Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Aircooled Chill Out: 16 mei - Deventer (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31441)

Brothersinbeetles 13-05-2007 21:36

Aircooled Chill Out: 16 mei - Deventer
 
Woensdag aanstaande is het weer zover: Aircooled Chill Out in Deventer. Voor de 10e keer en voor de 3e keer in Deventer bij Aircooled.nl.

In april hebben we een aantal nieuwe bezoekers gehad met onder andere een Bril en een niet eerder op de A.C.O. geziene Ovaal. Na woensdag is het weer een maandje wachten, dus weer of geen weer, komt allen vanaf 19.30 - 22.30 uur naar Deventer!

Bril:



Ovaal:



Alle foto's van de vorige A.C.O. vind je hier.

RubenD 13-05-2007 22:10

Ah leuk, daar kan ik anders wel eens heen met mijn pa. Vind tie vast wel even mooi om te zien. Is het gelijk vanaf het begin al mooi/druk? Of stroomt iedereen langzaam binnen? En is dit de vervanger van die in Nijverdal?

Brothersinbeetles 14-05-2007 08:01

Quote:
Originally Posted by RubenD
Is het gelijk vanaf het begin al mooi/druk? Of stroomt iedereen langzaam binnen?

Meestal is het direct al wel vrij druk. Mede door de vaste club die bij Aircooled.nl komt.

Quote:
Originally Posted by RubenD
En is dit de vervanger van die in Nijverdal?

Zelfde event, andere locatie!

rutger16v 14-05-2007 20:43

ik denk dat ik wel even kom kijken samen met een paar leden van vwteam.... mogen we als watergekoeld clubje ff gezellig op visite komen?

volksfahrer.nl 14-05-2007 22:32

Ik ben d'r bij!
Afhankelijk van 't weer water- of luchtgekoeld....

Brothersinbeetles 15-05-2007 07:37

Quote:
Originally Posted by rutger16v
ik denk dat ik wel even kom kijken samen met een paar leden van vwteam.... mogen we als watergekoeld clubje ff gezellig op visite komen?

Wij hanteren een WW deurbeleid. Dus ja graag, Watercooled Welcome!

rutger16v 15-05-2007 11:35

Quote:
Originally Posted by Brothersinbeetles
Wij hanteren een WW deurbeleid. Dus ja graag, Watercooled Welcome!



gelukkig maar :)

Brothersinbeetles 16-05-2007 12:06

Het is hier nu droog :cool: (naij Almelow) en zelfs de zon breekt wat door. De verwachting is dat de opklaringen doorzetten!

Als het droog blijft kunnen we veel en mooie rides tegemoet zien. Ook enkele luchtgekoelde exoten hebben aangegeven te willen komen. Geen reden dus om niet te komen :D .

Niels - AirMighty.com 17-05-2007 09:48

Nou daar zijn ze dan weer... mijn foto's van de ACO van gisteravond!

We hadden het wel weer naar ons zin. We vertrokken met z'n vieren vanaf ons huis richting Deventer.
Daar aangekomen moet ik eerlijk zeggen dat de opkomst iets tegen viel, kleine 30 aircoolers heb ik geteld... (valt me wel tegen van jullie forumers :wink: hoor, iedereen is vandaag vrij enzo). Maar goed, het was wel weer erg gezellig!

Hier weer een aantal foto's, ik heb er weer de nodige geupload op www.AirMighty.com




KP en Oskar cruisin' to the Aircooled.nl shop:



Overvieuw:



Barry's early-bay:



Het was weer gezellig... till next time!

Beetlefreak 17-05-2007 13:08

Moeten die kant ook nog eens op, maar elke keer komt er wat tussen :redface:
Volgende keer is zeker vlak voor Budel?

Brothersinbeetles 17-05-2007 19:16

Zo, hier dan ook wat foto's van onze kant. Was erg leuk, en inderdaad minder druk dan verwacht :( . Zal mede door de regenachtige dag veroorzaakt zijn denken we dan maar.

Respect voor Erwin en Oskar voor de verre trip! Erwin wilde geen vaantje accepteren :tongue: .

Meer foto's in het album en binnenkort op de site.













Ponton showcase op de brug in de shop:


Brothersinbeetles 17-05-2007 19:17

Volgende A.C.O. is inderdaad de woensdag voor Budel: 20 juni.

hajee 18-05-2007 13:49

enige foto met mn foon gemaakt in deventer:



All times are GMT +1. The time now is 22:41.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.