor het eerst ook bij!
Nog wel even regelen met de baas, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Ben benieuwd!

Tjaap 16-10-2007 19:30

Quote:
Originally Posted by Dirk
Als het goed is ben ik (met een aantal andere) er voor het eerst ook bij!
Nog wel even regelen met de baas, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Ben benieuwd!

ik had het er net met Stijn over.. ;)

barthez 16-10-2007 19:42

Wij willen volgend jaar misschien ook heen.

Iedereen heeft het erover dat je eigenlijk voor het evenement weg moet zijn, dus het evenement begint op 21 mei, en voor die datum moet je eigenlijk vertrokken zijn of niet???
Als je geen last wil hebben van de dronken lui.
Of praat ik nu helemaal verkeerd???

Kent iemand hier ook goeie Hotels daar in de buurt?? Die bij de Shell in Velden hoe heet die eigenlijk??

Tjaap 16-10-2007 19:44

bij de shell zit geen hotel, en naar mijn mening kun je het beste de eerste dag wel meepakken, je MOET het een keer gezien hebben, wij reden meestal de 2e dag van het evenement zelf weg.. 1 keer de 3e maar dan erg vroeg

barthez 16-10-2007 19:48

Geen Hotel ooh.. Weet jij toevallig nog goeie hotels?? En als je in Velden zit, zit je dan een beetje goed, met de nadruk op alles willen zien!!

Dus word dan de 2e dag vertrekken.

Tjaap 16-10-2007 20:11

als je alles wilt zien moet je in Reifnitz zelf zitten, Velden is mooi, maar is wat rustiger
als je in Velden gaat zitten MOET je ook een inrijkaart kopen, anders is het niet te doen. of elke dag een godsvermogen aan de speedboot uitgeven.. maar das ook weer leuk..

heineken787 16-10-2007 20:31

bij de shell zitten geen hotels maar wel genoeg pensions.
wij (dutchdub) zitten al een paar jaar bij de bloemen stal 100m van de shell (schuin tegen over de supermarkt. waar meestal de politie staat te controleren.
wij zitten meestal langs de weg en dan zie je zeker wel veel voorbij komen, en 2 of 3 keer in de week gaan we dan naar het event zelf.
dan rijden we richting portzach en nemen vanaf daar de boot.
om verschillende redenen:
1) inrijkaart. veel zatte mensen die niet naar andermans spullen kijken en er tegen aan hangen enzo. je staat eerst 3uur vast voor je in reifnitz bent. + het duurt 2 uur voor dat je daar 1 rondje hebt gereden.
2) als je kiest om met de speedboot te gaan is het schrikbarend duur vanuit velden.
3) speedboot geeft een kick.

Christiaan 17-10-2007 17:44

Geen idee of ik komend jaar ga. Aan de ene kant, vind ik het na een paar jaar op rij wel even mooi geweest. Maar aan de andere kant, als al het "tuig" :D gaat, tja, wie ben ik dan om niet mee te gaan......

Zippo 17-10-2007 18:58

Dit jaar geweest, en volgend jaar weer! :thumbup:

borisgti 17-10-2007 19:20

net als afgelopen keer present



John 17-10-2007 20:42

Quote:
Originally Posted by heineken787
bij de shell zitten geen hotels maar wel genoeg pensions.
wij (dutchdub) zitten al een paar jaar bij de bloemen stal 100m van de shell (schuin tegen over de supermarkt. waar meestal de politie staat te controleren.
wij zitten meestal langs de weg en dan zie je zeker wel veel voorbij komen, en 2 of 3 keer in de week gaan we dan naar het event zelf.
dan rijden we richting portzach en nemen vanaf daar de boot.
om verschillende redenen:
1) inrijkaart. veel zatte mensen die niet naar andermans spullen kijken en er tegen aan hangen enzo. je staat eerst 3uur vast voor je in reifnitz bent. + het duurt 2 uur voor dat je daar 1 rondje hebt gereden.
2) als je kiest om met de speedboot te gaan is het schrikbarend duur vanuit velden.
3) speedboot geeft een kick.


Kunnen we al weg Pascal? :D
Heb er al weer vreselijke zin in.
Gelukkig hebben we ons stekkie gelijk bij het verlaten dit jaar al geboekt voor volgend jaar. :thumbup:

Tjeerd 17-10-2007 21:29

Erik en ik hebben het eerste jaar op de camping gestaan, was tot donderdag wel gezellig, en redelijk rustig. Vanaf woensdag avond vond ik het er niet meer relaxed. (Het hemelvaartsweekend begint normaal dan bij de Duitsers, dus ze zijn dan vrij, dit jaar is het evenement verplaatst, dus ik weet niet hoe het nu zal gaan).
Vorig jaar hebben we in een hotel in Reifnitz geslapen, heel relaxed, en je zit middenin de actie. Wij zijn 2x op vrijdagochtend vertrokken.

vr6-maniac 21-10-2007 19:44

hey , wij willen dit jaar ook voor het eerst gaan!

heb begrepen dat we beter een paar dagen voor het evenement kunnen gaan??

maar wanneer gaan jullie allemaal????

wij dachten van 17 tot 22 mei , en hebben jullie nog aanraders waar we het beste een pension kunnen boeken???

grtz Eelco


All times are GMT +1. The time now is 18:25.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.